Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rozjívená

28. 10. 2000
15
0
5411
Autor
Carodej

Jsou tři hodiny ráno........

Rozjívená, vplétáš mi do vlasů červánky a rudneš s nimi před mou nahotou. Obstoupená zástupy věřících mých myšlenek podléháš sebeklamu a vyznáváš mi lásku. Roztrpčena svou upřímností zavíráš se za mříže naivity a kradeš mi spánek. Ovíněná, jak sojčí pírko snášíš se do měkkých polštárů a usínáš mi v klíně. Asi Tě miluju. 28.10.2000
Elyanne
26. 02. 2004
Dát tip
Krása.

Nevímkdo
16. 09. 2003
Dát tip
můžu povzdech ? taky bych chtěla... asi asi asi ??? tip hladká, jemná, klouzavá, takové já neumím...

Meggie
09. 08. 2002
Dát tip
Vyznávat lásku je umění. Chvílema mi připadá, že TY seš jeho zakladatelem...... a mistrem seš 100%. *

Choba
05. 07. 2002
Dát tip
Prvni dve sloky jsou skvely. Zaslouzi si tip

Requo
18. 12. 2000
Dát tip
TIP. Uzasne, proste pohlazeni. :) lituji, ze nemam poetickou dusi, tato dilka se mi sice hrozne lbi, ale jaksi je povazuji za jedno jako druhe. Nevim. Ovsem "Rozvíjená" zapůsobila... Díky.

Yeziiinka
03. 11. 2000
Dát tip
Ohromně magické, pohrává si to s něčím ve mě, co se jen špatně usměrňuje :) Nádhera, Čaroději, ti*!

Print
30. 10. 2000
Dát tip
*!

Laďa
30. 10. 2000
Dát tip
Hm, mně to připomnělo písničku od Wanastowých vjecí. S těmi prvními slovy slok, ale sakra nevim jakou. Taky tam vždycky nějak zapěli zvlášť jedno podobný slovo na stejný slabiky.

Stínovlas
30. 10. 2000
Dát tip
Carodeji na 3 hodiny ráno je to úctyhodný výkon. :o) Jak jinak než tip. Laďa: Mě to přimomnělo to samé.

Merle
30. 10. 2000
Dát tip
ty červánky ve vlasech mi dnes vůbec nesedly...

Vojtek
28. 10. 2000
Dát tip
Podezdřele krásná báseň..

+

Kvetina
28. 10. 2000
Dát tip
Tak tohle se ti opravdu povedlo! Dávám ti tip, a kdyby se to ještě k tomu rýmovalo, dal bych ti dva!

Albireo
28. 10. 2000
Dát tip
Moc, moc dobré. TIP je rozhodně na místě.

kajka
28. 10. 2000
Dát tip
kajk*

Javert
28. 10. 2000
Dát tip
Drnkání na měkkou strunu... Báseň navozuje velmi poklidnou atmosféru, až pastorální (návraty k přírodě - červánky, sojka), není v tom dravost. Ale přitom je tam odstup, trocha nadhledu, a tím se pojetí stává jednostranným a pasivním. Od čtenáře se vyžaduje prožitá zkušenost, protože teprve čtenářovy prožitky umocňují naznačené. Závěrečné "Asi Tě miluju." je decentním překvapením, překvapením ne čtenářovým, ale především autorovým, a i když velmi prosté, připomnělo mi Holanovo "Už jsem zas miloval...". Poznámka autorovi: Zkus i kontroverznější témata, budou ti slušet.

Poetica
28. 10. 2000
Dát tip
Dávám za pravdu Javertovi, až na ten návrat k přírodě. Myslim, že to s tim nemá co dělat.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru