Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Gro-gy-dó

15. 12. 2004
32
0
12418
Autor
Noe1

Tento epos je věnován všem neznámým hrdinům, kteří kdy padli při akci Vánoce grog za grogem .

Krivoj rog

dva tři grogy

do každé nogy

úpadnost

zvýší.

 

Grog sum grog

tento rog

každý krog

je těžší.

 

Po osmém grogu

nezvednu nogu

co ale mogu

koledy řvát.

 

Ač grogy, všichni dó

po Práge pragulkó,

rog za rogem,

grog za grogem.

vstříc

zvraceným Vánocem.


Eilil
11. 01. 2005
Dát tip
hihihihihihihihihihihrhrhrhrhrhrhrdinský epos.. no to bych řekla.. já měla na silvestra svařené svařené a svařené.. vhooodně rychlém sledu.. ježiš to je povedený.. jsi mistr svého umění Noe.. :o))) *

Joen_B
11. 01. 2005
Dát tip
Po osmém grogu nezvednu nogu co ale mogu koledy řvát. TIP

Zbora
05. 01. 2005
Dát tip
Asi chtěl cosi vložit, avšak jaksi nejspíš asi se nepodařilo.

Já myslím, že nějak pomrvil tagy..... Nebo ne?

Nallien
23. 12. 2004
Dát tip
čaruješ ;))))

Vevet
22. 12. 2004
Dát tip
..tse..taj chce jeden dát tip a než se dostane na konec, málem si ušoupe prst na kolešku! ..no, když už sem se došoupala, dala bych si svářo.. cink*

Noe, víš, že tvoje vásen je teď už slavná? ..... :))))

Noe1
21. 12. 2004
Dát tip
Pišta: Ó děkuji, děkuji ... za bonz :-))))) Vlk s kolíčkem se taky povedl :-))))

Není zač... Teď koukám, že jsem ti z básně udělal vásen.... Skutečně nechutné - omlouvám se... :)

Montrealer
21. 12. 2004
Dát tip
............ Piš_Huf ... on tu báseň stejně chápe jako vášeň a nemá z Boha bázeň. každá jeho báseň je líheň, kde by se zlomil i vratipeň. néni to už žádnej učeň.

Noe1
21. 12. 2004
Dát tip
OK, jo a pod ten most mi to nevyšlo, posunuli nám poradu/firemní mecheche :-)

Noe1
21. 12. 2004
Dát tip
No i toho hrobu si užijem ... tak to zítra dobře otestuj :-))))))

hustý:-) dostala jsem chuť...

Petr_Pan
19. 12. 2004
Dát tip
Líbí se mi myšlenka .. :-) Příští rok se určitě vydám - aspoň jako nezávislý pozorovatel .. :-)

:o) jsem vysmát do sytosti :o)t.

Unge
16. 12. 2004
Dát tip
Hele, děcka neblbněte. Alkohol je jed. Já jsem tůdle na Můstku viděl pána, jak poživ se motal až spadl a rozpil si hlavu. A musela k němu pžijet záchranka. A jak k tomu příjde ta´tka s mamakou, že takovýhle vaše ekstempóre musí paltit z daní. A vůbec, není na to nějakej zákon, že se na veřejným sereveru, kam mají přístup i mi takřka děti nesmí propagovat požítí omamných drog?
.................VOPISUJU Z CIZÍHO............

Unge
16. 12. 2004
Dát tip
A de mi to blbě. Proč se zobrazí ty napsaný tagy ?

Unge
16. 12. 2004
Dát tip
Hele, děcka neblbněte. Alkohol je jed. Já jsem tůdle na Můstku viděl pána, jak poživ se motal až spadl a rozpil si hlavu. A musela k němu pžijet záchranka. A jak k tomu příjde ta´tka s mamakou, že takovýhle vaše ekstempóre musí paltit z daní. A vůbec, není na to nějakej zákon, že se na veřejným sereveru, kam mají přístup i mi takřka děti nesmí propagovat požítí omamných drog?
teď už možná vopisuju líp. co to máte za HTML-editor, vy reDaktóři ?

Unge
16. 12. 2004
Dát tip
Půjdu na školení k Noemu (do archy)

Lotoska
16. 12. 2004
Dát tip
oj, ta tvoje nekonečná hravost:-) jednoznačně *

Unge
16. 12. 2004
Dát tip
promiňte mi mé asketické barevné pokusy pod tímto dílem. já si prostě nechám poradit, až bude nějaká paní radová On-Line & Ready. uš sem to s jednou skoušel... odhlásila se a já se jí nedivím. podpálim za ni v kostele kazatelnu (zapálit svíčku umí každej vůl, kerej umí používat sirky).

Dík za vyvedení z omylu...

kassiope
16. 12. 2004
Dát tip
To zas bude v álejích....:o)) Pěkně ti to jde...t*

evinek
16. 12. 2004
Dát tip
Parada,to zas budou Vanoce na grogu=)))).t*

evinek
16. 12. 2004
Dát tip
hups,minule jsem tam zapomnela zaskrtnout kolonku tip,takze "one more time". *t *t *t *t =)))

Ale my nejsme žádná sekta, neboj. Ale když ¨nechceš, nebudu tě nuti. Aspioň bys mi mohl posílat avíza. To víš, séhra mě věčně vyhání od kompu tak to všechno sám nepostihnu.

Skvělá!!!* No...mě už jedna Grog party letos úplně stačila...:o)

Morphy
15. 12. 2004
Dát tip
t

StvN
15. 12. 2004
Dát tip
Prozvracíme se až do novýho rogu.

Voloďa
15. 12. 2004
Dát tip
já nerozumím polsky nebo jak to je, ale věřim že po překladu je to dobry*

Elyn
15. 12. 2004
Dát tip
:))

Delahaye
15. 12. 2004
Dát tip
dílko i grog jsou v souladu - moc fajn :-)) nicméně - pán, co se poživ na Můstku posléze pozvracel je takové kouzlo, že mi zaskočila mandarinka :-))))) (ale nevšiml bych si toho - díky Pištovi za bystré oko jeho :-) )

Montrealer
15. 12. 2004
Dát tip
jakej je rozdíl mezi sektou, sketou a asketou ?

Montrealer
15. 12. 2004
Dát tip
............Delahaye from Delaware: nicméně - pán, co se poživ na Můstku posléze pozvracel je takové kouzlo, že mi zaskočila mandarinka :-))))) (ale nevšimla bych si toho - díki Pištovi za bistré woko jeho :-)) wi redaktórujete spoločně ? a ako, smiem-li sy pýtať ?

Monty: Asketický sketa v sektě být může, kdežto sekta se asketickou sketou nikdy nestane.

Montrealer
15. 12. 2004
Dát tip
............ 15.12.2004 Aviva Já tady uchčůrávám smíchy, dokonalost sama. jak je vidět, pojem DOKONALOSŤI se dá chápat různě. pokud já u doktora (i jinde) uchčůrávám, neřikám tomu DOKONALOSŤ, ale INKONTYNENCE (nebo inkoherence ? v jaždým případku IN-ňěco)... -:))

mirek
15. 12. 2004
Dát tip
jo! ho! hó! :-))) T*

Montrealer
15. 12. 2004
Dát tip
............ Monty < Piš-Huf Asketický sketa v sektě být může, kdežto sekta se asketickou sketou nikdy nestane. to sem si podbarvil, ělikož toť jest jazikoví squost ! a nemašte my mí barvički, laskavje, jako fčéra !!!

Nimis
15. 12. 2004
Dát tip
Mazeeec :))*

:) Vážně to hodláš vyřvávat cestou? :)))))

Slává nejmenovaným hrdinům.

Noe1
15. 12. 2004
Dát tip
Po osmém grogu ... mogu?

Noe1
15. 12. 2004
Dát tip
A4: nebude ... alejím se vyhnem, zato královská cesta to odnese ;-)

ezra
15. 12. 2004
Dát tip
úžasné tip*

Scatt
15. 12. 2004
Dát tip
alternative to vystih. super:)*

klipeto
15. 12. 2004
Dát tip
tak to je mazec, dneska jsem čekal na metro a napadla mne krásná nonsensovka... jsi mi jí připomenul. Krok sun krok. Krok sun krok!! KROK SUN KROK!!! po celý rok! (při recitaci se u každého řádku přitvrdí a u posledního se zase zmírní ;-) grog je lepší - t*

vesuvanka
15. 12. 2004
Dát tip
rog za rogem grog za grogem je skvělá celá.... TIP

pozorovatel
15. 12. 2004
Dát tip
nééésééém vááám kolegůůů.... upad jsem s ní na ledu:))) vzhledem k smogu, dám ti gips*

tuleň
15. 12. 2004
Dát tip
supééér, nejvííííc mě dostalo: Ač grogy, všichni dó po Práge pragulkó Ja chačů na pragůlku... je to super, už se těším na deklamaci :^) jo, co je teno rog, nechybí tam t? t**

Noe1
15. 12. 2004
Dát tip
tuleň: chybí. Ale viděl bych pragůlku až na voskresjeniě.

Noe1
15. 12. 2004
Dát tip
T: Díky za upozornění, neuvědomil jsem si, že to není Al-tai-dó a ž mohu opravovat či dokonce čkrtat. A že chyba v tomto typu díla je chybou.

OOOO!!!!! *

Makča
15. 12. 2004
Dát tip
úpadnost - to je teda dobrý:-)...je vidět, že když se chlastá s kulturou, přináší to hodnoty (ale teda Lyryk by asi řekl že ne...):-)

Hele, děcka neblbněte. Alkohol je jed. Já jsem tůdle na Můstku viděl pána, jak poživ se motal až spadl a rozpil si hlavu. A musela k němu pžijet záchranka. A jak k tomu příjde ta´tka s mamakou, že takovýhle vaše ekstempóre musí paltit z daní. A vůbec, není na to nějakej zákon, že se na veřejným erveru, kam mají přístup i mi takřka děti nesmí propagovat požítí omamných drog?

ysalamiri
15. 12. 2004
Dát tip
grog rulezzzzzzzzzzz :o)) *

No, jestli se pán požil, tak chápu, že ho to drobet rozhodilo... :)

Jejda, mám tam nějakou chybku. Já když se rozčílím, tak píšu rychleji než se mi mihají prsty. ysalamiri: prosím tě, já to slovo rulezzzzzzzzzzz tady už párkrát četl, ale nevím co to znamená. Vysvětlil bys mi to, prosímtě?

Noe1
15. 12. 2004
Dát tip
Učedník: :-)))))))))))) nikdy neříkej nikdy, jak pozoruju tvůj psychický stav - viz poslední báseň, nemáš k chlastání daleko. Makča: inspiroval mne Voloďův termín "tipovost" ... tak co nevyrazíš s námka grog za grogem?

Aviva
15. 12. 2004
Dát tip
Já tady uchčůrávám smíchy, dokonalost sama.

Zbora
15. 12. 2004
Dát tip
Já zas zastávám názor, že do rumu by se neměla lít voda a razím heslo: vodu řekám. Rum - v zimě hřeje, v létě osvěží.

JiKo
15. 12. 2004
Dát tip
Noe: jakou na procházce očekáváš "grogovost" (stupeň zgrogování)?

Makča
15. 12. 2004
Dát tip
já bych ráda, ale už chlastám někde jinde (obávám se v obou termínech, a to se nevymlouvám)..tragédie intelektuálky v mravním rozpadu za průvodu rumového odéru...

Noe1
15. 12. 2004
Dát tip
JiKo: Zjednodušeně grogovost je přímo úměrná efektivností alkoholdehydrogenázy násobené hmotností a solventností a nepřímo úměrná spěchavosti a zimovosti.

Noe1
15. 12. 2004
Dát tip
Makča: škoda, tož požijeme spolu jindy ;-)

JiKo
15. 12. 2004
Dát tip
čím půjdem déle a více budem chcát, budeme-li na to mít pěkně se ožerem - to chceš říci?:)))

sidonia
15. 12. 2004
Dát tip
:)

ysalamiri
15. 12. 2004
Dát tip
Učedník_velkého_mistra: když řekneš NĚCO (opravdu cokoliv co tě napadne) RULEZZZZZZZ (počet Zetek je přímo úměrný tvému nadšení z NĚČEHO) znamená to, že NĚCO je skvělé a to přímo úměrně počtu Zetek :o))

Noe1
15. 12. 2004
Dát tip
JIKo: ne.

Makča
15. 12. 2004
Dát tip
nejdeš v po do Týnský? já jo, tož třeba tam, za zvuků poezie prostého lidu...

ysalamiri: aha, jako že to sedí a že se ti to líbí. Třeba cmukina rulezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz. Díky za vysvětlení. To byudu taky používat, je to rulezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz být in.

Noe1
15. 12. 2004
Dát tip
Makča: Jdu, ale nevím jestli budu moct pít. Lámu Voloďu, aby svolil k mé recitaci jeho básní, a zatím se nevyjádřil. Nicméně trvá na důstojné prezentaci jeho díla, bez alkoholu a jiných psychotropních látek. Tak aby se tam pak nezjevil a nedal mi před recitací fouknout do balónku.

ysalamiri
15. 12. 2004
Dát tip
Učedník_velkého_mistra: jasně :o)) ono se to spíš používá ve spojení s podstatným jménem, např. drum&bass rulezzzzzzzz, bukowski rulezzzzzzzz, piwo rulezzzzzzz...takže tak :o))

Makča
15. 12. 2004
Dát tip
ok, tak si dáme bylinné thé, ať má Voloďa radost.-)

1.Něřekl bych že je to propagace... 2.[rulez], jsou v překladu z angličtiny pravidla 3.že alkohol je jed jen tvůj názor, tak ho zase prosimtě ty nevnucuj jiným, stejně časem pochopíš, až budeš s kamarády sedět u pivka a povídat si, pak uděláš nějaký ten hec ať je sranda, samozřejmě, že takové ty ižralé trosky válející se někde ve zvratkách nemyslím... A proč si o vánocích nedát trošku teplého grogu nebo medoviny? Má to super atmosféru, a člověku je tak nějak hezky... Takže tě prosím aby sis už příště nehrál na nějakého sociálního pracovníka a nechal lidi ať si svobodně dělají co chcou! Díky

Kristýn: a) Máš pravdu. Ať si lidé dělají svobodně co chtějí. A mě se chtělo vás varovat. Možná by u každýho takovýhohle díla mělo být tvarování ministerstva zdravotnictví. b) děkuju za dovysvětlení c) připadl jsem díky tobě na geniální myšlenku. Založím si klub Démon alkohol, kde budu shraňovat poučná a varovná díla. Moc ti děkuju za nápad.

Montrealer
15. 12. 2004
Dát tip
Rulezzzzz, Britannia !? *t* ale Hranos-taj-dó to taki eště dočista není, spíše pij-rum-dó-dna Klystýra_Pravda: tys jim to dala, ty, ty, ty, sociálna pracovníčko !

Přeno
15. 12. 2004
Dát tip
Tak tomuhle musim dát tipec.*

Jsem kluk!!!! Myslíš to ironicky nebo vážne?

Montrealer
15. 12. 2004
Dát tip
Ja névim. Mňě teprvá pustili z blázince. Jak velkej kluk si ? Výš co ? Já ťi ťuknu na hlavičku (oběví se twá osobňý sránka a tam si to přečtu, pokut si to tam naspal).

Montrealer
15. 12. 2004
Dát tip
no jó. študent from Opava. tvoja máť byla Joy Adamsonová a narodil ses v Seifenmühle (pod Krůžberskou přehradou, kerá tehdy eště ne-přehraďůvala Odru/Opavu/Opavicu/Moravicu)

Montrealer
15. 12. 2004
Dát tip
............ krystýn[a]-pravda asy sem uš zas předávkoval tuhlencty anty-depresýva

Imat: Jsi-li opravdu adstinent, vstup do mého nového klubu. Písmácká obroda tě volá.

Montrealer
15. 12. 2004
Dát tip
............ klipeto-klapeto-klepeto-šplapeto Krok sun krok ! Kazí---Teta---Ly-Bush-i ?
dobrí překlepi tam schválňě nechávam. blbí jen kdyš je uvidim. vidim blbje.

Montrealer
15. 12. 2004
Dát tip
Zavřete oči. Odházim. (oldřich nový)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru