Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Anamnéza

09. 12. 2004
4
1
3333
Autor
Montrealer

O mé rodině a jiné zvířeně...

Moje matka si velmi potrpí na nejrůznější bolesti hlavy.

1 názor

Idefix
18. 10. 2007
Dát tip
Jo jo, po - trpět si...

Garth
15. 12. 2004
Dát tip
Výborná rodinná anamnéza. tip.

klipeto
15. 12. 2004
Dát tip
:) t* todle jeste jde, ale az na to same zacne trpet pritelkyne/milenka/manzelka... ;)

Montrealer
15. 12. 2004
Dát tip
Nesmíš mi fšechno věřit. -:)))

Montrealer
15. 12. 2004
Dát tip
............ Fšichni.......... teďkonc by to chtělo napsat:
taky vás včil bolí hlava ?
a zaškrtnout avízo u fšech, kerý mám v tabulce. to by byla epidémie ! jenže sem si nekde přečet, že bezdůvodný avíza sou neetický. ale já tu epidemii chci vyvolat a paxe odhlásit. tak prostě nepošlu avíza. kdo sem zabloudí, toho prostě rozbolí hlava. dostane paroxysmální cefalgii. bum ! jelikož sem tuhle blbinu napsal já, rozbolí hlava enem mňa.

Vaud
14. 12. 2004
Dát tip
:-)))

makros
14. 12. 2004
Dát tip
*

Dotek
11. 12. 2004
Dát tip
:-))

papouch
09. 12. 2004
Dát tip
no a co jako?

Sally
09. 12. 2004
Dát tip
A já si potrpím na něco jiného a co...

každý má to svoje :o)

sk8ergirl
09. 12. 2004
Dát tip
a?

...sa mi paci ako si dokonale zladil citovu zlozku...s realnym stavom ...a jemnym zavanom humoru...

Montrealer
09. 12. 2004
Dát tip
Jediný/jediná, který/která našl[a] humornou stránku věci. Toto "dílo" vzniklo záměnou slova "pokrývky" slovem "bolesti". Původní větu jsem našel v Readers Digestu - rubrika Takový je život, R.D. 7/2004 str. 78. Zaměnil jsem slovo a vytrhl větu z kontextu. Tak vznikla zmíněná blbina... a jako blbina byla také míněna. Obhajoba už nemá k případu co dodat... assure = zajistit (+ asi 10 dalších výnamů), ballit (ale ani bulllit) se ni nepodařilo přeložit. No nic, nemusím vědět všecko...

...na moj vkus zacinas moc filozofovat... aššurballit...je asyrsky panovnik...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru