Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Drama nemocného člověka, který už o sobě věděl snad víc než všechno a přesto nedokázal zjistit, zda je jeho choroba stále ještě v progresivním stadiu.

07. 12. 2004
4
0
5382
Autor
Montrealer

Blbůstky pochybovačné a sám-o-sobě-pochybující... kdyby se to do Upřesnění nevlezlo.

„Pane doktore, žiju ještě vůbec ?“

„Vy to opravdu nevíte, pane ?“ zeptal po delším váhání MUDr Lant.

„Ne. Nemám tušení.“

„Když mi říkáte "doktore", tak ještě nějaké to tušení máte, což je spor ! Vy jste matematik ?“

„Před tím úrazem jsem matematik byl.“

„A na co si ještě pamatujete ?“ zajímal se MUDr.

„Proč ta sova tolik houkala, hů a hů a hůůů ?“

„To nebyla sova, vážený pane, ale motorová lokomotiva na železničním přejezdu. Teď už toho víte tolik, co já.“

„A já jsem nezastavil ?“

„Mašinfíra tvrdil policajtům, že ne, ale to bylo před půl rokem.“

„Pro pána Jána, to jsem tady tak dlouho ?“ diví se pacient.

„Tady ne. Předtím jste byl na uzavřeném oddělení.“

??? ??? ???


Montrealer
13. 03. 2005
Dát tip
Maldecanka > Montraler byl rychlík, někdy dávno jezdící z New Yorku do Montrealu. Kdysi jsem byl železničním fandou... Jinak - žádný obrázek nevidím - dokonce ani obvyklý čtvereček, když někdo adresuje obrázek na serveru, na kterém není.

Tak si zjisti, co je to za klubík :)

Montrealer
07. 01. 2005
Dát tip
proboha, do jakýho klubu tudle blbůst navrhuješ ?

Montrealer
07. 01. 2005
Dát tip
dyť to má slabou pointu a já teď lepší nevymyslím. hepčí. nápad je možná dobrej, ale zpracování - ách jó !

avi Hip_Zdendovi do klubu..

Montrealer
15. 12. 2004
Dát tip
Chemický pozdrav H2SO4. Je to (téměř) ftip.

Garth
15. 12. 2004
Dát tip
tip

makros
14. 12. 2004
Dát tip
*

JiKo
14. 12. 2004
Dát tip
vTip zdali je ostatní vtip už tak jistě nevím :))

Dotek
12. 12. 2004
Dát tip
Takhle trénuju já :-)
var b2 = document.getElementsByTagName("div");var b3 = document.getElementsByTagName("span");var pocet2 = b2.length;var pocet3 = b3.length;for(var i=0;i

hů a hů a hůůůů sovy v mazutu houkaj hů a hů a hůůůůplně blbě koukaj (Tři sestry)

Montrealer
07. 12. 2004
Dát tip
hů a hů a hůůůů ... sestry Havelkovy ? Mám za to, že je jich 5 (slovy pjet). 3 sestry napsal... Tolstoj ? Pokud jó, tak potem kterej ?

no přeci kultovní skupina -Tři sestry- ty je neznáš? Nežiješ! :o)

Montrealer
07. 12. 2004
Dát tip
Neznám. Nežiju. Jsem už 13 let v invalidním důchodu, ale do té tramvaje jsem narazil na kole... a pěkně jsem si o ni natloukl hlavu a okolí. Co je to kulturní skupina 3 sestry. Čo robia ? Spievajú hů a hů a hů ?

jo, maj jeden skvělej song, kterej se menuje Sovy v Mazutu, určitě doporučuju :o)

Montrealer
07. 12. 2004
Dát tip
Vono to máš těžký... já mám problémy s TV i s rozhlasem. Důvod ? Deprese z reklam. Nejprotivnější povolání: moderátor (s jistými výjimkami, jako 1 proti 100). Nejsledovanější filmy ? S Jamesem Bondem (už skončily). Ono jich zas tolik nebylo... asi 8 (ale to neni špatný). That is a my life or a half-life. Life half live...

Montrealer
07. 12. 2004
Dát tip
Kulturní skupina 3 sestry byl překlep, sorry. Kultovní jako uctívaná... je to tak ?

Voloďa
07. 12. 2004
Dát tip
no a co, tak byl ve vězení, někteří lidi si to zaslouří

Montrealer
07. 12. 2004
Dát tip
Ono by to bylo i před soudem nejasný a neprůkazný. Zavinění přestupku ne, ale souvislost mezi přestupkem a pomalým zhoršováním zdravotního stavu. Otřesy mozku bejvaj záludný a MUDři to věděj...

Noe1
07. 12. 2004
Dát tip
Tohle je autobiografické, to potěš pánbůh.

Montrealer
07. 12. 2004
Dát tip
Nepotěš pánbůh, protože se mnou to zas tak zlý nebylo. Takže pánbůh už potěšil. Já jenom tenkrát nemohl nikam dojít, s nikým jednat, tím méně se soudit. Příspěvek (o kerej tu kráčí) je ze 3/4 vymyšlenej (přímo hlavou naraženou o tramvaj č. 18). Mám na ni bejt pyšnej (na tu hlavu, ne na tramvaj), když na ni mám papíry ? Ono totiž ani tak nejde o papíry, co snad JÁ mám doma (jaxi myslí většina [ne]smrtelníků), ale o papíry, kerý sou na Úřadu důchodovýho zabezpečení. Už nepřibejvaj... posudkáři mě už na další kontroly nezvou. Předtím sem byl programátor. Teď beru silný prášky proti skleróze a na nové počítačové fígle (třeba na HTML) mám taháky v různejch souborech a fajlech, většinou ve Wordu.

Montrealer
07. 12. 2004
Dát tip
Takhle já si trénuju HTML-tágy... tohle by mělo mít pozadí trochu do oranžova a malý písmo...

Montrealer
07. 12. 2004
Dát tip
Takhle já si trénuju HTML-tágy... tohle by mělo mít pozadí trochu do oranžova a malý písmo... to je moc tmavý !

Montrealer
07. 12. 2004
Dát tip
Takhle já si trénuju HTML-tágy... tohle by mělo mít pozadí trochu do oranžova a malý písmo... takhle už to bylo... já chcu světlejší !!!

Montrealer
07. 12. 2004
Dát tip
Noe1, promiň, že si na tvém příspěvku trénuji HTML-tágy... já jsem si vočíh' (už včera u vody), jak si to podbarvuješ ty... asi máš nějakej HTML-editor... já nič, s freewarem mám blbý zkušenosti (ne s každým).

Montrealer
07. 12. 2004
Dát tip
Noe1, promiň, že si na tvém příspěvku trénuji HTML-tágy... já jsem si vočíh' (už včera u vody), jak si to podbarvuješ ty... asi máš nějakej HTML-editor... já nič, s freewarem mám blbý zkušenosti (ne s každým). Pozadí=eaf5c9

Montrealer
07. 12. 2004
Dát tip
Noe1, promiň, že si na tvém příspěvku trénuji HTML-tágy... já jsem si vočíh' (už včera u vody), jak si to podbarvuješ ty... asi máš nějakej HTML-editor... já nič, s freewarem mám blbý zkušenosti (ne s každým). Pozadí=eaf5e9

Montrealer
07. 12. 2004
Dát tip
A takhle si svý poznámky podbarvuje Noe ! Původně bylo table width=450

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru