Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Poučná báseň o lidských vztazích pro studenty prvních ročníků středních škol

25. 10. 2000
6
0
2276
Autor
Kvetina

Sad but true How do you do? I do very much!

Trvá dlouho, nežli láska která v srdci tvém se dme způsobí, že tvoje kráska slovům sladkým podlehne. Pak to vývoj vezme krátký- kousek tam a kousek zpátky. Soutělí se slastí zmítá tichem syká rychlý dech. Bitva lásky bývá lítá plníš, po čems toužil v snech. Už jsi velký na pohádky kousek tam a kousek zpátky. Rozkoše teď kolem víří bereš všechno, cos kdy chtěl. Rozum? Ten je na pranýři, úplně pryč odletěl. Nejlíp všechno víš jen sám! Kousek tam a je to tam…
Kvetina
01. 11. 2000
Dát tip
Stínovlase, není se proč stydět. Přečti si www.intimnosti.cz

Tynic
31. 10. 2000
Dát tip
supééér :o) s

Stínovlas
30. 10. 2000
Dát tip
No nazdar! Já se stydím! Tip. :o) papyr: :oD

papyr
29. 10. 2000
Dát tip
V rámci rodinnej výchovy: "How do you do?" "All right!" - v preklade "Ako si to robíš?" "Vždy pravou!" (sorry, ešte som dneska nejedol :-)))

Bandaska
26. 10. 2000
Dát tip
TIP

Klárka
25. 10. 2000
Dát tip
rodinná výchova v praxi :-) tak už v prváku je potřeba tak názorného poučení? Jo? :-)

mis
25. 10. 2000
Dát tip
Zase líbí *

O.S.to6
25. 10. 2000
Dát tip
no to je teda kus !! ... tam a zpatky.. :o))

Psí_mák
25. 10. 2000
Dát tip
já nevím, ta třetí sloka, nemyslím si, že je true, asi jsem divnej

Kvetina
25. 10. 2000
Dát tip
To, Psí máku, je věru otázka. Maličko - a uzříte mne, opět maličko - a neuzříte mne.

Psí_mák
25. 10. 2000
Dát tip
a maličko - a pozříte mne :-) podle mě je sotva kdy jindy rozum tak při smyslech, ale aby pak nebyl za zvrhlíka, vymýšlí si, že tam nebyl...

Kvetina
25. 10. 2000
Dát tip
Při smyslech, to určitě je, ale je to rozum? Nejsou to poněkud jiné smysly? Pokud pod pojmeme "rozum" nerozumíš i fantazii. To by pak byla jiná!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru