Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Odejít

Výběr: vesuvanka, drfaust, dream
20. 12. 2004
17
0
6187
Autor
Sunmoon

(ne, to není žádná variace na téma \"Eyes wide shut\" - jen ve mě to slovní spojení nechalo následky) :o)))

 tak jako ten poslední den

a každý předchozí

mě budou vídat

s dlaní na hladině

a zavřenýma očima

(široce)

 

hledím do dálky

nechybíš mi

jsi se mnou

...

 

zdála jsem se

tenkrát

a teď

zítra

 

Tobě


Háber
16. 01. 2006
Dát tip
zaujímavé

libi... taky wobcas chodim se zavrenyma ocima, ale mozna proto. abych zakryla slzy...8-)) *

Sunmoon
16. 10. 2005
Dát tip
Chillipepper: to je hezký, cos napsala...a smutný...díky za tipik...:o)

Zuzulinka
15. 06. 2005
Dát tip
krása..tohle si s dovolením okopíruji..pro někoho*

Celebrian
01. 03. 2005
Dát tip
Nádherný, hezky mě to pohladila. Hezoučkej momentek na mě něčím působící. tip

Silvita
08. 01. 2005
Dát tip
(široce) --- možná se mi tam víc hodí "doširoka" - ale určitě tvé slovo mělo význam ,,,,, v každém případě tip**

Sunmoon
08. 01. 2005
Dát tip
Silvita: díky za ocenění...každému asi vyhovují jiná slova...do široka nebo široce...celkem nevidím moc rozdíl...jen ve znění...ale pokud Ti tam víc sedí to, co navrhuješ, čti to tak...o)

tenos
26. 12. 2004
Dát tip
uvítal bych přes zprávy tu původní verzi..........tenos_:-)

Sunmoon
26. 12. 2004
Dát tip
děkuji vám..:o)

drfaust
24. 12. 2004
Dát tip

Lotoska
21. 12. 2004
Dát tip
:-)*

Sunmoon
21. 12. 2004
Dát tip
Pišta: :o))))) myslim že ne...myslim, že ani nejsem jediná, komu se toto povedlo, kdyby měl kvůli každýmu takovýmu překlepu vstávat, tak by se uběhal a uvstával...:o)) Waawe & Lotoska: děkuji mockrát...:o)

Abyss
21. 12. 2004
Dát tip
metamorfoznis se... je to krasne.. takove srdecne a pritom proste... juj *

Sunmoon
21. 12. 2004
Dát tip
Abyss: od Tebe tohle hreje...je to asi trochu jine nez ostatni....:o)

ale to je hezký

Sunmoon
21. 12. 2004
Dát tip
Nevyřčený: děkuji

Anis
21. 12. 2004
Dát tip
moc hezká

Sunmoon
21. 12. 2004
Dát tip
Anis děkuji...:o)


Inu.... Jistou paralelu s rozjitření Kubrickova opusu bych viděl, a s textem lze v podstatě i být spokojen - až na dvojverší "jen už nemáš právo / zavolat na mě". Zkonkretizování, v podstatě vyzrazení skrytého, mi osobně velmi kazí celý dojem. Význam uvedené věci, tu podstatu, totiž cítím za ostatním textem i bez berličky doslovného vysvětlení.

Oprava: "s rozjitřeníM"

Vesly
20. 12. 2004
Dát tip
Líbí... Tip*

Walker
20. 12. 2004
Dát tip
nevim.... právě se cítím nějak divně... a tohle tu divnost ještě znásobilo

Sunmoon
20. 12. 2004
Dát tip
děkuju všem za vyjádření i ocenění, jen doufám, že nebudete naštváni změnou... Totiž i když nerada...musím uznat, že Pišta měl pravdu... takže Pišto...teď lepší? Walker: to je mi líto...

:)) Helemese jak to prokouklo! :) típnu si...

vesuvanka
20. 12. 2004
Dát tip
Je moc krásná, zaujala mě.... TIP a V (jen prosím o přeložení anglického textu v prologu)

Sunmoon
20. 12. 2004
Dát tip
děkuji za přínosnou připomínku a posléze tip...:o) (te´d abych tě napsala jako spoluautora, ne? .o))) a to nevíš, že toho bylo původně daleko víc, co jsem vyházela právě kvůli té "polopatičnosti" jen tohle mi tam nějak zůstalo..:o))

Sunmoon
20. 12. 2004
Dát tip
vesuvanečko: děkuju moc anglický text v prologu je název oblíbeného filmu Stanleyho Cubricka a znamená "Široce zavřené oči" nicméně to s tímto dílem nemá nic společného...ačkoli Pišta tam jistou souvislost našel..:o)

Sun: Právě. O tom to je. Básník pracuje jako sochař. Někdo sem picne balvan, a - "helejte, tam uvnitř se krásná socha!". No, a někdo sem dá už jen tu sochu, a pět kýblů drtě vyhází za vrata.... :)))

Sunmoon
20. 12. 2004
Dát tip
Pišta: no to Ti teda dík...tak ta poslední "dočišťovačka" byla holt Tvoje...ale zas mi mluví k dobru, že jsem se ani nebránila...:o) ne? :o)))

Sunmoon
20. 12. 2004
Dát tip
Vesuvanka: ne, ten film je Stanleyho Cubricka a můj oblíbený...:o))) jsem to napsala pěkně blbě...:o)))

Waawe
20. 12. 2004
Dát tip
zdála jsem se tenkrát a teď zítra Tobě tohle to je výborný text... podobné věcičky se mi líbí...jen tak dál !!! t*** m.

vesuvanka
20. 12. 2004
Dát tip
Sunmoon - díky moc :-)))

Sun: "Cubrick" ?????? Ty riskuješ, že vstane z hrobu, a uškrtí tě kusem celuloidu, za to jak jsi ho přejmenovala.....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru