Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vráť mi moje oči

12. 12. 2004
18
0
3715

...odo mna...

Pijem, pretože nemám motiváciu s tým prestať. Skrátka. Dávaš mi kurevsky málo maličká.

 

Pár dotykov. Trochu tepla. Účty za hnusnú sangriu. A plyšáka k narodeninám.

 

( keď ja radšej víno )

 

...a potom niekde sám. S tebou. Na tom vlastne nazáleží.

Budem sa tváriť strašne a bude mi zima, pretože mi býva zima

.

..a na stole bude horieť sviečka. A tiene sa budú lámať na stenách. A hudba

a tak ďalej.

 

Predstava romantického večera

...a ja poviem niečo úplne nedôležité. Ako napríklad platím.

 

Potom si ľahnem do postele.( Tak ako teraz ) Zhasnem svetlo.

 

A výnimočne triezvy budem rozmýšľať o tom prijebanom španielskom filme s anglickými titulkami na ktorý si ma dnes vytiahla.


...no teraz uz je to relativne fajn od septembra som pil len raz...inak iba cajicky...sak vidiet na poslednych dielkach aky som sladky...usmevyyyyyyy... ...inak vdaka za postrehy a tak...

Lulu
06. 12. 2005
Dát tip
:-).... sa mi paci tvoj pristup k zivotu, zo vsetkeho sa opit, prefajcit a vypisat, .... alebo este nieco chyba?

hrobgar
07. 09. 2005
Dát tip
dobré, život je o kmpromisoch

charlied
21. 08. 2005
Dát tip
Dobrééé.

pripomenulo mi to ladykazoo...ale inak je to dost depresivne...aj ked jedno z tvojich lepsich...urcite...

...no lady sa v tom tusim nasla...vid.kritiky hore... ...depresivna vec...to je... ...ale keby to nasla...tak ma zabije... ...alebo... ...no nemusim ublizovat...egal... ...vdaka...

nz.neublizuj.to je vraj spravne.

....vsak sa snazim... ...autocenzura je obcas fajn...

Zann
01. 06. 2005
Dát tip

Bix
03. 05. 2005
Dát tip
maličká je drsné slovo - oveľa drsnejšie ako iné Teraz mi tam to "prijebané" dokonale sedí. Keď teda vulgarizmy -tak výstižne :o)

GiMiX3
10. 03. 2005
Dát tip
Je to dobre ale na moj vkus prilis vulgarne .

....nemyslim...len dva vulgarizmy za cele dielko....su ludia ktori pouziju viac v jednej vete... ...navyse nie su tam len na efekt...mozno ten druhy...su tam pretoze pisem hovorovo....a do hovorova...patria aj vulgarizmy... ...tak som to skratka citil... ..vdaka za nazor...

lady1kazoo
04. 03. 2005
Dát tip
jasne, ty si o inom :]

....jasne...ja nie som umelec....

lady1kazoo
03. 03. 2005
Dát tip
videl si Trainspoting ? a vies kolkym sa to paci ? v jednom seriali bol nezavisly umelec,kt. sa postavil pred platno nahy,napchal si do zadku hadicu,pustil farbu a hodil sajbu na platno-ale kecy,uz som mimo.....urcite by si mal navstevnost

....trainspotting som viedel...to je jasne... ...no jo...ti umelci...takych milujem...slahnu vrak nejakeho auta na namestie...najdu si v tom nejaku symboliku...a ako vravis kecy...

lady1kazoo
02. 03. 2005
Dát tip
tak toto by som sfilmovala.....a aj ostatne tvoje kusky

lady...no vdaka...ale toto sfilmovat by dalo dost pracu... ...jedine ze by sa na tom vyburil nejaky strasny umelec...a nakrutil nezavisly slovensky film... ...si viem predstavit tu navstevnost.... ...ale kto by hral???....to netusim... ...fakt vdaka...trepem...

Bix
02. 02. 2005
Dát tip
neviem prečo, ale prečítala som "prijebanom" ako "prešibanom" a pobavilo ma to :o)

Bix
02. 02. 2005
Dát tip
neviem vlastne, či nie čo prijebané stojí za premýšľanie btw. pekný titul

bix...neviem ci stoji...ale ked vecer idem spat...a neviem zaspat...rozmyslam o blbostiach...

...titul..je nazov toho filmu...nebudem sa tvarit originalne...

Essence
27. 01. 2005
Dát tip
píšeš o všetkých tých pocitoch ktoré máme všetci, ale tak inak, výstižnejšie a výraznejšie, no nepáči sa mi to ako poézia sama o sebe, tá je o niečom inom, ale výrazové prostriedky veľmi pekné a veľmi "výrazné" ďakujem že som ťa objavila

esse....tak vdaka...ze si ma objavila... ...ja som nikdy ani netvrdil ze to je poezia... ...ja sam presne co sa stylu tyka neviem co to je... ...ono to vlastne ani nie je dolezite... ...neviem co este dodat...charakterizovala si to pekne...este raz vdaka...

Rowenna
27. 01. 2005
Dát tip
zaujala svou civilností a silou výpovědi

epic...som rad...also...vdaka...

nallie...produkujem vacsinou v podobnom rozpolozeni...

Nallien
20. 12. 2004
Dát tip
takže není zač za oba... já dík... ...a odpověď...máš pravdu už jsem dlouho nic nepřidala(ale myslím že je tu spousta jiných kteří sou na tom hůř jak já) možná to je nějaká krize ani ne tak tvurčí jak citovka (no a od tohoto slova to už dál ani nečti ptz by ses dočetl stejně jenom nějaké vylívací se myšlenky jedný holky ) krize či co...nééé že bych nemohla nic napsat,ale tak nějak mám dost neuspořádané myšlenky a taky na mě pusobí přitažlivé síly z okolí...a ted se zamotávám...a tak ...většinou totiž něco vyprodukuju když je mi nějak dost zle či tak...to je docela blbý co?mám nějaký archivek...možná to projdu.....ale vypadá to, že stejně nakonec nic nevyberu a budu kroutit hlavou a podivovat se jak sem mohla byt taková naivka... tot muj uděl.... PS:zapomněla bych na smajla...tak ;)))

nallien...takze vdaka za oba... ...a otazka...preco nepridavas dalsie svoje dielka???...

Nallien
18. 12. 2004
Dát tip
moc!!!!! umíš.... ;)))) Tipa

haidi
16. 12. 2004
Dát tip
hehe si to viem predstavit ...klasicizmus... barok...romantizmus... moderna... betanici... assurballitizmus:)

haidi
15. 12. 2004
Dát tip
jo jo, klasicka assurballitovka tip

...tak vdaka... ...klasicka bude az sa dostane do citanky...

tanganika
13. 12. 2004
Dát tip
*

Anis
13. 12. 2004
Dát tip
viz zaki ....

maia...?????????????????????.....

maia
13. 12. 2004
Dát tip
Naco tie otazniky? Ved to bolo s usmevom. :-)

...ja som na smajlov tupy...

maia
13. 12. 2004
Dát tip
Dobre si to napisal, ved vies, az si ma za srdce chytil, tak som ti napisala z lasky, aby si ma nenasieral. :-)

...to som chcel pocut...

maia
13. 12. 2004
Dát tip
Nebudem vzdy pisat, co chces pocut, aby si si nemyslel. :-)

xtruth...no co to je to neviem...a ani ma to nejak nezaujima... ...a som ateista... ...a vazne vdaka...

Samicka007
12. 12. 2004
Dát tip
Tak snad by sis mel najit jinou, ne? ;-)

...neboj sa ty o mna...ja viem presne co robim...

Samicka007
12. 12. 2004
Dát tip
to doufam, protoze jinak by toho vina bylo mooooc :-)))...

...preto to menim...pivo...rum...vodka...atd... ...alebo mozem povedat nieco inteligentne ako vina nie je nikdy moc...

dadik
12. 12. 2004
Dát tip
pěkný kus..:))...t

Leclajr
12. 12. 2004
Dát tip
Vraťte bi bůj dos, vy svidě!!

Print
12. 12. 2004
Dát tip
*!

toto nepotrebuje komentar.

zaki
12. 12. 2004
Dát tip
je to brutalne, velmmi sa mi to paci... pripomina mi to vela veci zo mna

leclejr...nad nazvom sa nezamyslaj...je to len nazov toho filmu... zaki...som rad ze sa paci... ...a tak aj ostatnim vdaka...

maia
12. 12. 2004
Dát tip
Ty ma neser! :-) *

StvN
12. 12. 2004
Dát tip
Bezva.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru