Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Květinářce

Výběr: Print, dream, Cannisha, vesuvanka
03. 12. 2004
29
0
13507
Autor
Elyn

Věnováno...;) Abych nedostala zase na budku za konvičky - tuhle je inspirace...:) Květinářka

 

Pořídila si

pro jistotu

jezírko         a lekníny

 

Lekají se spolehlivě

skalniček u dna

 

Že prý skalničky

patří ke skalám

a na vodě

nezáleží

 

a tak tam

spolu leží

 

ale jen do chvíle

než přijde

konvička s horkým dechem

To pak

lekníny leknou

a skalničkám bude hej

 

 

Pořídíme si radši

poušť

a na to živý

budem se chodit dívat

do botanický zahrady

 

 

(Předem upozorňuju - rohlíky necháme doma

kytky se nekrmí!!)

 

 


Jestli mě zase povetou do nemocnice s vyraženým dechem, tak uvidíš! :)))) Je to nádhera....

Silvita
20. 01. 2005
Dát tip
vždycky hledám na písmáku dílo, které by mi v ten určitý den bylo moc blízké. ted už hledat nemusím:) už jsem ho našla!! a musím říci, že je skvělé a budu si ho číst dokola:)

Zbora
13. 01. 2005
Dát tip
Prima.t. Kytka: Elyn má přeci ještě jednu květinovou...přeci tu o Šípkové Růžence...tu jak popudila půlku Písmáka...cože jí ještě nemáš v klubu? :o)

udavači.... :-))

Zbora
13. 01. 2005
Dát tip
Jak jsem již avizoval, budu se zde nadále věnovat pouze rozvratné činnosti, neb jsem zlý a závistivý :o)

Aha.... no, rači se suňme jinam, tady to asi nebude nejlepší... :-))

Zbora
13. 01. 2005
Dát tip
Souhlas...je škoda kazit tak pěknou báseň našimi (v tomto případě mými) výlevy. Omluva.

i já se omlouvám, btw o šípkové růžence jsem nenašla... :-((

Elyn
13. 01. 2005
Dát tip
Jmenuje se "Spává v trní":) a já ji mám docel ráda.. podle mě na ní nemělo co popudit. ale to je věc názoru.. Děkuju a debata mi tu nevadí, kdepak :)

Elynko děkuji... :-))) no, my se Zborou máme takovou neřest, kde se ocitneme, tak pak nevíme kdy přestat, tak proto se raději krotíme a "diskutujeme" raději pod dílkama, která jsou k tomu příhodná...:-)) by ses pak nestačila divit... :-))

Zbora
13. 01. 2005
Dát tip
V tom případě mám možnost ospravedlnit svou gramatickou chybu :o) + ...taky si nemyslím, že by obsah "Spává v trní" byl jakkoli poudlivý...ale debata, jež se strhla pod dílem byla někdy až na ostří nože...zřejmě také díky tomu, že sleeping_beauty se zrovna v té době smazala a spousta lidí to dávala za vinu právě této básni :o)

:-))) no, a to jako fakt? tsch, to je pěkně přízemní.... asi ju neznají bo co... ne že já bych ju znala, ale přece kvůliva tak hezkému dílku by to dělala.... :-))

s dovolením : klub :-)

katy
20. 12. 2004
Dát tip
:))) jo tak to je super, tip!

Lúmenn
15. 12. 2004
Dát tip
jo jo kytičky se nekrmí...ale co ty masožravé?

MilanH
13. 12. 2004
Dát tip
****

MilanH
13. 12. 2004
Dát tip
****

schovám se pod stíny a leknou lekníny t. moc pěkné

komedie
05. 12. 2004
Dát tip
jé...tip

Elyn
05. 12. 2004
Dát tip
:) děkuju... Jak chceš, Cann...;) je to taková na hraní...;)

synáček
05. 12. 2004
Dát tip
"Pořídíme si radši poušť a na to živý budem se chodit dívat..." T***

Markel
05. 12. 2004
Dát tip
Moc pěkná - T

vesuvanka
05. 12. 2004
Dát tip
Pořídíme si radši poušť a na to živý budem se chodit dívat do botanický zahrady (Předem upozorňuju - rohlíky necháme doma kytky se nekrmí!!) Líbí se mi... TIP

Elyn
05. 12. 2004
Dát tip
děkuju... :)

Craerassy
03. 12. 2004
Dát tip
leklý lekníny:-))) El a víš, že znám jednoho, co si vyškemrá na přehradě u stánku s párky v rohlíku ty odřezaný konce rohlíků a pak krmí labutě stylem, že ti chudáci ptáci ve vodě uhýbají, aby je netrefil?.-)))

Elyn
03. 12. 2004
Dát tip
chceš říct, že ... jest pouze sportovcem, nikoliv milovníkem toho sněhobílého ptactva? :)) (tohle nesmí slyšet swandrow....))

Elyn
03. 12. 2004
Dát tip
alte, že ty závidíš? :)))

Craerassy
03. 12. 2004
Dát tip
no..kulturista...má trošku švih...já mu říkala, že jestli nějakou zabije, že sním nebudu kamarádit...ale labutě jsou mrštný, to bys koukala!:-)) jéé...swan...no joo...ta se na mě zlobí kvůli zoo...musím si ji nějak udobřit...co kdybych tě nabononzajovala??třeba by to obrátilo její hněv proti tobě..:-)))

Elyn
03. 12. 2004
Dát tip
švih? Nechtěla jsi říct, že má ránu, že ne?:)) ahááá, pomsta bude sladká? To mám za tu bota-nic-kou zahradu?.))))

Elyn
03. 12. 2004
Dát tip
alte, nenene... to nejde, to by pak přestalo moře vlnit, vlci výt na měsíc a tak... :)

Craerassy
03. 12. 2004
Dát tip
ránu?? voda odstřikávala do stran, když hodil rožek rohlíku... nebooj, já to neprásknu, ale znáš to...swan je někdy všude:-)))

Elyn
03. 12. 2004
Dát tip
chichi, si říkám... elsi ona už nedostala avi...:)))))))))

Craerassy
03. 12. 2004
Dát tip
neee...ode mě neee..já se jí bojím od tý zoo...já nic, já tu nejsem a labutě jsem nikdy neviděla..jen náměsíčnýho altečka...toho joo...:-))

Noe1
03. 12. 2004
Dát tip
:-)))))) t*+avi

Elyn
03. 12. 2004
Dát tip
Noe, mám se bát? :))

Noe1
03. 12. 2004
Dát tip
Tím nic nepokazíš, budeš-li. Ale to byl cvičný bonz ... já to té swan neposlal ;-)

Elyn
03. 12. 2004
Dát tip
stačí, když to vezmeš na vědomí, altíku...;) Noe... bonz? že by bonzaj promluvil?:)))

Noe1
03. 12. 2004
Dát tip
Já su dneska (respektive včera) hlavní tajný udavač a spolúpracovník rychlé roty X-files ;-)

Noe1
03. 12. 2004
Dát tip
A4: malá?????? chicht ... metrák živé váhy :-)))))))))))))

Noe1
03. 12. 2004
Dát tip
Teď jsem spokojen ma mohu klidně spát :-)

Jeheheman
03. 12. 2004
Dát tip
prosíme návštěvníky aby nekrmili masožravé rostliny pečivem (blijou)

nnnn
03. 12. 2004
Dát tip
líbí se mi to. (až na konvičky... nemam rád ičky:o))

JiKo
03. 12. 2004
Dát tip
to už není tak vono...

Vespa
03. 12. 2004
Dát tip
Je to sranda. :o) Já chcu taky poušť, kde je prodávaj? :o)

znociměsta
03. 12. 2004
Dát tip
:) fajn*

Bacil
03. 12. 2004
Dát tip
hezké

kassiope
03. 12. 2004
Dát tip
Nevím čím, ale tahle mě nechytla, umíš lépe....:o)

Dero
03. 12. 2004
Dát tip
Úsměvná, milá. :o) *

Dirty
03. 12. 2004
Dát tip
je moc pěkná ale ten konec se mi moc nelíbí :))

Nicollette
03. 12. 2004
Dát tip
jojo :-)) ono je kouzelný, jak někdo si sedne a má v hlavě hnedka verše (ovidius) a někdo se nad tim trápí (vergilius) .... *

guy
03. 12. 2004
Dát tip
:-))*

Alimra
03. 12. 2004
Dát tip
milá*

:-)))) ani ty masožravý? :-))t

Elyn
03. 12. 2004
Dát tip
no, jen vysvětlení pro ty, kdo zůstali viset v éteru bez souvislostí..;) viz PROLOG Kuju všem.. :)

tak já sem tu od Crae četla, ale tak ten poslední řádek sem neodolala... no... :-))

Pokusák
03. 12. 2004
Dát tip
:-))) *T

hraní si hezké, jak jinak

Eilil
03. 12. 2004
Dát tip
chich.. :o) tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru