Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Perník

19. 12. 2004
1
0
2024
Autor
Aleya

trošku slabší, no, ale já jsem byla vždycky na sladké:o)

 

Perník já mám tuze rád,

a je to můj kamarád.

Rád si na něm smlsnu

a vůbec neztloustnu.

Když mi spadne na zem

a ozve se ,,prásk!",

tak já už to nevydržím

a ozve se ,,mlask, mlask"!


Jerry_Shit
06. 09. 2005
Dát tip
Je to sladké, ale některé rýmy nejsou tak dobré jako ten perník (k jídlu). :-)

Aleya
10. 01. 2005
Dát tip
Náhodou jo - jenže když mi bylo 9 tak jsem mohla sníst úplně cokoliv a pořád jsem vypadala, že jsem utekla z koncentráku :)).

Vlasy
10. 01. 2005
Dát tip
tak to jooo a já myslel, že v tom byly dr. ogy

Vlasy
09. 01. 2005
Dát tip
To si asi nemyslela perník jako jídlo, když po něm netloustneš : )) Je to v pohodě.

Petr_Pan
18. 12. 2004
Dát tip
to rád je tam jen kvůli rýmu, nebo jsem si u Tebe poplet rod ? :-)) Trošku mě zaráží, že Ti nejvíc chutná ze země, ale - líbí se mi víc než předchozí ( přiznám se ) .. :-)

Aleya
18. 12. 2004
Dát tip
ty nikdy nepíšeš básně v ženském rodě? já v mužském docela často, kdo ví proč...tady to bylo ovšem jistě aspoň částečně kvůli rýmu:)).

Petr_Pan
18. 12. 2004
Dát tip
Mno - občas k tomu mám sklony - ale - dík empatii ty pocity, co by měla ona osůbka vezmu na sebe a tak nějak to prožiju sám ve svej básních - ve svym rodě .. ( pak Tě maj za gaye a nakonec si můžeš psát všechno a co se rodu týče, ten jsem nikdy nepovažoval za důležitej - u básní .. )

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru