Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

MY IMAGINATIONS

14. 12. 2004
3
1
3639
Autor
Renas

HOTELIÉR MUGO

“Jebal to pes! Už zase sa mi to stalo. Jebal to pes!” Mugo vystúpil z auta a zoškrabal krv z predného nárazníka.” Nedajú mi pokoj nikdy! Jebal to pes!” Ešte chvíľu nadával a potom začal z kufra vyberať všetky tie hlavy a ruky a nohy a jazyky a oči a uši, no proste čo si kto zaželá, to Mugo má. Naložil to do sudov a zamkol garáž. V garáži sa rozhostila tma. V tom sa z jedného zo sudov ozval hlas: “Nevidel niekto moje ruky, nohy a všetko? A vôbec nevidel niekto moje oči a uši?” Potom ostala garáž tichá ako vnútro tisíc kilogramovej skaly..

SLABÁ ŽENA

“Nevidel niekto Karola? Zabudol si tu kofolu.” “Ta mu ju vypi!”, skandovali bielozubí robotníci na Alenu zborovo. “Nie! To ja neurobím!”, červenajúc sa chytá stola s búšiacim srdcom. Zatvára oči a pomaly približuje ruku s Karolovým pohárom k svojim sexi červeným ústam. “Nie! To ja neurobím!”

“HA HA HA HA HÚ”, smejú sa robotníci vystavujúc na odiv svoje ako slonová kosť biele zuby.

COLLEGE ROCK PARTY WITH POPCORN AND BACARDI

“Ten chlapec je veľmi inteligentný”, ukazovala Soňa prstom na Rastislava, ktorý jej bežal v ústrety so širokým úsmevom na tvári a rozpaženými rukami mával smerom k nim.

“Ja viem a taktiež je chutnučký, celý kučeravý”, odpovedala jej blahoslavená Mária, ktorá už nie je panna a to vďaka Ľubošovi, ktorý má povesť ľahkého chlapca.

“Ahoj dievčatá”, zvolal zadychčaný Rasťo a spadol Soni a Márii k nohám(rubínovo-červená mláka pod ním je stále väčšia a väčšia).

RACEK

Sedel pri počítači a vrtal sa v nose a v riti. Už hodinu čaká na dobrý chat, ale všetci sú ešte jebnutejší ako on. Jeho stupídna riť zachvacovala celú stoličku, ktorá sa pod jeho mohutnými prdmi triasla. Za oknom sa hrali deti a kvákali čajky(racek).

JUMP FOR YOU

Po zapršanej nočnej ulici sa vlečie telo. Je to prostitútka, ktorej vravíme princezná tripu nikam. Jej kroky ju teraz viedli k osamelej výškovej budove na pobreží páchnucej stoky Murmur. Jeden opätok lodičky má zlomený a tak si vyzuje tú druhú. Jej oči sa lesknú nocou a preklínajú teba aj teba aj teba. “Kurva!”a odpľuje si na jedného z holubov, ktoré dal starosta mesta vysadiť pre potechu miestnych občanov. Osamelá výšková budova tejto noci opustená nebude.


1 názor

nemal by si sediet tolko pri pocitatahatchi bo ta plynmi sople udrapu ...mam pomaly internet! Ale nie! Podme zacat od zaciatku! Ja som Veliky zastupca jednoho Velikeho vydavatela a chcel by som ta vydat! Za niekoho ineho,ale v podstate sa nic nezmeni,podstata ostane. Vobec neviem co to pisem..Tak este raz ale teraz vsetci!Od zaciatku!A! Dobre pises.Chuti mi to ako pises.How do u like Pedro? ja moc nie lebo sice chuti mi velmi moc,ale po uplne kratkej chvilke sa tak vyzuje od chuti ze vobec nechuti a potom ho vzdy sklamany vyplujem.Tak ze preleti kusom sveta svina jedna kym skonci v prachu ci co hajzel ! Tisic kilova skala je mala skala.Ale skoro som sa pocural ako sa ten blbec Rasto pri tych pinkach zjeb*l :)))))))))))))))))) Fakt pises pises

Vole
07. 03. 2005
Dát tip
si pozvany do klubu ainamokiskot

Vole
07. 03. 2005
Dát tip
a teraz spät k dielu: si pozvany do klubu ainamokiskot

Renas
13. 01. 2005
Dát tip
ďakujem

...ma to cosi...co sa mi paci...zrejme vulgarizmy... ...teraz vazne...je to fajn...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru