Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

A co bude dál ?

23. 12. 2004
5
0
6615
Autor
Broken_Wings

mam ji pořád moc rád...

ale ona potřebuje jít svou cestou protože má pocit že se dokáže ještě někdy zamilovat ...

já jí to přeju a snad to tak bude ...

a kdyby ne doufám že se mi vrátí ...

já zatim odcházím do stínu a počkám co se bude dít dál ...

třeba mně najde jiná víla a nebo zapustím kořeny jako strom u rybníka a děti pak ze mně budou skákat šipky do vody ...

A mně budou hřát vzpomínky na krásno co sem zažil a třeba jednou až nebudu poznatelný od normálního stromu mi do kůry ňáký milenci vyřežou svý iniciály lásky v srdci


Sally
18. 01. 2005
Dát tip
Silvita to moc hezky napsala!!!100% s ní souhlasím a za dílo dávám tip. Protože se mi to prostě líbí!

j_i_r_i_k
05. 01. 2005
Dát tip
Co bude dál? Nevim, přijde jaro, pak léto, po něm podzim, pak zas Vánoce, přijde jaro, léto... snad... Vskutku stojíš o hlubší kritiku? Na tomhle chceš rozvíjet svůj literární talent? No, tak to před sebou máš dlouhou cestu, pro začátek zkus nekašlat na čtenáře a všímat si takových věcí jako gramatika... Omlouvám se za svůj výpad, ale jsem zrovna ovlivněn tažením proti těm, kteří stojí o hlubší kritiku u každé (zde je nějaké nepěkné slovo)...

Silvita
29. 12. 2004
Dát tip
Chci reagovat N. žádná originální bolest srdce - bolest většinou není originální, bolest si nenaprogramuješ!! Navždy Tvůj: ano, já vím, že tady se hraje o skvělý díla, že to pro někoho může bejt jen odpad, ale někomu je to strašně blízký a co na tom, že jen autorovi, Někdo mi jednou napsal, že nemám brát v potaz to, že : ježiši, tohle dílo půjde na pismak, to musím napsat dobře, ale naopak, že musím psát pro sebe ....a ono je to vážně sic někdy drsný, když ti dílo zkritizují, ale alespon příště víš, že soukromý city - na ty se tu možná moc nehraje. Všem hezkej den:-)

Silvita
29. 12. 2004
Dát tip
avi

Silvita: ne nehraje, bohužel...

Anudlka moc moc dekuju devi ... prosim jak je libo Navzdy tvuj .... NE NEVADI MI KRITIKA DILA ale jde o to ze sk8 neutocila na dilo jako takove ale na autora ... to jako prosim mne ... pak to sklouzlo do osobnich impretinenci a to jsem u toho dila doopravdy nechtel mit proto smaz a znovu vlozeni jak vidis svou jednovatost si neodpustila ani po te. Dale ... nejsem rodily mluvci ty vasi ehm cestiny ... tak se chybky vloudi Dale kyc ... budiz precetli ste toho asi moc a moc a nektere obraty vam zrejme prijdou prilis ohrane ... s tim ja nic nenadelam. alternative4 gratuluju k tvy spankovy vydrzi dik za klub zbytek vysvetlen vyse Pro vysvetleni ... je to psano nekomu kdo doufam ze si to precte

jak se to cpe na prvni stranku ? koukni se kdy byl ten nick zalozen ... sem tu novej

sk8ergirl_2
24. 12. 2004
Dát tip
hele, když už sis mě přidal do neoblíbenejch autorů a já ti tudíž nemůžu psát kritiky, nechápu ty avíza...to myslíš, že se teďka chytnu za nos, nebo že si pudu kleknou do kouta...? popř. to snad děláš proto, abych vypadala jako ten, kdo se neumí vyjádřit nebo co?! ...mimochodem nejsem si vědoma toho, že bych tě jako autora první nějak napadla...první, kdo si s tím začal, si byl ty...já vedla jen poklidný pošťuchování s Noem...nemůžu za to, když je člověk šíleně vztahovačnej... s pozdravem sk8 (a nezapomeň to zas smazat)

sk8ergirl_2
24. 12. 2004
Dát tip
.o))...si musím zažlutit, než mě autor zase blokne :-) ...tu za chvíli budu tolikrát jako ty .o)

sk8ergirl_2
24. 12. 2004
Dát tip
heleme, ty už si se smáznul :-)

sk8 nech mne nechci te si zla pis si pod basnicku ktera je pro tebe a o tobe ... ne sem

sk8ergirl_2
24. 12. 2004
Dát tip
:-)))...ano přiznávám, sem hrozně zlá a stydím se .-)

gabio
24. 12. 2004
Dát tip
...hrozně wse mi líbí svou upřímností t

misicka
23. 12. 2004
Dát tip
neodcházej do stínu a nečekej, co se bude dít dál... a dávám tip

Noe1
23. 12. 2004
Dát tip
Dokud jsem si myslel, že je to o tobě, vzbuzovalo to ve mně soucit. Takhle můžu jen říct, ach jo, na co si to hraješ?

misicko - dekuju moc ¨ noe - a jak si sakra prisel na to ze by to o mne nebylo ?

sk8ergirl
23. 12. 2004
Dát tip
ale, copak že sme vymazali a vložili znovu?

Ano smazal a vlozil z5 Protoze nechci mit u svyho dila takovy kidy ktery ty plodis. Mozna by ti prospelo ... ale necham toho ... nebudu se shazovat Prosim uz neprispivej k mym dilum ... Dekuji

Andulka
23. 12. 2004
Dát tip
Me se tohle libilo....a moc....trosku kycovity....ale tak hezky, s vkusem....:-)*

1/5 ehm...tohle nepatří dle mého názoru na titulní stránku, ale budiž hlubší kritika, tak tady je: za prvé ...pravopisné chyby, čárky... za druhé - nepochopil jsem tak nějak o čem vlastně uvažuješ...o svém životě ? nebo jen tak ?co je vlastně pro čtenáře důvod k zamyšlení ? nad čím má uvažovat ? nebo Tě má jen litovat ?jako úvaha to tedy za moc nestojí za třetí...já sám možná občas kýčovitě píšu...ale to není důvod proč to nekritizovat u druhých - a tohle kýčovitostí srší (potřebuje jít svou cestou, doufám že se mi vrátí...) - zkrátka nic originálního, žádná originální bolest srdce, jen aktuální pocity zřejmě v případě že jsi chtěl někomu něco sdělit, měl jsi zvolit jinou kategorii a možná něco krátkého do prologu...takhle to je jen zoufalství do ticha a to mě neoslovuje jedná se jen o můj soukromý názor, nemusíš s ním samozřejmě souhlasit. N.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru