Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Goro-dó

21. 12. 2004
18
0
11180
Autor
klipeto

Bílý pes Goro dó

gorodó.

 

Naproti mu hadi dó,

plazijó,

až skoro dó.

 

Kósnó hadi do Goró?

Nebo Goro do hadó?

Kdo z nich zkorodó?


Kolouch
05. 01. 2005
Dát tip
goro dó z hokaidó do tokió :))*

slonovina2
30. 12. 2004
Dát tip
super okoštó a ió...tedy tó...tip

Joen_B
28. 12. 2004
Dát tip
..tohlre je trošku moc hr...

Garth
27. 12. 2004
Dát tip
dobrý :)*

Jeheheman
23. 12. 2004
Dát tip
Noe1: žádný strach, vypadal jsi mnohem větší a silnější.-))) jo, ale díval jsem se na voloďu, páč se mi nezdály při čtení některé formulace.. a opravdu.. bylo tam hodně nepřesností.. takže, jeslivá mi neodpustíš altajdó tak mu to bonznu!:o))))

Montrealer
23. 12. 2004
Dát tip
díki za vodkaz na Obecnou kunologii. Tyto šelmy jsou na vymření a měly by se propagovat. Mívají dokonce svou lidskou analogii, např. tchořové...

Dolente
23. 12. 2004
Dát tip
Určitě t*!! Příští rok jí odrecituju Mikulášovi. Doufam, že za to dostanu hodně bonbónů. Nebo uhlí :o)))))))))

Noe1
23. 12. 2004
Dát tip
Jeheh: Thai-do i vši ostatní odpuštěny :-))))))))))))))))))))))))

Noe1
23. 12. 2004
Dát tip
avi, sakra

gabio
23. 12. 2004
Dát tip
ee nelibi

Jeheheman
22. 12. 2004
Dát tip
chroust: ano, to bude ono;-)

Jeheheman
22. 12. 2004
Dát tip
chroust: no a přitom stačí napsat blbost začínající na dó- :))) úplně mi bereš slova:)))

Jeheheman
22. 12. 2004
Dát tip
nó, já jsem zvažoval, že Noemovi napíšu Volo-ďó, když je to takovej fanda.. ale on se rychle urazí, už jednou jsem byl v jeho neoblíbencích.. a to já zase chci mít dobrý vztahy:))) Co hráte? nazijazz?:)))

Noe1
22. 12. 2004
Dát tip
No, souhlas s chroustem, že ortodoxní tai-dó to rozhodně není. Ale al-taj-dó to je poměrně klasické - je tam had a nadhled, a autor se zabývá krutou realitou vztahu mezi živočišnými druhy v jakémsi nespecifikovaném górodu. Jehe: Tak já se snadnou urazím, jóóóóóó?!?!? Tos mně teda fak dost nasral!!!!!! Asi tě šoupnu zpět do neoblíbanejch. Leda. že bys napsal oslavné al-taj-dó (nezaponmeň na hady) na Voloďu :-))))))))))))))))))))))))))))))))) Chrouste: neuděláme akrerditační komis, která bude přidělovat značku -dó? My přece rozpoznáme zrnění od plevení :-)))))))))))

Rowenna
22. 12. 2004
Dát tip
:-)))))))))

Rowenna
22. 12. 2004
Dát tip
Za co? za co můžu? Na Totemu se shání mladík na fotce, jehož nikdo nezná. Ale já už ho někde viděla. Jehehemane?

Noe1
22. 12. 2004
Dát tip
To přejde, trošku se ožer a uvidíš jak ti to zase bude zapalovat ... hotovej Nero!!!!!! Jo a taky bychom na oplátku my taidisti mohli prznit prokleté říkanky a získat mnohem víc X-file plaket.

Noe1
22. 12. 2004
Dát tip
Row: kde na Totemu?

Rowenna
22. 12. 2004
Dát tip
Ve fórech, upoutávka na Týnskou.

Noe1
22. 12. 2004
Dát tip
Aha, díky moc !!! Přesto že jsem takový padouch, poradíš. Ale slibuji, že se vrátím dugu budmane a se mnou příde ...

Noe1
22. 12. 2004
Dát tip
Rowi: záhada objasněna ... to je zdejší tuleň

Noe1
22. 12. 2004
Dát tip
Row. Já myslel že to bude Jehehman, bo toho neznám a on je tudíž ve výhodě až mi bude někdy dát do držky chtít.

Rowenna
22. 12. 2004
Dát tip
Chrouste, půjdu se na to podívat. Ale Vissel nepíše radobyintelektuálské zakuklenosti, právě že ona ne, já se takových věcí štítím tak skoro intuitivně. :-)))

Rowenna
22. 12. 2004
Dát tip
Jo, tak jsem to zkoukla. Je to učesanější než je u Vissel obvyklé, ale pořád jsou tam nečekanosti, které mi činí poezii voňavou. Noe, no však mě vzápětí napadlo, že jsem příliš velkorysá. :-))))

Rowenna
22. 12. 2004
Dát tip
Každý to má jiné, někdo slepuje neslepitelné, někdo rozbíjí slepené, někdo kupuje lepidla na plasty v plastu....někdo rád holky, jiný vdolky. :-))

Rowenna
22. 12. 2004
Dát tip
Jo, a tebe jsem autore na fotkách zahlídla taky. :-))))

klipeto
22. 12. 2004
Dát tip
row: myslíš mne? nj, jsem tam no ;-)

Jeheheman
21. 12. 2004
Dát tip
na čtení to vyznělo celkem úsměvně, ale jinak to taido mě nějak nechytá:o) *

cubka
21. 12. 2004
Dát tip
vyborne taido s uzasnou premierou na cteni :) TIP

Noe1
21. 12. 2004
Dát tip
Nemohu jinak *t + klub Jeheh: tys tam byl včera taky? Ježíšmaria :-))))))))))) a kerej ti seš?

Noe1
21. 12. 2004
Dát tip
PS: jsi třetí autor na světě, který napsal Al-taj-dó :-)))))))

klipeto
21. 12. 2004
Dát tip
Noe1: diky :-)))) to jsem nevěděl. :-)) Už se těším na další čtení :-)) Jehe: jj, kterej ty jseš? :-)

premisil
21. 12. 2004
Dát tip
Je to prostě "dó"..

Jeheheman
21. 12. 2004
Dát tip
Noe, klipeto: Takovej ten nenápadnej;o))

Noe1
21. 12. 2004
Dát tip
Takových nás tam bylo :-))))))))))))))))))))))))

cubka
21. 12. 2004
Dát tip
me zajima kdo byla ta pekna cernovlaska s uhrancivym pohledem :)

Ty hade, tohle se mi moc líbilo* !!! a gratuluji ke včerejšímu úspěchu...asi začnu psát tai-dó a říkanky...vážnou poezií se dneska člověk neuživí... jsem pročítala staré deníky, našla jsem jednu ze Silvestra: Milé zasněžené pole, přeji Ti, abys v roce novém bylo řepné nebo bramborové A tahle není zdaleka nejhorší... :o)

klipeto
21. 12. 2004
Dát tip
Sn_vojáček: díky ;-) Mno, vážná poezie je taky potřeba, ale ta silvestrovská vůbec není špatná ;o) Občas napiš něco veselého, ale zas to nepřeháněj, tvoje básničky se mi líběj i tak ;o)

ha, klipeto, dobrý, přečtení mne rozesmutnilo, to kvůli tomu, že jsem tam včera nebyl :o( t.

aj, Slůňo tak dlouho nehrálo gorogky... a tak by si zahrálo (ještě než zkorodó;o)

Elin
21. 12. 2004
Dát tip
TIP ty típku :-)))))

Dobrý -TIP- ;o)

Montrealer
21. 12. 2004
Dát tip
na Hranos-taj-dó nám ještě autoři nedorostli. Kunovité šelmy nikdo ve svých básních neopjevuje ! *t*

Noe1
21. 12. 2004
Dát tip
Montrealer: V básních možná ne, ale v próze ano, koukni se sem

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru