Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Světa deal

20. 12. 2004
3
0
3435
Autor
Perchta

Muži světu vládnou

Ženy ho zachraňují

 

 

P.S. Ten Jukos má pod stromeček která manželka?


B3
31. 12. 2004
Dát tip
Perchta_ a jak by jsi chtěla, aby to bylo správně? Muži světu ... (?) a ženy (?) ...

Perchta
31. 12. 2004
Dát tip
No jen ať si lehnou, holoubci a trochu si odpočinou, škody už bylo dost. :-)) A já se budu jen tak rozhlýžet, kde by šlo co trošinku poopravit.

B3
31. 12. 2004
Dát tip
úúú ty jsi radikál! Žádná škoda.... vrků, vrků, vrkůúú...

Perchta
31. 12. 2004
Dát tip
A mně to rozhlížení taky nějak nejde, asi si zalezu na pec k buchtám. Měj se.

Perchta
30. 12. 2004
Dát tip
premisil: Putin je takovej malej car. B3: Tedy, co na to říct? Já taky, a tohle je můj protest-song.

B3
29. 12. 2004
Dát tip
Promiň - to je nesmysl. Jsem pro rovnoprávnost..

Perchta
23. 12. 2004
Dát tip
A uplynulo jen pár hodin a už se ví: Má ho pod stromečkem sama paní Putinová! Ale že s tím nadělali tajností.

premisil
23. 12. 2004
Dát tip
Tož Putin je registrovanej s dědou Mrázem??

Perchta
21. 12. 2004
Dát tip
Děkuji, už je mi líp! :-))

:o) nejni zač

Evička
20. 12. 2004
Dát tip
ženám ze zásady nezávidím ... to na mužské světuvládnutí se zlobím!

Perchta
20. 12. 2004
Dát tip
Ano, já taky, bývalo "Our will" ale zmizelo, stalo se prohlášením jednoho. Jako manželka jsem přebytečná, jakoby mrtvá, není my.

Evička
20. 12. 2004
Dát tip
máš přece svůj vlastní život ... ten ti nikdo nevezme! - doufám ne kvůli Jukosu :-))

Perchta
20. 12. 2004
Dát tip
Ano, mám. Děkuji ti za kritiky.

Vespa
20. 12. 2004
Dát tip
Eee, nedávno jsem slyšela jednu teorii: Ženy jsou muži, kteří v minulém životě hřešili a nyní si odpykávají svůj trest. Moc se to sem nehodí, ale což, mě to rozhodně zaujalo. :o)

premisil
20. 12. 2004
Dát tip
Jukos a to nevíš? No přece ta megera dědy Mráze.

Eee, viz. Vespa. Ale je to vtipný.

Jinovata
20. 12. 2004
Dát tip
jukos? jakože po morvsku: ju kos? nějak se mi zamotala hlava... násilí mezi ženami zachraňujícími svět muži ovládaný a ještě k tomu asi na poli, když ta kosa žejo, ale taky třeba se jedná o smrtčinu kosu, tedy žena smrtka... \To je zvláštní, že smrťák se emancipoval ze smrtky a ne naopak... chm chm chm

kmocháček smrťáček kosičku si brousí a jukos se pod stromečkem nepatrně rdousí :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru