Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pivní báseň

04. 12. 2004
9
0
7839
Autor
Rudysoft

Báseň byla složena speciálně pro jednu dívku a dostala to ve formě rozdělených SMS.

Pivní báseň

Rudolf Pokorný

 

Omluv mě za tuto báseň, slyšet ji musí být asi hrůza,

dal jsem si pivo z lednice a chytla mě básnická múza.

Asi miluji tě, ten pocit vyjádřit se nedá slovy,

myslím na tě stále a mám na sebe zloby,

neboť čin nahrazuji básní psanou v pozdní čas,

jsem to ale šašek - no což, tak se ztrapním zas!

 

Je to již dlouho od doby, co já jednu dívku miloval,

bylo by krásné věřiti, že osud se ke mně smiloval.

Láska stojí úsilí a ve vztazích jsou stejně krachy,

všude je jen násilí a světu vládne sex a prachy!

Lépe je již básních nechat a jít ve snu válet sudy,

iluze si nedělám - dobrou, krásný sny ti přeje Rudy.

 

 

SMS VERZE:

 

OMLUV ME ZA TUTO BASEN,SLYSET JI MUSI BYT ASI HRUZA, DAL JSEM SI PIVO Z LEDNICE A CHYTLA ME BASN.MUZA.ASI MILUJI TE,TEN POCIT VYJADRIT SE NEDA SLOVY,MYSLIM NA TE STALE A MAM NA SEBE ZLOBY,NEBOT CIN NAHRAZUJI BASNI PSANOU V POZDNI CAS,JSEM TO ALE SASEK – NO COZ,TAK SE ZTRAPNIM ZAS! JE TO JIZ DLOUHO OD DOBY,CO JA JEDNU DIVKU MILOVAL,BYLO BY KRASNE VERITI,ZE OSUD SE KE MNE SMILOVAL.LASKA STOJI USILI A VE VZTAZICH JSOU STEJNE KRACHY,VSUDE JE JEN NASILI A SVETU VLADNE SEX A PRACHY! LEPE JE JIZ BASNICH NECHAT A JIT VE SNU VALET SUDY,ILUZE SI NEDELAM – DOBROU, KRASNY SNY TI PREJE RUDY.


wazzup
15. 12. 2004
Dát tip
náhodou hezký, mě taky posílá jeden maník básně v smsce, ale je to děs, tohle se mi líbí

Fungus
10. 12. 2004
Dát tip
Nádherné, ale byl bych rád, kdybys mi napsal, proč je tam taky ta sms verze.

Rudysoft
10. 12. 2004
Dát tip
Fungus: Když si přečteš prolog, dozvíš se, že to bylo pro jednu dívku a poslal jsem jí to SMSkou, navíc někdo v diskuzi podotkl, že by ho to hodně vyděsilo, tak jsem tu dal SMS verzi, aby to mohli posílat s menší úpravou (Rudy) po mobilech dál :-)))

malykuba01
09. 12. 2004
Dát tip
pár míst skřípne a kopne do očí, pár (o dost víc) je kouzelných. vcelku líbí*:)

Litochowitz
09. 12. 2004
Dát tip
...tak tohle je hodně gut.....T-p...a klub.

Petr_Pan
08. 12. 2004
Dát tip
Je to tam ;-) ( dík za upozornění na to - to se většina autorů stydí .. ;-))

Rudysoft
07. 12. 2004
Dát tip
Petr_Pan: Možná, že by jsi do klubu hnusu v nás a kolem nás, zařadil i moji báseň Hyeny, pokud tedy překousneš jednoduchý styl a verše... ;-)

Gonsales
07. 12. 2004
Dát tip
ale ja myslela kolik si mel v sobe piv;))

Rudysoft
07. 12. 2004
Dát tip
Gonsales: Aha, tak to jo :-)) A sakryš, kdybych to věděl, tak o tom skoropanictví nekecám :-)))) Ale teď už jsem zkušenej, teď už se s tím můžu chlubit... Ehm... Nezajdem dnes večer na kafčo? ;-)) Abych ale odpověděl na tvoji otázku, měl jsem jen 2 piva, ale to Finský je fakt síla! Při větším počtu hrozilo, že napíšu ještě větší píčovinu, tak jsem se raději (z)krotil :-)))

Gonsales
07. 12. 2004
Dát tip
Lépe je již básních nechat a jít zkrotit svoje pudy iluze si nedělám - dobrou, krásný sny ti přeje Rudy.;)

Rudysoft
07. 12. 2004
Dát tip
Gonsales: Jo asi takhle bych to teď napsal;-) Jinak svoje pudy jsem si taky zkrotil ve Vyhoněném dnu... (viz jedna moje báseň)

Gonsales
07. 12. 2004
Dát tip
:D

Petr_Pan
06. 12. 2004
Dát tip
Asi miluji tě, ten pocit vyjádřit se nedá slovy -> Asi tě miluju, ten pocit se nedá vyjádřit slovy Je to již dlouho od doby, co já jednu dívku miloval -> Je to už dlouho od doby, co jsem jednu dívku miloval Lépe je již básních nechat a jít ve snu válet sudy -> Lépe je již básní nechat a jít ve snu válet sudy nebo aspoň podle mě .. :-) Jako celek - i když jsou ty rýmy příšerný - jako pivní báseň mi to sedne ( a to pivo nepiju ) - TIP + klub

Rudysoft
06. 12. 2004
Dát tip
Petr_Pan: Dík za TIP, na ten klub jsi ale nějak zapomněl ;)

Petr_Pan
06. 12. 2004
Dát tip
jo - dík moc - dopadlo to překlepem a zařadil jsem něco úplně jinýho - dík za upozornění - jsem ráno nestíhal ( omluva ) .. :-)

Rudysoft
06. 12. 2004
Dát tip
Petr_Pan: V poho... Dííííkkkk :-*)

Petr_Pan
06. 12. 2004
Dát tip
Taky dík ( jsou lidi, co by mě za to už linčovali .. :-)) Měj se fajn *

Flammea
06. 12. 2004
Dát tip
Promiň, ale mě by asi taková sms pěkně vyděsila:)))

Gonsales
06. 12. 2004
Dát tip
kolik si jich mel kdyz si to psal??;)

Rudysoft
06. 12. 2004
Dát tip
Gonsales: Byl jsem skoro ještě panic (jako v tý písničce: Jsem skoro panic...), teď už bych ji napsal uplně jinak, tedy oprava: Já bych jí ani žádnou básničku nepsal... :-)))

Rudysoft
06. 12. 2004
Dát tip
Flammea: Občas je dobré někoho vyděsit... ;-)

Rudysoft
06. 12. 2004
Dát tip
Dal jsem tu nově SMS verzi pro ty, co chtějí vyděsit holku víc než čert na Mikuláše :-)))

Nimis
05. 12. 2004
Dát tip
..hmm...čekala jsem dramatičtější pokračování..:(( :o)

haidi
04. 12. 2004
Dát tip
Vyborne - nevyznam sa sice vo veciach ako rytmus a podobne sracky ale myslenkovo je to perfektne a citim to uplne rovnako tip snad ten koniec by mohol byt iny...:)

Nimis
04. 12. 2004
Dát tip
konec je myslím krutej:) Já bych řekla, že to rytmus asi má...Zajímala by mě ale její odpověď..:)))*

Sanelma
04. 12. 2004
Dát tip
No já kdybych dostala básničku, která by začínala tím, že mi ji dotyčný poslal po pivním impulsu celou druhou část si stěžoval na svět a osobní krachy asi bych nadšená nebyla. Není napsaná blbě, jen bych se snažila na druhou polovičku zabůsobit trochu víc zvasela a s nadhledem

...a jak to dopadlo???... ...inak dobreee...

Nicollette
04. 12. 2004
Dát tip
tohle mi poslat tak tě praštim :)))) řeči řeči řeči.... sladké řeči...

Rudysoft
04. 12. 2004
Dát tip
Nimis a ostatní zvědavci: Poslal jsem jí to večer a napsala až druhý den ráno. Byla z toho dost rozhozená a já ji na to napsal: "Já ti včera něco poslal? Jé tak to sorry, dostal jsem pár plechovek Finského piva a dost jsem se ztřískal. Ani nevím, co jsem ti to vlasně poslal :)" Ona: "Jé tak to jo, tak to promiň, zatim ahoj:)" A bylo to :-)) jinak díky za TIP ;)

Rudysoft
04. 12. 2004
Dát tip
Aššurballit: Dík že se ti to líbí. Odpověď na tvoji otázku je výše, viz pro Nimis ;-)

Tobor
04. 12. 2004
Dát tip
Naprosto souhlasím s haidi:tip.

...tak toto robim aj ja....myslim to hranie na blbeho...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru