Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Oslava surrealismu

10. 12. 2004
3
0
3406
Autor
mrtvá_terka

tak to je moje představa surrealistické básně :) je to úlet tak to neberte moc vážně :)

Oslava narozeniny svíčky dort lžička tos mi teda pomoh,
přátelství hodnota ev fotony éter rádio,
ucho ó to naše ucho!
ondrech
25. 12. 2004
Dát tip
Vůbec netuším, co je to surrealismus, ale tohle je vážně úlet!:-))) Na tipa to je, se tu válím po zemi...:-)***TIP

všem koho to znechutilo se omlouvám a za básně děkuji :) a za tipy taky děkuju :)

Nicollette
12. 12. 2004
Dát tip
hej Abyss díky - ten Incest je vynikající :-)

Abyss
12. 12. 2004
Dát tip
nicollette_ :)

Abyss
11. 12. 2004
Dát tip
no taky moc nesouhlasim s tim surrealismem... mozna mi tam chybi skryty (bez)vyznam a nebo predstavivosti skrytosti... tohle je jako kdyz vystrihas z novin slova... da da :) ale i tak ti tu necham pro radost neco na pamatku de surréalisme: Incest To čeho otec nejvíc litoval s nejstrašnějším smutkem Byly nohy jeho dcery Drahá sýkorka drahý skřivánek Pokaždé když ořezával větev nebo sázel mladý modřín Co to tu bylo ten náhlý pták s velkým zobanem Ten srdceryvný pták rydlo Dřív by byl rozesmál i oblázek Jenže on nejvíc litoval nohou své dcery Blouznil o nich celou noc Věšel se kde mohl Nůžky mu plnily srdce Tolik se milovali cigareto cigareto Cigareto dno větru (Louis Scutanaire - Zabušte na zrcadlo)

Abyss
11. 12. 2004
Dát tip
(avi for oblibenec se surrealistickou rybou na cele)

diky moc! :) je mozny ze je to dada j asi tak predstavuju surr :) takze se omlouvam ale necham to tak :)

Zbora
10. 12. 2004
Dát tip
spíše freetekkno v poesii, a to v hodně pozdním ránu. Uši ó ty moje uši Systémó zas do nich buší Přátelstvó nad flašó vody V mozkó zmatek, doló schody To jsou mi ale vypečené narozky.

Nicollette
10. 12. 2004
Dát tip
hm... slabší... ale to se ještě vyhrotí .-)

katugiro
10. 12. 2004
Dát tip
nevím co to přesně je ale umím to dobře...

Dero
10. 12. 2004
Dát tip
Pánové Tzara, Éluard a Vaché se musejí obracet v hrobě ... :o)) Nene, nejni to dada, nejni to surrealismus, co to je? Já to nevím. :o)

achich.... no ale když chroust, tak tip:-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru