Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na starém hradě

11. 12. 2004
10
12
5490
Autor
Lechuzita

Do kamenné zdi opřelo se slunce,

bylo měkké a medové

a zavržený stín stekl kamsi na zem.

 

Seděli jsme v kapli

a nehleděli do plamene, který nikdy nezhasne,

v kapli, kde na kříži visel běžný lidský svět.

 

Pak v prvních tónech kytar

zmizela skutečnost v záplavě letní noci

a my sami sobě byli obrazem.


12 názorů

palino8
19. 02. 2007
Dát tip
zdá sa mi skrátka, že si tam dala viac obrazov, než tá vecička znesie... pôsobí to kontraproduktívne...

Lechuzita
18. 02. 2007
Dát tip
to palino8: nějak jsem nepochopila tvou kritiku. Vysvětlíš mi to prosím?

palino8
18. 02. 2007
Dát tip
nie... prepchaté asociáciami... neviem...

satannáš
15. 02. 2007
Dát tip
Moc hezké . T

hm, ja som smutná...nechodím na naše roverské schôdzky, veď neštudujem v Martine...a nikdy neviem, čo sa deje...som z toho nešťastná...

Lechuzita
14. 02. 2007
Dát tip
Dokud jen nemáš čas je to dobrý. Nám se oddíl rozpadl v září pro nezájem dětí

ja som skautka;)...a ešte mám pár kamarátov trampov a ešte aj kontaktíky a úžasní ľudia z SPJF (sdružení přátel Jaroslava Foglara;) )...no a aj v ČR poznám pár skautov a tak...a mrzí ma, že nemám čas chodiť na žiadne výpravy...ale to sa zlepší, ja to viem...ja v to verím;)

Lechuzita
14. 02. 2007
Dát tip
Za těch pár let se nabalilo pár úžasnejch lidiček z oddílu školy a podobně. Ty?

áno, ja už sa teším...ale to mám pred sebou ťažký semester...tak neviem... a ty máš nejakú "organizovanú" partu, s ktorou chodíš kade-tade?;)

Lechuzita
14. 02. 2007
Dát tip
Naprosto přesně to chápu taky mě dneska nohy táhly pryč z města. Vydržme. Dočkáme se:-)

ďakujem...presne dnes, keď som vyšla zo školy, tak som cítila jar...ako už dlhšie...ale dnes to bolo také intenzívne, že som si spomínala na časy spred roka, dvoch, troch (viac nie), ako sme sedeli pri ohni, spievali piesne, ako sme sa potom zavŕtali do spacákov (spací pytel) a prípadne stanov...ako nás ráno budieval dážď či lúče Slnka...ako sa teším, keď to zase príde...už sa teším na ďalšiu výpravu, že budem s ľuďmi, ktorých mám rada na miestach, ktoré práve objavíme... Ďakujem...*** a avi

chlapci pobavili, dílko se líbilo... *

Annie
22. 08. 2006
Dát tip
Když to tak čtu znova, tak musím dodat, že i docela specifickou atmosféru ;o)

Annie
15. 08. 2005
Dát tip
Je to pěkné a má to atmosféru...* vyvolává to ve mně vzpomínku na jeden konkrétní hrad ;o)

Noe1
14. 01. 2005
Dát tip
Chroust: Nemá, ale na Pankráci zavedli internet do cel :-)

Noe1
13. 01. 2005
Dát tip
ANO, PŘIPOJUJI SE K VÝŠE UVEDENÉMU: PIŠTA A CHROUST JSOU MÍSTNÍ PITOMCI :-))))))) zdaleka však ne jediní :-) *t

Noe1
13. 01. 2005
Dát tip
ANO, PŘIPOJUJI SE K VÝŠE UVEDENÉMU: PIŠTA A CHROUST JSOU MÍSTNÍ PITOMCI :-))))))) zdaleka však ne jediní :-) *t

Noe1
13. 01. 2005
Dát tip
třeba já jsem taky místní pitomec ... postat takovou ptákovinu 2x

Ha, Noe se nám odkopal.....:)))

Ješita. Yakamoto Ješita. Těší mě. :))

Lechuzita
13. 12. 2004
Dát tip
Dík, ani jsem netušila, že se tim bude někdo obtěžovat. :-)

Jeheheman
12. 12. 2004
Dát tip
Hufna_Pištágl:o))) Další co objevil mé skryté rozměry:o)))

... a že jich je! :)))

Jeheheman
12. 12. 2004
Dát tip
Pičta: pšššt:o))

Eslivá mi budeš říkat takhle, všechno prásknu! .))

Jeheheman
12. 12. 2004
Dát tip
to byl překlep znáš to.. nejaká cybička se vzdycky zapomene:o))

heheheman: Jen aby... :))

Markel
12. 12. 2004
Dát tip
Líbila, - T, neplač, zabijeme komára(y), masa naděláme!Já, trubka nebohá, jim dala T se dvěma hvězdičkama navch, aniž bych si přečetla nejdřív jejich inspiraci! Příště budu bdělejší.

Markel: chácháááá! :)

Markel
12. 12. 2004
Dát tip
Pišto: nesměj se příliš Hufnágle špatně to s tebou dopadne až romantici skříží s tebou meče plazit se budeš prosit vkleče my však jak kámen budem hluší ztratíš se jako myška v buši. Na pomoc ale přijdem včas neb tvé "kritiky?" baví nás.

Nejste-li NYNÍ hluší vidíte, že jsou hlubší. kritikykyrykýýýýý!!!!!!!

Markel
12. 12. 2004
Dát tip
Pišto: že by ješita? To by mne u Tebe celkem překvapilo. Tím velkým T jsem chtěla říct, že vím, "že jsou hlubší". Spokojen?

no, ste prostě..... ále.. škoda slov, no... co taky, že? ste hajdaláci... .tak... :-))

Jehehehehehehe...(to nemá konce)...heheheman: Seš paranoidní... :)

Koom
11. 12. 2004
Dát tip
Do medove zdi opreli se Pista s chroustjazzem byli kreativni jako vzdy - a zed stekla kamsi pod zem Sedeli tam v rapli.. a z poetickeho vemene, ktere vzdycky mlaskne vykapali, zadna svizel, třešni.. pak zmizeli...ale to uz jsem odbočil k ovoci sakra..kdy vy vyrostete kluci.. :)

Koom: Ještě chviličku, a už to bude... :)

Mě zarazila ta druhá, kde se popisuje, co nedělali....

Nepřepíšem mu to? :)))

Neumíme to ani s Dýrouem, když už. Ale představa je to pěkná...

A nebo sem.

No jak tě znám, spíš restauratéři....

Hele, mám druhou: Seděli jsme v kápi, a hleděli do plamene, který vždycky zhasne, v kápi, kde byla i Vissel. Běžný...

Teď mi napadlo.... autorka je tu nová, a hned narazí na takový koně... :)) DEKLARACE: MILÁ AUTORKO, Z NAŠICH PINDŮ SI NIC NEDĚLEJ, NEVYPOVÍDAJÍ O TVÉ BÁSNI, ALE O NAŠÍ MIZERNÉ MORÁLNÍ ÚROVNI....

No, a co teď?

takže první: Do medové zdi odřelo se slunce bylo kamenné a tvrdé a zeď stekla kamsi za zem.. druhá: Seděli jsme v kápi, a hleděli do plamene, který vždycky zhasne, v kápi, kde byla i Vissel. Běžný... a třetí: Pak zmizela... a my sami sobě byli záplavou kytar v tónech noci obrazem skutečnosti.. No.... Když se na to kouknu s odstupem... :)) Nádhera!

Já taky... :)) Hele, nechceš to uveřejnit? A do prologu hodit odkaz sem, alespoň si nováčka přečte víc lidí - tím bychom mohli ospravedlnit tuhle naší exhibici....

Tak jo.... Ale musíš dát tipa... :)

houda
11. 12. 2004
Dát tip
zzpi_hu: A celé se to pak jmenuje Na novém hradě?

houda: Jistě. Momentínek, za chvilku uveřejním... :)

Tak už, tady to je...:))

vesuvanka
11. 12. 2004
Dát tip
Pěkná, zajímavá atmosféra.... TIP

Jeheheman
11. 12. 2004
Dát tip
aut ork ast est ejn ěvy dva :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru