Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prase

23. 12. 2004
1
0
3221
Autor
Aleya

Materialistická :o)

Zabili jsme naše prase,

takže pozbylo na své kráse.

 

Bylo pěkně tlusté,

štětiny mělo husté.

 

Trošku mi ho bylo líto,

ale pak jsem dostal jelito.

 

A pak byly prasečí hody,

které nás vyvedly z nepohody.


Jerry_Shit
06. 09. 2005
Dát tip
Trošku mi ho bylo líto, ale pak jsem dostal jelito. - po mě by asi bylo v alejích nablito. :-)

katy
12. 01. 2005
Dát tip
je to tak strašné, až je to skvělé:)) sk8: rytmus je příšerný, myšlenka zavrženíhodná, rozuzlení bez hlubší pointy a tak...ale má to perfektní atmosféru mysli lakomého jedenáctiletého dítěte, které sice má rádo prasátko pěkně namalované v obrázkové knížce a bránilo by ho do posledního dechu, ale zas na druhou stranu ho klidně rádo zpapá a bude mít plné bříško všechno není o tom, jak jsou kytičky krásné a verše dovedené do dokonalosti prostě tip bez dalších větších hlodů

Delahaye
28. 12. 2004
Dát tip
líbí ! :-)) Tip.

sk8ergirl
19. 12. 2004
Dát tip
Péťo, já tady pudu asi poměrně proti tobě, ale tohle se mi v klubu prostě nelíbí :-/ ...+ jako dílo je to příšerný...

Petr_Pan
19. 12. 2004
Dát tip
Terezka> Se s Tebou rád potkám .. :-) Mi to přijde až odstrašující + vezmeme-li v potaz věk, ve kterém to autorka napsala - to je jedinečný .. :-))

sk8ergirl
19. 12. 2004
Dát tip
Promiň, ale mně to prostě do toho klubu nesedí, ale je mi jasný, že to je v tuhle chvíli v podstatě jedno...

Petr_Pan
19. 12. 2004
Dát tip
Jak říkáš Ty - nedurdi se - jasně, že to neni jedno ( nebo aspoň mně ) - ale - zatím vidím jen to, že se Ti dílko nelíbí & nechceš ho v klubu, přičemž ani jedno z toho jsi neopodstatnila - takže - čekám .. :-)

Aleya
19. 12. 2004
Dát tip
já taky:>))

sk8ergirl
19. 12. 2004
Dát tip
Aleya: Neber si to nijak osobně :-)... dílko se mi nelíbí, když to vezmu po technický stránce, kvůli rytmu, rýmům, obsahu a vlastně i kategorii... Péťo: S tím klubem...víš, já si to asi předatvovala trochu jinak...přijde mi to podobný, jako s přátelema...patrně sem nemyslela, že když si budu chtít přečíst něco v klubu, že narazím na věci, ve kterých se o vraždění zvířat píše a ještě se to, řekněme lehce, podporuje...nevím, jestli máš pocit, že kdybys tam tyhle věci nezařazoval, tak že by tam dílek bylo málo...nebo já fakt prostě nevím, jak to bereš...

Petr_Pan
19. 12. 2004
Dát tip
Je fuk, kolik dílek v klubech je - na tom nesejde - ale - tady - myslím si - autorka v ranném věku vyjadřuje své smypatie ke zvířeti, které musí umřít, jen aby se najedla, aby se rodina měla líp .. Myslím, že přes tu debilní volbu slov ( odpusťme - jedná se o dílko autorky řekněme jedenáctileté ? Cos v tý době psala ty ? ). Tohle je naprosto unikátní, jedinečný a myslím si že ojedinělý dílko svýho formátu, takže bych to nevnímal tolik tragicky .. Pokud se Ti to ještě pořád nezdá kejvnu, jestli ho pořád chceš vyřadit - nechci se s Tebou hádat ani maličkato, takže tak .. ( usměj se )

Aleya
19. 12. 2004
Dát tip
jedenáctileté? maximálně devět mi bylo:). později jsem se vrhla radši na prózu :D.

Petr_Pan
19. 12. 2004
Dát tip
Tak top promiň .. :-))

sk8ergirl
19. 12. 2004
Dát tip
promiň, ale nemám sebemenší důvod k tomu, abych se smála...

Petr_Pan
19. 12. 2004
Dát tip
do zpráv ..

Petr_Pan
18. 12. 2004
Dát tip
Hele - jí dám do klubu - Ty - materialisto ( nijak neapeluji na autorku .. :-))

No, ať si to děti užijou. :/

Aleya
18. 12. 2004
Dát tip
Petr Pan: Díky, tam se to jistě hodí:>). jó, a to jsem ještě cenzurovala tu pasáž s krví:). nechtěla bych potkat sebe jako dítě:D.

Petr_Pan
18. 12. 2004
Dát tip
Jejku - se bojím .. .-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru