Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

hráz

26. 06. 1999
0
0
3033
Autor
slavek

Hráz se protrhla, nezbylo nic, Přívaly slz zalily duši. Bolest jež nastala zabolí víc, neb člověk jediný Tě neuslyší. Slova jsou zbytečná tam kde je žal, když v srdci přebývá bolest. Člověk si zažádá o Boží dar, o vodu pro ratolest. Veslaři sebrali poslední člun, pradleně vyprané prádlo. A moře hluboké zbavili vln, bez vody okvětí zvadlo. Slzy jsou naděje a co je víc, slzy jsou projevem citu. Vždyť každá mince má svůj rub a líc, i mravenci znaj pospolitu. Vypil jsem ze žalu fernet a rum, svou duši zaprodal mdlobě. A tiše šeptám svým znaveným rtům, že srdce je pohřbeno. V hrobě.
AZALIN
16. 08. 1999
Dát tip
Myslim, ze naprosto chapu tvoje pocity.. citim to podobne.. a kdyz to takhle nekdo dokaze vyjadrit slovy, kdyz to nekdo timhle zpusobem dokaze predat ostatnim, tak je to moc krasny, i kdyz ta basen je moc smutna...

maprach
06. 07. 1999
Dát tip
Slzy jsou naděje. . . Pokaždé mě udiví, co všechno dokážou odplavit. . . Nerad bych byl vlezlej, ale kdybys zkusil exhumaci (:-), třeba zjistíš, že ještě bije. Někdy se sami vzdáváme moc dopředu. . .

slavek
06. 07. 1999
Dát tip
maprach: ano asi máš pravdu, ale někdy je člověk tak unaven, že by radši v tom hrobě zůstal.

Anonym
03. 07. 1999
Dát tip
A zase smrt.....děte do háje....:o((

BlackG
01. 07. 1999
Dát tip
good. / (fakt fernet a rum? brrr)

Print
28. 06. 1999
Dát tip
Frenetický potlesk!:-))

Gity
27. 06. 1999
Dát tip
slavku, tvoje srdce snad ne...tomu nevěřím...

slavek
27. 06. 1999
Dát tip
Milá Gity, občas mám pocit, že ano...

B.Ezejmenij
27. 06. 1999
Dát tip
Plačte s plačícími,
radujte se s radujícími.
Pěkné. Ležíš vedle mě.
Jenže já tam už chci zůstat.

slavek
27. 06. 1999
Dát tip
B.Ezejmenij. Dekuji Ti strasne moc. Tesi mne tva slova. Obdivuji Tva dila.

rybka
27. 06. 1999
Dát tip
tleskám :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru