Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

H (ra)

24. 12. 2004
1
0
2593
Autor
bohus

hra s há

Hanopisné hlášky hysterického historika

Honorovaného historika hrdúsi hrôza, hmliaždi historikovo hrdlo, hryzie hruď. Hystericky hlučne hudie hrôzyplné historky, hodné Hieronymových halucinácií: "Hľaďte, homovia! Hľa, hustá hmla halí horizont! História hotuje hrôzovládu hlupákov. Hŕstka honostárov hoduje, humpľujú hospodárstvo. Hľa, hladomor, hyenizmus, herkulovské hodnoty, holywoodske hamburgery, hluk hitparád, hromadné hroby humanity: holokaust, hirošimská hlavica - hlavne, homonymné hlavne húfnic hľadia, hrozia: Hu-hú! Hádame historické hádanky, hľadáme harmóniu hovna. Humusom hlušíme hodnoty, hrabeme, hýrime, hrdlačíme; hostíme hladkých hadov hmotárstva; hovieme, horlivo hlásame hypermoderné hovadiny, hráme hrdinov..."
Historik horkým hlasom hromží, horekuje. Hlavne hanobí horoskopy, horory, hitparády, hurónsky hrubý humor, holywoodske hviezdy, honcovanie hlupákov, honosné haly hotelov, humbug hypermiest, háklivého homosexuálneho hajzľa, harterivé harpyje, heretickú háveď, hormónske hodnoty hocijakých hoviad.
Historik hlaholí humanistické heslá: Homo habilis húta, holduje harmonickej hudbe, histórii, hodvábnemu humoru, hebkému haiku, Hrabalovej hantírke, Hellerovej hlave, Havranovi, hypotézam Hegelovým, hieroglyfom Haringovým, Hamletovej hrôze, hlavolamom, hádankám, heterogénnym hrám, herbárom, heraldike, hexametru, helvétskemu hinduizmu, hymnickým hyperbolám, hľadá hlboké hodnoty..."
Historik hundre: "Hispánski hochštapleri hnoja hisakuru herbicídom, hovädá."
Húževnato hádže hlášky hypomanické: "Hulváti húfne hungarizujú - hĺbia hrob hlások hlaholiky, hanba!"
Historikov humor: "Hebraista Hitler hlasno hláskuje: Halelujah! Hosana, Hospodin...."
Humor hodný hnusu: " Humusák hôrny hryzie hŕbu hľuz hlohu. Hriešne hltá hubové halušky, haringy, hydinové hašé, husaciu huspeninu, hlodavce, holuby, hmyz, horčicu. Hrdzavožlté hovno hrdo hrmí. Hnačka. "
Hlasno heká: "Hospitalizujte hypochondra! Hladina hemoglobínu hrozná, hnedý hnát hnisá, herpes, hlieny, hlísty, hepatitída, hypertenzia."
Historikov honorár: " Halda halierov, hovno !"
( Hovnorár)
Happyend – Historikovo harakiki. Hádes.
bohus
01. 01. 2005
Dát tip
hmliaždi je čosi ako drví, drtí.... inak - prirovnanie k útvaru "Hoří" je povrchné - ja som sa nepokúšal o ten typ humoru... kritika mala vravieť čosi iné ako iba len že vám to pripomína... uznávam, že "Hoří" je homogénnejšie, hravejšie, humornejšie... mne šlo o čosi iné...ale aj tak ďakujem

maia
26. 12. 2004
Dát tip
za snahu * tiez mi to pripomenulo "hori" :-)

Hoří horní heršpická hospoda! :o) Docela dobrý

Jeheheman
24. 12. 2004
Dát tip
sem dobrej, neznám jenom slovo hmliaždi.. :o)) co to teda je?

sk8ergirl
24. 12. 2004
Dát tip
zrovinka se mi to nechce číst...ale připomnělo mi to "Hoří"...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru