Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Koukám z okna

15. 12. 2004
11
0
2041
Autor
misicka

 Už je to hodina...už hodinu spolu sedí na pláži...o čem si asi tak povídají?

O škole? O lásce? O životě? O světě?..pořád mluví a mluví...mezi slovíčky na sebe občas vykouzlí úsměv... Je jim horko... Ona si nazouvá boty do vody...jsou duhové...moc se mi líbí...Podá jí ruku  a jdou do moře...Ona pomalu...je přeci dáma... On skáče z mola šipku...je přeci frajer...Plavou daleko od břehu. Lehají si na hladinu a nechávají se unášet vlnami. A zase ty úsměvy...plavou ke břehu...Oba kráčí ke sprchám...Musím uznat-ta černovláska působí elegantně...Ulehají  na osušky a bez jediného slovíčka usínají...Zvedne se a sahá do tašky pro opalovací krém. Chce si natřít záda a v duchu doufá, že on se nabídne s pomocí...Nabídne. Jemně jí očistí zrnka písku ze zad a otevírá krém...

Něžně jí rozmazává krém po zádech...

Stavějí hrad z písku. Zase úsměv. Její dlouhé pramínky vlasů vlají ve větru a dotýkají se jeho ramene. On ji pokládá malinkou sluncem rozpálenou mušličku na koleno. Působí to primitivně. Působí to krásně. Když se vyblbnou, jdou do hotelu...slyším kousek rozhovoru...zajímá mě to... Ale zavírám okno...Nechci přeci, aby viděl moje slzy.


Proč pořád tak smutně? :,( *

misicka
24. 09. 2005
Dát tip
já nevim:)

Sice píšeš smutně krásně, ale.. venku svítí sluníčko, tak trošku veseleji! :)

misicka
24. 09. 2005
Dát tip
no ted letim ven tak mě třeba něco napadne:)

Matylda
14. 05. 2005
Dát tip
Moc milé. Kdysi jsem měla podobné pocity a nechápala, jak je to možné. Jednou v šestnácti jsem takhle probrečela na Mácháči kvůli frajerovi celou noc. :-) *

janiceks
27. 12. 2004
Dát tip
pekne...aj na slzu...

Francois
22. 12. 2004
Dát tip
Asi nějaký promiskuitní "frajer", no nic, časem to rozeznáš ihned.. *

Gonsales
18. 12. 2004
Dát tip
libi.tip.;)

haidi
16. 12. 2004
Dát tip
hmm ale ten koniec...to snad ne...smutne tip

Jeheheman
16. 12. 2004
Dát tip
no jo, ze života, lidi kolem sebe jen tupě chodí a je jim líto, že do sebe jiní "narazili":o) Je to jemňoučce napsáno, takže kašlu na hloubku nehloubku*

misicka
16. 12. 2004
Dát tip
Děkuju..:) Ale ono to totiž je tak nějak useklý...bylo to tak, že předchozé den jsem byla na místě tý černovlásky JÁ.. Ale nevěděla jsem jak to mám dokončit, tak sem to nechala tak.)

Jeheheman
16. 12. 2004
Dát tip
:-( Ale takhle to nech, je to lepší, když je to obecně..

stewewonder
15. 12. 2004
Dát tip
Straslive bolestivy ...

misicka
15. 12. 2004
Dát tip
kritiky prosím:)

fungus2
15. 12. 2004
Dát tip
Hm. Dobré.**

doute
15. 12. 2004
Dát tip
to se musí mazat hodně blbě ve spánku....))))....ale ten tečkovanej text je zajímavej....))))

Zbora
15. 12. 2004
Dát tip
Kritik netřeba...je to hodně citlivé.t.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru