Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Poezie na téma - onanie, sebeukájení

17. 12. 2004
1
0
7960
Autor
klipeto

Inspirováno akcí Okno...

        Milí písmáci,

 

        řekl jsem si, že by mohlo být zajímavé udělat podobnou akci, jako proběhlo před několika týdny Okno.

        Možná to vypadá, že se budeme opičit, ale chtěl bych do toho vnést něco trochu jiného zvolením správného tématu.

 

        Téma: Onanie, sebeukájení

 

        Téma volím záměrně takto, protože je to téma kontroverzní, všichni víme o co jde a spousta lidí se o sebeukájení nerada baví a spousta zase moc ráda. Rád bych věděl, jak se s takovým tématem každý vypořádá a jak se s ním popere. Několik děl, která se masturbaci věnovala, jsem tu už četl a kritika byla různá a někteří se cítili pohoršeně. Byl bych moc rád, kdyby právě i lidé, kteří se necítí dobře, pokud se o tomto tématu hovoří veřejně, napsali vlastní verzi a aby onanii podali tak jak to oni cítí (Tím nechci říct, aby to ostatní udělali jinak). Můžete například napsat úvahu "Proč bychom neměli psát poezii na téma - onanie".

 

        Další podrobnosti:

         - prosím o avízo pro mne s informací, že dílo patří k akci (aby jste si mohli zvolit vlastní název)... dám dílko do klubu k ostatním dílkům

         - oficiální konec akce bude ve čtvrtek 30. prosince (ale to neznamená, že po tomto termínu se nemůžete přidat se svým dílkem).

         - u Okna bylo "pravidlo" vypustit vše najednou, aby se lidé navzájem neovlivňovali. Myslím, že bude zajímavější, když každý napíše dílo, kdy se mu zachce... ostatní pak na něj můžou reagovat jiným dílem.

 

        Jakékoliv další dotazy prosím do zpráv mně.

 

        Pokud se někdo cítí pohoršen, pak ho prosím, aby akci nesledoval. Akce není žádnou provokací a nebo snahou někoho urazit.

 

        Všem přeji hodně štěstí

                                                                                                           klipeto

 


inlajn
09. 03. 2005
Dát tip
...narazil (jsem ) na thema až ted´, a jo. Zkusim nahodit proč: onanie: může bejt o osamění, fantazii, nesplněný touze, no...neschopnosti navázat kontakt, a vobrazně řečeno, je podobnýho "kamsihozenýhospermatu..apod." na tomhle serveru až až. CHCI DO KLUBU!...

klipeto
29. 12. 2004
Dát tip
//avi

klipeto
28. 12. 2004
Dát tip
//avi

Jeheheman
21. 12. 2004
Dát tip
Miroslawek: kdes to sehnal, to je božííííííííííííííííííííííííííííííí:o)))))))))

Jeheheman
21. 12. 2004
Dát tip
to snad neni pravda ..riskantní mazlení:)))

Petr: no psát by se mělo o lásce, mravníh hodnotách, kráse, vznešených ideálech, o cizích zemích, kolečkových bruslích a jyných přinosných hobbi a tak. Rozhodně ne o hovnech, sračkách, perversnostech a tak, jak se to tady často dá přečíst.

Petr_Pan
19. 12. 2004
Dát tip
Učedník> Souhlasím - myslím, že Tě návštěva mých dílek ( příliš ) neurazí .. Tobě bych doporučil Obrázky z dědečkovy chaloupky, pokud mohu .. :-)

PETŘE, RÁD SE ČASEM PODÍVÁM NA TU CHALOUPKU - PŮSOBÍŠ NA MNE JAKO SLUŠNÝ A CITLIVÝ ČLOVĚK, NE JAKO NĚKTEŘÍ ZAKOMPLEXOVANÍ NAMYŠLENÍ DEBILOVÉ TADY, TEĎ ALE MUSÍM PRYČ, SÉGRA CHCE NA POČÍTAČ.

Petr_Pan
19. 12. 2004
Dát tip
Tak to jsem na tom stejně - s tou ségrou ..

pozorovatel
19. 12. 2004
Dát tip
mám trochu nutkání tě vložit do klubu spolu s Okny:)) a myslíš onanii jako masturbaci? Ne, přerušovanou soulož... no co... Okno jsem dělal, tak proč nepokračovat... a neukájet se dál jsem rád

klipeto
19. 12. 2004
Dát tip
děkuji všem, co se připojili k akci. v klubu už jsou první díla :)

Petr_Pan
18. 12. 2004
Dát tip
dvojčátko> Nebo ranglers party .. A ono - co na tom .. :-) Miro> Good .. ;-))

Miro: Ježkovy voči!!!! Kdes to splašil? To je hrůzyplné..... :))

Semeno
18. 12. 2004
Dát tip
Je zvláštní, že je tady tak málo kritik. Nikdy by mě nenapadlo, že někdo, kdo se psaním intimně odhaluje dokonce na internetu aby to každý viděl,.. se bude bát přispět sem..nebo nevim. Rozhodně to chci zkusit. Mám pocit že jsem na písmáku totiž četlo snad jen jedno a to velmi straré dílo od Dannyho masturbulentní. Ale nevim jestli to stihnu. tak uvidíme, už jsem se párkrát takhle někam nahlásilo, a pak jsem to svojí leností a nečasem zvoralo. :o)

ch_34
18. 12. 2004
Dát tip
semínko... četlas starší věci od rebeky? podívej se na věci jako třeba hot dok.....

Semeno
18. 12. 2004
Dát tip
U ní to ocekavam jako samozrejmost

Kakuloj
17. 12. 2004
Dát tip
jsem pohorsen, ale okno mam

Garth
17. 12. 2004
Dát tip
okno nemám, pohoršen nejsem


Petr_Pan
17. 12. 2004
Dát tip
Pišta> Co je to za debilní obrázek ? Potkávám ho tady dneska už aspoň potřetí a rozčiluje mě, že ho nejde přečíst .. :-) klipeto> Good - kdybych dokončil aspoň jedno ze svejch tří masturbačních dílek, určitě Ti dám vědět ;-)

Výstřik zatuchlé kapaliny zrezlým ventilem aneb jak onanuje teplovodní potrubí !!!!

Já nevím. Téma znám, ale přece jenom, není to blbý o tom psát?

Péťo, kdybysis pošilháváním do cizích karet při chatrném osvětlení nezkazil zrak, přečetl bys to...

JiKo
17. 12. 2004
Dát tip
posílám ti specialistku :)))

Petr_Pan
17. 12. 2004
Dát tip
Učedník> A op čem podle Tebe neni blbý psát ? :-) Pišta> já vím - ale - s tím už teďka těžko něco .. :-)

ale tohle je o ONANII!!!!! :-)))))

Miroslawek
17. 12. 2004
Dát tip

ano, například mohou vyhledávat swingers party

cubka
16. 12. 2004
Dát tip
dobry napad, pohorsen nejsem :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru