Na Písmáku publikuje 50 tisíc autorů, 430 tisíc textů, 5 miliónů názorů

Písmák
Uživatel:
Heslo:
chci být viděn
Registrace
Zapomenuté heslo

Novinky #2 (28. 9. 2019)
Novinky (1. 8. 2019)

+10 neviditelných
Autor u tohoto díla stojí o hlubší kritiku
datum / id23.12.2004 / 140384Vytisknout |
autorpapouch
kategorieDiskuse
zobrazeno20460x
počet tipů3
v oblíbených0x
zařazeno do klubůDílo není v žádném klubu.
Prolog
Autor u tohoto díla stojí o hlubší kritiku
Rozšiřuje se tu nešvar zatrhnout
"Autor u tohoto díla stojí o hlubší kritiku"
u každé slaboduché krávoviny. Prosímvás - toto okýnko znamená, že chcete skutečně okritizovat dílko, na kterém vám záleží a se kterým jste si dali práci!
Vyžadovat hlubší kritiku na příšernost typu

"Znám já jeden les
neštěkne tam ani pes
a v dáli hučí jez
Nevím co mám dělati
půjdu já tam běhati"
a pod.
(toto jsem si z fleku vymyslel a je to řekl bych ještě o úroveň vyšší, než některá díla tady žádající hlubší kritiku :)

je nezodpovědnost a mrhání času redaktorů (těch, kteří tuto funkci berou poctivě)
Než zaškrtnete jakékoliv okýnko, dobře si to prosím rozmyslete!!!
Děkuji.




Názory čtenářů (Zobrazit smazané)

18.03.2005 00:00:00dát kritice tipgabio
hej, Danny: dík moc za avi, desne rozesmalo...:)
Papouch: premyslela jsem nad tim...skutecne u vetsiny svych del zadam hlubsi kritiku... Zmenim to. Diky za upozorneni:)
28.02.2005 00:00:00dát kritice tipJohn_Ceder
mě to vyhovuje pokud u špatného díla je uvedeno, že autor stojí u hlubší kritiku..aspoň si můžu ulevit..

chápu tvůj problém..
23.02.2005 00:00:00dát kritice tipkramny
Za sebe mohu sděliti, že souhlasím se Zbyhoněm...
Prostě když to zaškrtnu, jsem připraven čelit drsné kritice, ale asi máš pravdu, že to holt zaškrtává každý. Tvůj pterodaktyl...
01.02.2005 00:00:00dát kritice tipNot_und_Tod
snad sem tě nenaštval! Typ! To abys odpustil! Hele. Když sem ti dal tip, tak ty mi ho dáš taky, že? Prosím prosím! Něco za něco!
27.01.2005 00:00:00dát kritice tipslonovina2
"Znám já jeden les
neštěkne tam ani pes
a v dáli hučí jez
Nevím co mám dělati
půjdu já tam běhati"
je super tip....děkuji...

k tématu..nechápu ho
26.01.2005 00:00:00dát kritice tipSn_vojáček
No, taky se mi zdá...já si ale díla ke čtení takhle nevybírám, tak mě to zas tak moc netrápí... sama skoro vždycky zatrhávám, že o hlubší nestojím a ještě to zdůrazňuji v prologu a stejně mám pocit, že jen málokdo si toho vůbec všimne...
18.01.2005 00:00:00dát kritice tiprtymá
TIP :-))
14.01.2005 00:00:00dát kritice tipDanny
autor nestojí o hlubší kritiku(klik sem)
13.01.2005 00:00:00dát kritice tippodezdívka
To o tom lese je dobrý.Chtěl jsem to počastovat hlubší kritikou, ale hloubkoměr ukazuje malé hodnoty kritiky, tak ji neposílám.

Doma mám 2 andulky (papoušek vlnkovaný) - jen tak na okraj ;-)
13.01.2005 00:00:00dát kritice tipJiri88
jj pravda nac plytvat na naky blitky.
04.01.2005 00:00:00dát kritice tipProkletí
sqjwlá báseň o lese ;o)
m.
31.12.2004 00:00:00dát kritice tipZbyhoň
V diskusi se už moc neorientuju, tak k tématu samotnému: Já myslím, že redaktoři by měli být natolik fundovaní, by poznali, které dílo stojí za hlubší kritiku. A já to zaškrtávací políčko beru tak, jak je popsáno - zaškrtnu-li ho, říkám tím, že jsem připraven nechat se případně i řádně sepsout.
27.12.2004 00:00:00dát kritice tipPišta_Hufnágl
Proč jsem dostal avi od tenose, a proč tu není uveden?
27.12.2004 00:00:00dát kritice tipDero
admin, korektor
tenos psal věci, které se nelíbily Lyrykovi (viz dnešní jeho diskuze) ...
27.12.2004 00:00:00dát kritice tipPišta_Hufnágl
Ach tak...
27.12.2004 00:00:00dát kritice tippapouch
admin
:-((((((
je mi z toho všeho smutno
26.12.2004 00:00:00dát kritice tipDelahaye

Dero, broučku : blábol, který mi vysvětluje úplně něco jiného, než o čem jsem mluvil já. Tady tak často častý jev.
A já postupně sleduji, že Ty jsi příslovečný vlk v beránčím rouše. :-)

BTW : Pokud budeš tak laskav, copak jsem měl špatně ve své anglické větě ?
Abys nedopadl jako Pišta, když se mě posledně pokoušel nachytat ... :-)

26.12.2004 00:00:00dát kritice tipDelahaye
...pokud narážíš na "I´m" , tak to je schválně .... .-)
Ale věřit nemusíš, of course .. :-))
26.12.2004 00:00:00dát kritice tipDero
admin, korektor
No, spíše bych řekl, že co nechceš slyšet, neslyšíš, ale budiž. Jen jsem vysvětloval, proč to ptákovina v žádném případě není (a o tom jsi mluvil především).

Jistěže jsem narážel na "I'm" ... schválně neschválně, je to špatně.
26.12.2004 00:00:00dát kritice tipDelahaye

Dero, vážně by Ti prospělo více naslouchat, nežli poučovat.
Věř mi, já se o to ze všech sil snažím také. :-)

A to englisky mělo znít schválně jako massa Bob - i když pochybuju, že by Ti kontext něco napověděl. :-)

Takže : nesnaž se vykládat Papouchovo psaní k obrazu svému. Dopadá to tristně, fakt ... :-)

Krásný den, kolego .. :-))

26.12.2004 00:00:00dát kritice tipDero
admin, korektor
No, hodně toho nevíš, přesto vedeš silné řeči. A to alibistické smajlíkování to jen podtrhuje.

Taky přeji hezký den.
26.12.2004 00:00:00dát kritice tip_zek
Hešká bášniška…:-)
A jinak bych nerada papouškovala po ostatních…
26.12.2004 00:00:00dát kritice tipDelahaye

Jé, Dero, že jsem Tě naštval, viď ? :-)

Víš , proč Ty smajlíky ? Protože jsi mi k smíchu, jak se bereš strašně vážně.
Silné řeči .... juj :-))
Jo, a s tím, že málo vím, nemáš premiéru.
Svého času mi tady vytočená Růženka taky takto spílala ... a já jí mohl jen dát za pravdu ...

Já totiž vím, že málo vím.

Ale co Ty, taky už jsi na to u sebe přišel, redaktore ?

26.12.2004 00:00:00dát kritice tipDero
admin, korektor
:o))))))
26.12.2004 00:00:00dát kritice tipDero
admin, korektor
Promiň, Delahaye, jen jsem chvíli nebyl schopen smysluplnější reakce.

Tak tedy, urkytě jsi mě nenaštval, já jsem naopak moc rád, že se směješ, protože beze smíchu by to nešlo. Silné řeči vedeš, o tom žádná. Případnému zájemci stačí pročíst místní diskuze, aby si o tom učinil svůj názor. Líbí se mi, kterak vystupuješ jako osvícený člověk, vážně, jen možná trochu víc brát na vědomí ostatní - oni lidé nejsou hlupci, zdaleka ne, a každý názor má svou váhu, každý názor si zaslouží posouzení a jistý respekt, je-li míněn vážně. Sofistikované ponižování diskutujících k tomuto nevede, ne každý sdílí Tvůj pohled na věc a ne každý má tu trpělivost Ti ho podsouvat po maliličkých kousíčkách, abys ho vzal na vědomí a nezavrhnul.

Tak, vím, že nesnášíš, když Ti někdo sahá do svědomí, taky to nemám rád - nechám toho, ale mrzí mě vědomí, že se možná ani nezamyslíš, jestli bych náhodou nemohl mít pravdu.

(jo, a beru se vážně do té míry, že preferuji věcnost před ironií a sarkasmem, tedy Tvým projevem - tzn. hodně vážně?)
26.12.2004 00:00:00dát kritice tipDelahaye

Dero : dobře, zkusme být konstruktivní.

Používám ironii a sarkasmus ? Ano, často.
Reaguji někdy tak, že to může někomu (Tobě) připadat jako "silné řeči" ? Možná ... ale rozhodně ne kvůli tomu, že bych si potřeboval honit tričko, věř mi.
Jen použiju záměrně přehnaně úderné tvrzení buďto k podtržení podstaty anebo k vyprovokování diskuze.
Že neuznávám cizí názory ? Tak to mi křivdíš a to tak, že velmi. Několikrát jsem se dokázal v debatách omluvit a korigovat svá tvrzení.
To, že si stojím za svým, když se pokouším něco změnit, já považuji za plus. le i tam jsem hotov přijmout cizí (nezaujatý a přínosný) nápad.

Teď Tě ocituji : "každý názor má svou váhu, každý názor si zaslouží posouzení a jistý respekt, je-li míněn vážně". Nemohu bez výhrad souhlasit. Některé "názory" jsou čiré provokace, některé zase ozajstné chujoviny. A z některých čpí vztek, mstivost a nenávist na sto honů. A těm já respekt a čas na posouzení většinou věnovat nehodlám.

(nyní jsem preferoval věcnost před ironií - bylo to znát ? :-) )

P.S. Takto už se debatovat dá - ale pokud mě nakopneš do zadnice jako před tím - "alibismem" a mojí "neznalostí" , tak se nediv ironii.
Je to přeci jen lepší forma, než hrubý útok ...

26.12.2004 00:00:00dát kritice tiptenos
nedoporučuji vám pokračovat
dále do slepé uličky
oba jste nadaní a perspektivní
proč utrácet energii na....
----------
kdo a proč z toho udělal problém ?
jakou má genezi ?
proč tolik antagonismu ?
----------
Elyn stvořila pamflet na Sleeepy
Sleepy se smazala i s kritikami
tahle msta však někomu nestačila
a tak sečtou to Sleepy i za kritiky
- jak si to dovoluje ? řvou kritici
i ti co píšou jenom : líbí a hm, anebo vůbec nic !
tak zakážeme autorům mazat !
ať odejdou, ale díla jako zdroj inspirace
ať zůstanou tady !
naštěstí je tady autorský zákon
svobodu autorů nelze omezovat
bez postihů přísl. provozovatelů
-------------
problém (vyvolaný) lze řešit
ve vkládacím formuláři
v současné podobě je téměř sankční,
když o kritiku nepožádáte
do arény bez požádání o kritiku
téměř nelze vstoupit
bez zaškrtnutí - NECHCI kritiku
--------------
formulace a kolonky by měly být jasnější
a vymezit :
co je názor a co vážná kritika
to je starost správce serveru
když už něco ohlasovat a tím
měnit základní pravidla serveru,
který se z Písmáka měni na Lyrymáka................tenos_:-)


26.12.2004 00:00:00dát kritice tipDero
admin, korektor
Ano, tohle je konstruktivní, takhle jsem se něco dozvěděl a mohu z něčeho vycházet.

"každý názor má svou váhu, každý názor si zaslouží posouzení a jistý respekt, je-li míněn vážně"

Tohle bylo z mé strany špatně formulováno, oním vážně jsem myslel to, že se dotyčný snaží zapojit do diskuze, že se snaží přispět, ne sabotovat.

Omlouvám se, pakliže jsem řekl, že neuznáváš cizí názory, to je opravdu dosti silná hyperbola a mrzí mě to. Chtěl bych spíše říct, že si někdy stojíš za svým až příliš a neuhýbáš ze směru, který sis vytyčil Ty - tím narážím na poznámky typu "zase blábol od věci" či "nevím, jestli je to neschopnost nebo jen nemohoucnost, ale to mě vůbec nezajímá" (to prosím necituji) - připadne mi, že v takových případech není sarkasmus na místě (a už vůbec ne jako substituce hrubého oboření se), možná by stálo za to volit mírnější slova a pokusit se načatou poznámku trochu usměrnit (třebas "ano, ale to podle mě není až tak důležité, jde mi spíše o ..."), jde to snadno a bezbolestně.


(nyní jsem preferoval věcnost před ironií - bylo to znát ? :-) )
Velmi citelně.

P.S: Ano, takto už to jde, trochu mi vadila zbytečná aironeia k mé první reakci, kdy jsem se vážně snažil vysvětlit, o co tu jde. Proto tak silná slova, zklamání, nikoliv zlost.
26.12.2004 00:00:00dát kritice tipDero
admin, korektor
sonete, myslím, že už jsme našli společnou řeč, je-li vůle na obou stranách, vždy se to povede. :o)
26.12.2004 00:00:00dát kritice tipDelahaye

Dero - ok, teď už na to mohu koukat s čistou hlavou a snad i hledím... :-)
(ten smajlík neznamená, že bych snad přestal mluvit vážně - znamená jen a pouze, že se teď usmívám ... já se vůbec často usmívám).
Jsem rád, že si v těch podstatných věcech rozumíme.
A ty nuance ? Ty jsou potřebné k dalšímu rozvoji .. :-)

Jinak jsi dobře postihl problém, na který mě často přátelé upozorňují. A tím je můj častý nedostatek diplomacie a přílišná přímost.
Já vím, že bych občasným zaobalením a drobnými přískoky dosáhl někdy mnohem více. Jenže s tím mám vážný problém.
A hrozně často mě tu namíchnou mnohomluvné nic neřešící referáty, kde se autor pouze zřetelně opájí svým egem.
No a pak reaguji trošku zkratkovitě ... :-)

Díky za diskuzi.
26.12.2004 00:00:00dát kritice tipDero
admin, korektor
Tak, to je myslím hezká tečka, taky Ti děkuji.
24.12.2004 00:00:00dát kritice tipsk8ergirl
Hele Dero, já při vkládání obrázků na nějaký úvozovky a lomítko slušně peču a dou mi stejně :-)
24.12.2004 00:00:00dát kritice tipDero
admin, korektor
sk8: Dou, ale kdyby se prohlížeč řídil striktně předpisy, tak by nešly. :o)

Aneb - není radno spoléhat na toleranci chyb. :o)
24.12.2004 00:00:00dát kritice tipsk8ergirl
No tak zatím se striktně ničím neřídí, takže sem spokojená :-)

Aneb - proč to dělat složitě, když to jde jednoduše. :o)

btw pěkný Vánoce :-)
24.12.2004 00:00:00dát kritice tipDero
admin, korektor
Nepochybuji :o)

Aneb - u mě je to jen profesní deformace. :o)

btw: Tobě taky. :o)
24.12.2004 00:00:00dát kritice tipPlicnik
no, ono je to složitý - někdo se s tim může lopotit celý den a může z toho bejt s*ačka a někdo to napíše za chvíli a je to fajn a o kritiku častokrát nestojí...
Já teda o hlubší kritiku stojím (pokud teda nepíšu tai-dó, nebo nějakou hovadinku), ale stejně je mi to prd platný...
24.12.2004 00:00:00dát kritice tipsk8ergirl
Na profesní deformaci pozor :o)

Aneb - čeho je moc, toho je příliš. :o))

btw ještě fajn Silvestra :-)
24.12.2004 00:00:00dát kritice tipDero
admin, korektor
Dám si, děkuji. :o)

Aneb - respektuj mladšího, bude na tomto světě pravděpodobně déle než Ty. Je dobré, když se na Tebe vzpomíná v dobrém. :o)

btw: A Tobě ještě hezký Svátek práce přeji. :o)
24.12.2004 00:00:00dát kritice tipsk8ergirl
No dobrá, dobrá :-)

Aneb - neboj, ve zlém na Tebe vzpomínat nebudu :o)

btw a hlavně si užij 6. čevence :o)
24.12.2004 00:00:00dát kritice tipDelahaye

Tedy, papouchu, tak zdatnej pták a taková ptákovina ?

Modelový příklad : Já zaškrtnu - Ty seznaje, že se jedná o blbost, nezplodíš hlubší kritiku.

Very complicated ?

It´s nothing personal, but I very disappointed ... :-/

24.12.2004 00:00:00dát kritice tipDero
admin, korektor
Dela, jde spíše o to, co následuje, pakliže si kritik tu práci dá.

Já se například touto notickou řídím při čtení delších děl, pakliže autor stojí o hlubší kritiku, často spíše dočtu nezajímavé dílo, abych se k němu mohl volně vyjádřit - a to i záporně. A to potom člověka naštve, pakliže se dotčený autor začne mstít, a zákonitě začne uvažovat tak jako papoušek. Když někdo neunese negativní názor, neměl by stát o hlubší kritiku svého díla. Chybí tu sebereflexe.

Papoušek asi naráží na tento (velmi nezanedbatelný) problém. Není to prkotina, je to mrhání časem redaktora, který se ještě snaží nekašlat na zdejší prostředí a odvádět aspoň nějakou práci.

A mimochodem, raději se nauč englisky ... :o)
24.12.2004 00:00:00dát kritice tipJeheheman
Řešíte nesmysl, to že tam stojí "autor stojí o hlubší blabla" žádného redaktora nezavazuje k tomu aby se měl povinně snažit napsat ty své myšlenky o něco šroubovanějc k jakémukoliv rádkamarádovi. A když už takový názor napíše (a v případě redaktora a záporné kritiky by měla být tato hlubší vždy, jakože často neni) je to jen věcí autora když ji neunese. Oni si to totiž stejně většinou berou k srdci i když frflají a pokud to na příštích dílech neni vidět, tak asi líp neumí. (To vidím na sobě:o) Stejně se tomu tak ale neděje a z 99% k hlubší kritice nedochází ani u věcí (dle většinového názoru) kvalitních.. takže co.
Diskuze jen pro diskuzi. Jó takhle vést diskuzi o tom, co dělat aby byli písmáci motivováni psát co možná nej.. teda né že bych si myslel, že by se na něco přišlo:o)), takže asi sotva budu zakládat další diskuzi pro diskuzi, byť s nosnějším téma:o)
pampadam
23.12.2004 00:00:00dát kritice tipDero
admin, korektor
papouch má pravdu, je bohužel pravdou, že fce redaktora devalvovala měrou nebývalou, ale stále jsou tu Ti, kteří se snaží tuto fci zastávat svědomitě.

Už jen kvůli nim by bylo slušné si dobře rozmyslet, kde o hlubší kritiku stát, co má opravdu nějaký (třebas literární, že ano) přínos.
23.12.2004 00:00:00dát kritice tipPišta_Hufnágl
Inu ano. Je to ovšem na delší kultivaci prostředí. Osvěta, přátelé, osvěta!
23.12.2004 00:00:00dát kritice tipEwonne
pravda, budu zpytovat svedomi a venovat tomu vetsi pozornost:-)
23.12.2004 00:00:00dát kritice tipPišta_Hufnágl
Teď jsem zrovna narazil na text, se kterým si neumím hlouběji poradit: "Ach až mi srdce zaplesalo, / chtělo vzlétnout jak ten pták, / pak my, ale slova vzalo, / byl to pouhý plameňák..."

P.S. Abych se přiznal, nevím jak to zvládají ostatní, ale já jsem přes týden schopen napsat k textu smysluplnější povídání tak jednou, dvakrát denně - stojí to hroznýho času. Co vy?

23.12.2004 00:00:00dát kritice tipPišta_Hufnágl
P.S.S. Autora neuvádím, ale pochopitelně znám.
23.12.2004 00:00:00dát kritice tipPacer
Dobrá, též se drbu za uchem / že tu vlastně mrhám Papúchem /
ale, i když jsem si tu občas škrtnul/ okýnko jsem nikdy nezaškrtnul:))
23.12.2004 00:00:00dát kritice tipchroustjazz
pap, dero: ono to není jednoduché - lehce se ti to řekne, ale jak má slabší autor poznat, že je jeho dílo slabší..a nakonec - proč by neměl mít právo na hlubší kritiku - třeba se chce zlepšovat a hlubší kritika by mu v tom mohla pomoci
23.12.2004 00:00:00dát kritice tipDero
admin, korektor
chrouste, takoví se jistě najdou, ale v takové míře, v jaké se to tu vyskytuje? Nevím, nemyslím si. Každý si chce vynutit pozornost, i když sesmolí básničku na koleni za dvě minuty. Běžně vázané verše.

Autorů, kteří se chtějí opravdu zlepšovat, si vážím. Ale je pohříchu málo těch, co unesou zápornou kritiku, aniž by si vypěstovali ke kritikovi averzi. Pokud chce být autor jen chválen, neměl by stát o hlubší kritiku. Myslím, že i o tom je tato papouškova diskuze.
23.12.2004 00:00:00dát kritice tipchroustjazz
dero: ty poznáš autora, který se chce zlepšovat? och... 8¨-/
23.12.2004 00:00:00dát kritice tipDero
admin, korektor
chrouste, ano, samozřejmě! (ale důležité je tam to slůvko "opravdu", tzn. že pro to i sám něco udělá - zlepšovat se asi chtějí jinak všichni)

Je to ten, který i po záporné kritice vede konstruktivní dialog, či alespoň projeví trochu vděčnosti.

Není to ten, který vede sáhodlouhou litanii na téma "Proč je moje dílo úžasné a Ty jsi ho ani za mák nepochopil, hadráři."
23.12.2004 00:00:00dát kritice tippapouch
admin
dá se to poznat, dá

už jsem to psal na jiném místě, ale to neva:
Někteří si z kritik vezmou, ale někteří (ti, co si myslí, že jsou dokonalí a že záporná kritika je urážka) začnou kopat. Nejčastější a nejubožejší je vyhledat kritikova díla a pod několik z nich (těch nejúspěšnějších) bez přečtení napsat slinu typu "je to sračka" a pod.
Tohle jsou autoři, kterí o nějaké sebezlepšování sotva stojí..
23.12.2004 00:00:00dát kritice tipAlimra
jsem tady chvíli a nebudu zasahovat do vaší diskuze, jen sem do placu hodím svůj návrh: což takhle umožnit volbu možnosti hlubší kritiky jen u některých kategorií
jen tak pro radosti, blbůstky a asi i mini by vůbec nemusely mít možnost hlubší kritiky
???
23.12.2004 00:00:00dát kritice tipchroustjazz
takových, kteří si myslí, že záporná kritika je urážka, je tu většina - a jsou dokonce i v redakci..proto se tu ani mnoho takových kritik neobjevuje, páč si tím často znepřátelíš autora a kdo o to stojí, že? tak se chválí, nebo mlčí..myslím si, že vzhledem ke kvalitě děl by se tu měly vyskytovat především záporné kritiky (tímto apleluji na redaktory)


23.12.2004 00:00:00dát kritice tippapouch
admin
Almi - dovolím si prudce nesouhlasiti - neb to, že věc jest blbůstkou co se týče kategorie, neznamená, že nemusí mít hlubší uměleckou a významovou hodnotu a že její autor skutečně stojí o to, aby byl skrze své dílo konstruktivně roztrhán, či pochválen!
A pak - slaboduchosti typu les/pes s žádostí o hlubší kritiku se vyskytují i ve "vázaných" a jinak vážných kategoriích...
Byla by nepravda tvrdit, že všichni autoři hlubokopodprůměrností zaškrtávají "hlubší kritiku", aniž by o ni doopravdy stáli, leč délka mé praxe a zkušenosti praví, že těch, kteří o to stojí skutečně a po poučení a poznání vyšším prahnou, je tak 5% ..
23.12.2004 00:00:00dát kritice tipKrásnoočko
Papoušku, není tvůj odhad nadsazený?????

Já jsem nepoučitelná (prý) a tak to okénko neškrtám a budu k tomu vést i své děti, až nějaké budu mít. Slibuju, čestné slovo.
23.12.2004 00:00:00dát kritice tippapouch
admin
Krásnoooooo: není (čtu (poctivě) (téměř) všechny blbůstě, mini a proradosti a pokud mám co plácnout, plácnu :)
23.12.2004 00:00:00dát kritice tipAlimra
jistě, máš pravdu
pokud v tom vidíte takový problém, když nováček( i nenováček) zaškrtne hlubší kritiku u svého díla mizerné kvality, ignorovat to, tak potom zkuste prosadit úplné vyloučení možnosti o tuto kritiku stát
nic ve zlém, mám vás svým způsobem ráda .-)
ale tohle nevyřešíte, jen provokujete právě ty, kterých se to týká
23.12.2004 00:00:00dát kritice tipsafien
když někdo začne"kopat",tak ať kope,je to přece o výměně názorů a o tom kdo si chce vyměňovat názory a když ti pak z pomstychtivosti napíše pod tvý věci že to je "sračka"tak jen dává najevo uraženou ješitnost a zhrzenost,nad tím se dá přece zasmát.jinak si vůbec nemyslím,že by se to dalo řešit omezením možnosti hlubší kritky pouze pro některé kategorie,viz-pupák:písmák dětem-žhavý příklad.....
23.12.2004 00:00:00dát kritice tippapouch
admin
Almi nenene ... nepochopilas ... v žádném případě nechci, aby nováček neměl možnost žádat o hlubší kritiku, ať je dílko sebeslabší!!
Tato diskuse je tu proto, aby si všichni uvědomili, že zaškrtávat "hlubší" u skutečně každé pitomosti je nezodpovědnost.
A k napsání tohoto mne donutila praxe. Když za týden přečtu odhadem 150 blbůstek, z toho 130 žádá o hlubší kritiku z nichž 100 jsou naprosté ubohosti, tak jest něco shnilého ve státě písmáckém. Navíc, když ty ubohosti jsou mnohdy od stejných autorů, kteří sice "hlubší" zaškrtnou, když ji dostanou ani na ni neodpoví a příště napíšou ještě větší pitomost a "hlubší" zaškrtnou zase!
Nastává tím devalvace funkce tohoto okýnka.
Je to o tom, že někdo bezmyšlenkovitě žádá o práci někoho druhého a poté nejen že nepoděkuje, ale navíc na ni kašle.
Je to o tom, že až bude někdo o kritiku žádat opravdu, kritik bude unaven a nedůvěřiv.
23.12.2004 00:00:00dát kritice tipdadik
nožná toto okénko by bylo dobré zrušit a nechat vše na úvaze toho který to čte...což?
23.12.2004 00:00:00dát kritice tippapouch
admin
safien
"...Než zaškrtnete jakékoliv okýnko, dobře si to prosím rozmyslete!!! "
neznamená že chci něco omezovat! Nic takového jsem neřekl! :-)
Jsem PROTI omezování
Tato diskuse je tu proto, aby si všichni UVĚDOMILI, že zaškrtávat "hlubší" u skutečně každé pitomosti je nezodpovědnost.
Neboli - používat mozek, prosím :-))
23.12.2004 00:00:00dát kritice tipAlimra
pochopila, pochopila :-)
vím o co tu jde... jen mám pocit, že se to nedá řešit

nikdo nepředělá lidi
a sebekonstruktivnější diskuze stejně časem zapadne
... ale držím palce a přeji všem redaktorům kvalitní práci
23.12.2004 00:00:00dát kritice tippapouch
admin
dadi
okýnko nerušit, jen používat ho ... jako šafránu! :-)
23.12.2004 00:00:00dát kritice tipSamicka007
názor - viz chroustjazz, plně souhlasím... redaktoři by měli asi víc upozornovat na to, co je v díle dobré, ale hlavně na to, co dobré není a co je potřeba zlepšit. Konkrétně.
23.12.2004 00:00:00dát kritice tippapouch
admin
Almi ááha, já nepochopil, žes pochopila :-))
Já jsem takovej naivní ptáček, že si myslím, že lidi (a ptáci) se k lepšímu předělat dají .. chce to jen ... spolu mluvit a mít pevný nerv :-)
dík :)
23.12.2004 00:00:00dát kritice tipdadik
já ho nepoužívám, ani jako šafránu...co se potřebuju dozvědět, se dozvím.....:)) haf
23.12.2004 00:00:00dát kritice tipKrásnoočko
Papouch: no myslela jsem to tak, že ještě menší počet než 5% opravdu, ale opravdu stojí o odbornou kritiku.
23.12.2004 00:00:00dát kritice tipAlimra
kéž bych byla trochu naivní jako papoušek :-)
sakra, tys mě rozkecal :-)
krásné vánoce
23.12.2004 00:00:00dát kritice tippapouch
admin
Samicka hehe :-) a jak si to asi představuješ? A co myslíš, že redaktoři (ti poctiví) asi tak dělají, hehe? :-)
A uvědom si, že kdyby redaktoři měli napsat hlubokou kritiku skutečně u KAŽDÉHO díla, u které ho to autor jen tak zbůhdarma zaškrtnul, tak by nemuseli dělat nic jiného a po velmi krátké době by je všechny odvezli do blázince! :-) (ty poctivé, ti ostatní, které Lyryk nabral, aniž by věděl, co dělá a kteří na to kašlou, ti jsou v klidu a titul [redaktor] jim přísluší asi tak jako řád bílého lva čuňátku v chlívku :-))
23.12.2004 00:00:00dát kritice tipsafien
já osobně sem žadný pitomosti nedávám a ten samý názor může mít každý/kromě pupáka,ten sem chodí jen proto,že ho baví provokovat/,ale myslím že když už jste se tedy stali redaktory,tak musíte bojovat a nebo se na to vykašlat.....
23.12.2004 00:00:00dát kritice tippapouch
admin
Krásno.: a víže ani né? Těm pěti procentům opravdu stojí
za to zeptat se, co by se dalo zlepšit :-))

jo, pravda :-)
Krásné vánoce všem :-)
23.12.2004 00:00:00dát kritice tipabsurd
tak jo.ja už to dělat nebudu.čestné skautské
23.12.2004 00:00:00dát kritice tipSamicka007
no promin, ještě stále jsem naivní (nevím, jestli jen proto, že tu ještě nejsem tak dlouho)... nepochybně se najdou díla, u kterých nemá cenu se vyjadřovat vůbec - ale prostě u těch, u kterých to za to stojí - v rámci možností...
23.12.2004 00:00:00dát kritice tippapouch
admin
Sami.: netřeba se omlouvati, není za co :-)
"...se najdou díla, u kterých nemá cenu se vyjadřovat vůbec.." Právě! To je vono. :-)
23.12.2004 00:00:00dát kritice tipRomy
"Znám já jeden les
neštěkne tam ani pes
a v dáli hučí jez
Nevím co mám dělati
půjdu já tam běhati"

Rytmika na nic, obsahově o ničem, rýmy utrpení, zoufalá pointa, celkově absolutní blábol. I díla tohoto tipu lze kritizovat, ale stojí to čas.
23.12.2004 00:00:00dát kritice tippapouch
admin
Romy a tíms chtěl jako říct co? :-))
23.12.2004 00:00:00dát kritice tipRomy
Že máš pravdu. :-)
23.12.2004 00:00:00dát kritice tipWalker
Oh oh, oh oh , oh oh oh oh o hoh ooh hned jdu pár Autor u tohoto díla stojí o hlubší kritiku odstranit... ale ani tam, kde by byla kritika vhodná, bohužel žádnou nemám... takže já se v tom jaksi asi nevyznám
23.12.2004 00:00:00dát kritice tipGarth
"Znám já jeden les
neštěkne tam ani pes
v dáli hučí jez"

To je ale hezká miniatura v pěkném 5-7-5 rytmu, zpodobňující osamělého člověka (=les), u kterého se nikdo nezastaví, který nikoho nemá (=neštěkne ani pes) a přitom někde v dáli - ale v dosažitelné dáli, prakticky na doslech - je místo (a někdo), kde by nebyl sám. Tedy - na každého někde čeká spřízněná duše. Zakončené jednoduše podanou radou, jak z takové depresivní situace ven. Bez zbytečných příkras a "rozervaných" veršů. Kdybys to zveřejnil jako samostatné dílo, dám Ti hned tip. :)
Ať žijí papouškové - udělaj kuk na žraloka !
23.12.2004 00:00:00dát kritice tippapouch
admin
kuk :> a píp :> na žraloka :-))
krrrrrásně jsi to ohodnotil :-)) Tomu se říká elastičnost a relativita a zhodnocení úhlu pohledu, případně kterak uplést z hovna bič :-))
Vono je to vlastně haiku? :-))
Čovek si dá TAKOVOU práci, aby vytvořil naprostou pitomost a přitom zplodí skvost ... mňo :-))) Děkuji.
23.12.2004 00:00:00dát kritice tipBacil
To je divný... byl jsem přesvědčený, že jsem sem psal ráno kritiku, a teď to tu nemůžu najít...
23.12.2004 00:00:00dát kritice tippapouch
admin
psals ji moc brzo, ještě jsem to upravoval, asi to zmizlo při tom
23.12.2004 00:00:00dát kritice tipalternative4
sssakra... kde se to odškrtává?

:-)
23.12.2004 00:00:00dát kritice tipJiKo
Jak říkal Fučík: Lidé myslete! :-)
23.12.2004 00:00:00dát kritice tipchroustjazz
líbí se mi na tom děsně, jak jsi dokázal na celém systhemu najít jediný knoflíček, který někteří nezodpovědní jedinci používají špatně (asi)..8¨-))))))))))
..a přitom se zde dějí daleko větší nešvary..ale miluji dony kýchoty a jejich udatná tažení po půdě k pěsování květů nevhodné... 8¨-)))
23.12.2004 00:00:00dát kritice tippapouch
admin
nojo, ale aby se zde děly pouze velké švary, je nutno nejdřív vymýtit nešvary drobné a nepodstatné... dyť víš, největší hádky vznikají kvůli těm nejdrobnějším pitomostem :-)))
23.12.2004 00:00:00dát kritice tipVevet
..vzhledem ke svojí averzi k jakýmkoliv dotazníků a zaškrtávání čehokoliv občas zapomínám zaškrtávat i wokýnko s tipem..snad z obavy ze záškrtu.. :o)
..ale je fakt, že píp na svých stránkách vítám ;o)
..Krásný Vánoce papí!

23.12.2004 00:00:00dát kritice tipVevet
23.12.2004 00:00:00dát kritice tipVevet
a vobrázky nejdou a nejdou :o(
23.12.2004 00:00:00dát kritice tipDero
admin, korektor


V%C3%A1noce1.jpg
23.12.2004 00:00:00dát kritice tipDero
admin, korektor
I dvakrát jdou. :o)

<img src="http://sweb.cz/HelenaKosatova/V%C3%A1noce1.jpg" />

"src" ne "scr", malá písmena, to za = je v uvozovkách, před druhou špičatou by mělo být lomítko ...
23.12.2004 00:00:00dát kritice tipvesuvanka
Víš, že já také nevím, kde se odškrtává "autor stojí o hlubší kritiku" - všimla jsem si toho až v kritikách, ale nijak jsem po tom blíže nepátrala a spíše se ptám proto, že tu je k tomu diskuse
A přeji Ti krásné vánoce a šťstný nový rok... a hodně jízd parních mašinek
23.12.2004 00:00:00dát kritice tippozorovatel
nezapomeň, že při zaškrtávání tam je toho napsanýho víc...
"autor chce rozvíjet svůj literární talent a stojí o hlubší (vážnou) kritiku díla. Je připraven přijmout i negativní hodnocení svojí práce."
23.12.2004 00:00:00dát kritice tipŽenatej
No jasně!!! Já to zaškrtávám, jako že chci rozvíjet svůj talent a že sem vochotnej přijmout i negativní hodnocení svý práce, včetně toho, že mi všici vobčas nadávaj a jsou na mě negativní, že sem to zaškrt...
Ale... Je tam asi nějakej softvérovej bug, nebo co, s tim talentem to nějak nechce fungovat, i když to zaškrtnu...
;-)))


Kritiky a názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.