Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zpověď egoisty

23. 10. 2000
0
0
1159
Autor
Novis

Vžijte se teď prosím do role strašného, ale hrůzostrašného egoisty. Vím, že to bude možná těžké (jak pro koho), ale alespoň se pokuste. Děkuji váš Autor

Řinu si to takhle po jednom točitém schodišti směrem vzhůru potkávám různé lidi někteří se mi uhnou ale jiní a věřte mi že jich je víc se uhnout nechtějí ty pak musím shodit dolů když to nejde tak se jim tedy musím vyhnout najdou se i tací kteří by se ke mně rádi přidali ale jenom by mě zdržovali a táhli ke dnu takové JÁ pro svou cestu vzhůru opravdu nepotřebuji někdy se kolem mne prožene někdo opravdu rychlý to se pak koukám za něj co nejdříve pověsit aby mně dotáhl co nejvýš dokud od něj neodpadnu protože drncání schodů opravdu nelze dlouho snášet cesta tam nahoru je sice náročná ale když víte jak na to jde to poměrně dobře zvládnout a už stojím nahoře je to opravdu krásný pohled na ty všechny usmrkance pode mnou všichni by mi mohli líbat boty jen bych řekl co.. co.. co.. to je? najednou fouká vítr né vítr né to je přímo vichřice nebo snad spíše uragán ne JÁ nechci dolů a už zase stojím u paty schodiště a jeho vrchol je tak vysoko.
Dworkin
24. 10. 2000
Dát tip
hehe Novisi, Novisi..... nevim, nevim, ale musim se pripojit k predchozim "kritikam" :-)

Jákob
23. 10. 2000
Dát tip
:o)

Kangi
23. 10. 2000
Dát tip
neměl jsem nijak velký problém se vžít do tvých myšlenek, ale! to o čem píšeš mi nepřipadá jako egoismus, bohužel neznám to správné slovo, jak vyjádřit můj dojem z "tvého" příběhu, je to určitá směs narcismu, sobectví a právě egoismu a nazval bych to svými slovy - jít přes mrtvoly

fox
23. 10. 2000
Dát tip
tos ja souhlasim s kangim, tohle se mi nezda jako egoismus, spis to sobectvi...no proste jak rika kangi......a taky mi to pripadlo smesne.....

JiKo
23. 10. 2000
Dát tip
viz kangi!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru