Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Divoké husy

16. 12. 2004
0
0
2523
Autor
tibbaR_etihW

aneb Zdání klame Dle skutečné události...

Jednoho krásného zimního dne, bylo asi sedm pod nulou, jsem se vracel z práce domů. Všude byla tma, nikde ani živáčka, nějakým omylem jsem z metra vystoupil na Florenci a nejel až na Palmovku. Nu což, pojedu tramvají.

Čekaje na zastávce a přemýšleje o nesmrtelnosti chrousta jsem je zaslechl, byli daleko, ale ten zvuk poznám.

Díval jsem se na nebe, už bych je mněl vidět kejhání bylo silné a já se rozhlížel po neby, kde se za jakým mrakem vynoří první husa.

Když se zvuk začel opět stáčet k hiltonu otočil jsem i já nejen oči, ale i uši.

To co se stalo pak, mne vyvedlo z míry - já milovník divokých ptáků (né sice že bych je znal, ale líbí se mi jejich volnost) jsem si spletl vrzání otáčejícího se jeřábu s hejnem divokých hus.

Ještě chvíli jsem se urážel do modrých nepotopitelných gizmo, pak však přijela má vymrzlá a vysněná tramvaj číslo osm a já jel až k domovu.

 

Z toho plyne děti ponaučení, i když si myslíte že znáte vše, jedna nepatrná změna Vás dokáže totálně oklamat.


hm, sem myslel že se ti aspoň bude líbat a vono nic

Petr_Pan
20. 12. 2004
Dát tip
Promiň - ale - povídky ( lze to tak nazvat ) hodnotit neumím - takže Ti neřeknu víc, než že mě to nijak neoslovilo, nezaujalo .. Promiň ..

hm, tak to chňápu neomlouvej se nic se neděje

Petr_Pan
19. 12. 2004
Dát tip
Tak - dneska večer jsem to přečet .. :-) Co na to říct, než - to se stává .. :-)

Petr_Pan
17. 12. 2004
Dát tip
Večer se stavím .. :-)

kukni na mé nové dílko jsem fakt to podivné gizmo

Již dlouho jsem od tebe nevoprdžel žádnou kritiku tak mi zdiskredituj tohle prosím...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru