Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bouřka

02. 12. 2004
3
0
1486
Autor
zigys

Po skle okna stékají kapky stejně tak, jako po mojí tváři.

Konečně přišel podzim, vytoužený, krásný a smutně depresivní. Nedá mi to a vyběhnu ven.

Sleduju ty nejkrásnější síly přírody. Bouřku. Nad hlavou mi hřmí hromy a cestu přede mnou osvětluje nafialovělé světlo blesků. Hvězdy jsou skryty pod mraky, které jsou tak nízko, že mám pocit že se jich můžu dotknout. Bosa našlapuji v mokré trávě a lehké letní šaty mám uplně promáčené. Lepí se mi na tělo, a tak je prostě svleču a odhodím za sebe. V tu chvíli už na nic nemyslím, nic mě netrápí a v hlavě mám úplně prázdno.

Cítím každou dopadnuvší kapku na svojí kůži a pozoruju její mokrou cestičku až k místu, kde se náhle odlepí a spadne na zem, aby dala možnost vzniku novému životu.

Nahá dál postupuju lesem a zaneslouho slyším svůj cíl - nádrž uprostřed lesa. Rozpřáhnu ruce a jediným odrazem skočím do vody, ve které se odráží posvátné světlo oblohy protkané blesky. Tělem mi projede šok a zároveň nepopsatelný pocit uspokojení. Prohýbám se v křečích a vykřikuju nesrozumitelná slova. Pak náhle bouřka přestane… a já z posledních sil vylézam na břeh, kde mě pud sebezáchovy donutí stulit se do klubíčka. Otřásám se v neurčitých intervalech a celé mé tělo je pokryto červenými fleky. Namodralými rty se pokouším o úsměv… a pak naposledy zavřu oči a usnu spánkem, ze kterého mě už jen těžko někdo probudí…


sk8ergirl
26. 12. 2004
Dát tip
v prvním řádku je ta čírka navíc + ve čtvrtém za slovem "pocit" zas chybí... mno, nevím, jestli bys z tý vody ještě vylezla...:-) každopádně bouřky hrozně zbožňuju, ale mám k nim jakejsi přirozenej respekt, takže bych při nich ven běhat asi nešla :o) dílko příjmně a oddechově popisný...

vesuvanka
05. 12. 2004
Dát tip
Mám ráda bouřky, takže Tvůj příběh je pěkně napsaný, vtáhl do děje - atmosféra dobře vystižena ... TIP

hippiesanda
05. 12. 2004
Dát tip

horák
03. 12. 2004
Dát tip
hlavně je to lepší, než ta tvoje první věc - je z toho fakt cítit přirozenost a ne umělost a pózovitost jako u "řeky" tip za posun

zigys
03. 12. 2004
Dát tip
díky!

Sasinka
02. 12. 2004
Dát tip
no.. : )) hezkej (hodně dobrej) popis ... česna by se radovala... ale něco mi tam chybí..nebo možná přebejvá... slohově se mi to líbí ... ale asi sem debil ... myšlenka nepochopena ...

zigys
02. 12. 2004
Dát tip
ani já tu myšlenku nepochopila.. prostě to padalo na papír... potřebovala jsem se z jedný věci.. vypsat... a ... dopadlo to takhle :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru