Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Básnička pro všechny, kdo se v tom poznají

25. 10. 2000
3
0
2658
Autor
Kvetina

Slečno, dovolte, bych řekl, že jste tak… oduševnělá! Jak rád bych před vámi klekl, jen kdybyste trochu chtěla! Růže před tou krásou vadne a já sbírku chtěl bych rád, je-li vaše slovo kladné, motýlí vám ukázat. Mám babočky otrkané, mám bělásky lolití, motýlky, co na čekané byli trochu nalití. Uvidíte krásu křídel rozevřených bezbranně. Kolikrát já už to viděl! Oddali se takto – mně! Mám motýlky, které chvíli měl jsem doopravdy rád, jiné, přestože jsou milí, nechtěl nikdy milovat. Mám jich plné bedny, skříně, mám je pro svou potěchu. Některé jsem dostal líně, jiné honil bez dechu. Sbírka má se mi moc líbí, jenže mi tam něco chybí… Tak pojď, milý motýlku, podívat se na sbírku!
šroubek
03. 11. 2000
Dát tip
no to je ale ideální stav

Kvetina
03. 11. 2000
Dát tip
Jak kdy, šroubku, jak kdy. Někdy je to stav blízký šílenství!

Kvetina
01. 11. 2000
Dát tip
Počítají se i chrousti?

šroubek
01. 11. 2000
Dát tip
třeba i vážky a včelky Máji

Kvetina
01. 11. 2000
Dát tip
V současné době (a doufám, že se to nezmění) mám nádherného motýlka a taky (a to se změnit může, ale zatím nic podobného nečekám) dvě housenky.

šroubek
31. 10. 2000
Dát tip
kolik a jakých motýlků máš ve sbírce?

fox
30. 10. 2000
Dát tip
(*)

JiKo
26. 10. 2000
Dát tip
Každý má svou sbírku. Já ji mám např v hlavě ... (doufám)

Merle
26. 10. 2000
Dát tip
dost dobré... já lákat tak jedině na plnej pokoj knížek :-)))

Jákob
26. 10. 2000
Dát tip
je to hezký, takový lehce motýlí :o)

Albireo
26. 10. 2000
Dát tip
Jákob to hezky vystihl - motýli opravdu nejsou jen v textu, ale v celé náladě básničky. TIP

kem
26. 10. 2000
Dát tip
jo jo sbirka motylu :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru