Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

temnota

26. 06. 1999
0
0
2285
Autor
slavek

Zdá se někdy zlý sen. Trvá. Víte, že sníte, přesto se nemůžete probudit...nebo nechcete...

Vycházíš z domu na zahradu. Na kameni sedí smrt. Není to na ní vidět, že je to smrt, přesto to víš. S posvátnou úctou a strachem kolem ní obcházíš. Slyšel jsi, že prý je krutá, bezedná a navíc nikdy nevíš kdy přijde. Je to ale pravda? Nevypadá krutě. Spíš moudře. Jako někdo, kdo toho hodně prožil. Nebo naopak, jako někdo, kdo se stavu lidského žití vyhnul. Proto chápe jeho nicotnost. Zvědavost postupně vítězí nad strachem. Postupně získáváš odvahu více se k ní přiblížit. Je chladná. Je neživá. Je tak vzdálená a přitom tak blízká. Ona Tě má ve své moci a Ty jí taky. Ona Tě může kdykoli oslovit a nepomohou už prosby. I Ty jí můžeš zavolat, chceš-li. Ochotně vyhoví tvé prosbě... Rozhlédl jsi se kolem sebe v té podivné zahradě, do které jsi se dostal. Nechápeš k čemu jsou jednotlivé věci, které zde vidíš. Na zahradě je psí budka, ale není v ní pes. Je tam i řada klecí, ale není v nich žádné zvíře. Je tam lidský dům, ale není v něm člověk. Jsi tam i Ty, ale není v Tobě život..
Zaja
18. 05. 2000
Dát tip
líbí!!!

slavek
18. 05. 2000
Dát tip
Zaja, děkuji Ti moc :-)

Anonym
03. 07. 1999
Dát tip
Jak toho může smrt hodně prožít?
Co furt máte s tou smrtí?
Snad život je málo fantaskní?
Je to hezky napsaný, Slávku, ale proč nepíšeš o životě?

BlackG
01. 07. 1999
Dát tip
good / (jen aby to tak bylo...)

Merle
28. 06. 1999
Dát tip
Super.

Print
28. 06. 1999
Dát tip
Extra super!:-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru