Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

for you II.

11. 12. 2004
19
1
8417
Autor
sk8ergirl

:o))

odešla jsem vysypat popelník

tys mi zatím

zmizel v gauči

nechal zmuchlané polštáře

a bezruké doteky

 

vzpomeň si, cos říkal

na odchodu

 

...za rok si povíme svý


1 názor

Jakubisko
28. 12. 2007
Dát tip
nefim, to je asi jen pro zasvěcené...nebo jen pro yntelygenty :o))))

dismorphia
26. 12. 2004
Dát tip
už to bude rok cos mi z vlaku máááával ehm:) jo, tuhle taky, ale už žádné fór jů!*

sk8ergirl
26. 12. 2004
Dát tip
:o))...eště je jedno, ale to je blbůstkoidní...a jestli ještě nějaký budou nevím, nezávisí to jenom na mně... :-)

dismorphia
26. 12. 2004
Dát tip
no, ještě to závisí na mně, žejo? :)

sk8ergirl
26. 12. 2004
Dát tip
no když myslíš...ti nebudu kazit radost :o)

dismorphia
26. 12. 2004
Dát tip
á, taks mi ji zkazila :)

sk8ergirl
26. 12. 2004
Dát tip
jo, mám na to talent :-)

romale
14. 12. 2004
Dát tip
Hm.

misty
13. 12. 2004
Dát tip
nech si vravia vsetci, co chcu, je to celkom fajn...keby si chcela pisat tazku poeziu, tak to asi nezaradis do miniaturiek...takze odo mna tip;o)

Lotoska
13. 12. 2004
Dát tip
*

pozorovatel
13. 12. 2004
Dát tip
jsem trochu zmaten ale za rok ti bude osmnáct, tak si domýšlim....:))

pozorovatel
13. 12. 2004
Dát tip
kurňa! Tak nakonec sedmnáct... tak si teda nedomýšlim:))

So_sad
12. 12. 2004
Dát tip
*t (líbí:o))

nicknick
12. 12. 2004
Dát tip
nebyl bych až tak drsnej jako Petr_Pan... nicméně chtělo by to ještě hodit do soustruhu a trošku opracovat...

Lyryk
11. 12. 2004
Dát tip
.-))) snadno vzpomenout, co říkám stále .-)))

Lyryk
11. 12. 2004
Dát tip
haf!

sk8ergirl
11. 12. 2004
Dát tip
Hele Lyryku, mělo to bejt tajemství nee :o))? + mňau!

Lyryk
11. 12. 2004
Dát tip
když je to tak srozumitelně napsaný .-))) mám smazat tu kritiku ***! .-))) já to umím

sk8ergirl
11. 12. 2004
Dát tip
já ti to věřím :-)...ale nemusíš :o))

dadik
11. 12. 2004
Dát tip
pěkný.....t

... (to znamená něco jako "byl jsem tu, ale raději nic neříkám")....

Kačík
11. 12. 2004
Dát tip
*t

eustacia
11. 12. 2004
Dát tip
bezruké doteky -to mě dostalo :-), krásný obrat

Flammea
11. 12. 2004
Dát tip
Líbí*

Nimis
11. 12. 2004
Dát tip
mně taky*

Print
11. 12. 2004
Dát tip
:-)*

Mila_cik
11. 12. 2004
Dát tip
* tohle je hodně dobrý

sk8ergirl
11. 12. 2004
Dát tip
Pišta: Byl jsem zde, Fantomas...jasný :o) chroust: No jo, mám doma zákeřný věci...učej se ode mě :o) + díky všem

vesuvanka
11. 12. 2004
Dát tip
bezruké doteky TIP

JiKo
11. 12. 2004
Dát tip
né za 9 měsíců?:)

sk8ergirl
11. 12. 2004
Dát tip
_JiKo_: I tohle mě při psaní napadlo :o)))

JiKo
11. 12. 2004
Dát tip
ps: masožravej gauč bych si nikdy nekoupil...

hlubiny gauče, netroufám si je představit, občas šmátrám, ale mám husí kůži a krůpěje studeného potu na čele devět měsíců by bylo lepší t.

Petr_Pan
11. 12. 2004
Dát tip
Nezaujala ..

sk8ergirl
11. 12. 2004
Dát tip
Petr: Copa tak stroze?

Petr_Pan
11. 12. 2004
Dát tip
Miniaturka, hříčka - těžko k tomu něco víc - je to jako u Katriinky nebo dadika - ale - od těch se mi to většinou líbí .. Něco víc: odešla jsem vysypat popelník - pro mě nepěknej obraz .. tys mi zatím - náznak toho, že bude věnovaná ( příliš píšeš pro kohosi v druhé osobě a úvod je bez věnování - což je hloupé, jak mi vytkla Růženka ) zmizel v gauči - snad jediný na tom, co se dá pochválit nechal zmuchlané polštáře - proč slovo nechal ? Štve mě to slovo - zmuchlaný polštáře jsou moc příjemnej obraz. Když už to "nechal" musíš mít, pak bych ho doporučoval přiřadit k veršíku předcházejícímu a bezruké doteky - ech - můžu říct, co si myslím? Tohle je trapný vzpomeň si, cos říkal na odchodu ...za rok si povíme svý - závěr se mi nelíbí vůbec - je osobní a já jako nicnetušící čtenář z toho nic nemám .. Stačí Ti to tak? :-)

sk8ergirl
11. 12. 2004
Dát tip
stačí :o))...a je to pro mě mnohem lepší, než slovo "nezaujala", které je jen maskující... mám k tomu jen dvě výtky - já bych do prologu stejně napsala jen "věnováno", což podle mě už obstará název.... - to bych měla napsat "nechal v gauči zmuchlané polštáře"?...to "nechal zmuchlané polštáře" je tam schválně...je to jediný, co zůstane a co je hmatatelný... a jakási nevýtka - s bezrukými dotyky souhlasím, jenže mi to nešlo zformulovat jináč...

sk8ergirl
11. 12. 2004
Dát tip
jo plus ještě...už když sem to psala, bylo mi jasný, že vysypaný popelník, pokud to teda budeš číst, se ti nebude líbit :-))

Petr_Pan
11. 12. 2004
Dát tip
for you II. mi nic neříká stejně tak, jako nic ( + neboj - název jsem četl .. :-)) Pokud bys tam napsala jen to, zůstává všechno k tomu tak, jak jsem napsal .. - zmizel v gauči nechal zmuchlané polštáře a bezruké doteky zmizel v gauči - - - zmuchlané polštáře & bezruké doteky takže takhle + teď mluv ;-)) - pokud to nešlo zformulovat jinak a tak jak to bylo to bylo blbý, proč ses na ten obrat jednoduše nevykašlala? Víš - mi přijde, že to píšeš tak, že máš pár nápadů a pak je musíš za každou cenu do něčeho nacpat a .. Výsledek je takovej, jakej je ( aspoň pro mě - pořád připomínám ) .. ( jsem rád, že jseš ráda )

Petr_Pan
11. 12. 2004
Dát tip
& promiň mi tu žlutou - neodolal jsem .. ( prve )

sk8ergirl
11. 12. 2004
Dát tip
mluvím... "zmizel v gauči - - - zmuchlané polštáře & bezruké doteky" - tohle nemám ráda - & - a pomlčky taky ne...pokud bych za pomlčky dosadila "nechal", musela bych použít spojku "a", která je hrozně monotonní...kdybych ji nepoužila, došla bych k heslům... - a nejni to nápad, ale fakt :o))

Petr_Pan
11. 12. 2004
Dát tip
Nic proti, ale - co se zvukový stránky týče, tak s nechal i nez to zní stejně, heslovitost - ach - ano - ale - tu už tady máš, takže myslím, že by to nebyl krok špatným směrem .. Pokud se nelíbí & - to je o vkusu - hafo moc lidem se to nelíbí, mě jo ( občas ) .. :-) 1+2+2+2+1 - takhle působí tenhle textík - což mi jako heslovitost přijde a to nechal na tom nic nezmění ( jen tak pro jasnější orientaci se v tom, co jsem měl na mysli )

Nicollette
11. 12. 2004
Dát tip
na to jak je to krátké, je to velmi dobré... a ten popelník se mi tam líbí nejvíc * * *

sk8ergirl
11. 12. 2004
Dát tip
víš Péťo, já myslím, že mi se nikdy stoprocentně neshodneme na tom, co se komu líbí :o) Nicollette: kuju .-)

klipeto
11. 12. 2004
Dát tip
ale jo * zmizel v gauci :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru