Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ostrovy

18. 12. 2004
5
0
1294
Autor
Fungus

Ostrovy

Proč je tam furt ta zelená díra?
A dva ostrovy.
Rudá klenba zahalila celé jezero.
Ostrovy tmavnou.
Jejich fialová modř mě dráždí na jazyku.
Obrysy konce Země sviní veškerou zeleň.
Už se stmívá.
Jen v dálce svítí rudé moře.
Tam někde vlevo se to stalo.
Utichla nám denní krása.
Někomu podám oheň.
Rudý kontrast září v dáli.
Jako kdyby patřili sobě.
Naprosto nepravidelný krátký čas.
Ostrovy zalilo moře.
Tmavnou a krčí se v nikdy nekončícím Tichu.
Omamná chuť dlouhého šera.
Zní hudba, a tak jasně, jako bezedná víra.
Hudba a Ticho splynuly v jedno.
Moře tmavne a ztrácí se.
Ostrovy zality.

 


Lyrae
20. 08. 2005
Dát tip
líbí se mi a nemyslím, že je důležité kde se tohle bude nebo nebude po tvé smrti číst, nýbrž teď a tady dávám tip.

Adineee
28. 12. 2004
Dát tip
Ne ne..Fungus nebude klasik, protože klasici píšou to, co po nich uznávaní lidi chtějí, v důsledku čehož se stávají uznávanými a za pár let pak .. klasiky. Fungus píše prostě to, co píše, a tak ho opravdu vidím za tou kolárkou nebo na nějaké undergroundové akci, jak čte nějaké své básničky, pokuřuje, my to posloucháme a upíjíme pivko......jo Fungus, už se na to těším!!!

Nallien
19. 12. 2004
Dát tip
dokážu si docela dost dobře představit že tě někdo po smrti (jak to bývá u klasiku....ptz jak se říká nic není trapnějšího než žijící klasik)bude uctívat....(mám vizi....spousta enthusiastických týpků u kolárky sbalíčkemstartek,vodarem a všecky tvoje moudra budou nahlas předčítat davum...a bude jam dobře...asi se knim připojim)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru