Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zdendovy korálkově fyzikální zákony

25. 12. 2004
6
0
5194

Taková menší parodie na Newtonovy fyzikální zákony. Kdysi jsem to napsal po pracném rozmotávání korálků :o)) (někteří určitě ví, o čem mluvím)


Zdendův 1. korálkový zákon – Zákon zamotávání


Korálky volně uložené i visící se bez jakéhokoliv vnějšího podnětu, či jiného zapříčinění zcela samovolně a z vlastní iniciativy zamotávají do sebe.



Zdendův 2. korálkový zákon – Zákon trhání


Mají-li se korálky roztrhnout, bezpodmínečně vždy se tomu tak musí stát na schodech, přičemž se korálky neposbíratelně rozkutálí do všech stran.



Zdendův 3. korálkový zákon – Zákon ztrácení


Ztratí-li se korálek, je pouhým okem neviditelný, avšak bezpodmínečně nutně je na něj bolestivě šlápnuto bosou nohou.




Eva_S
04. 05. 2005
Dát tip
Stalo se ....:)T

Počet korálků už sem vcelku omezil, i když poslední dobou se zas nezdravě množí :o) Náramky plést neumim a ani je nenosim (protože mi ho nikdo nedal :o) takže s tim nemám zkušenosti, ale za menší vědecké pojednání by to třeba stálo :o)

Eileen
11. 04. 2005
Dát tip
:))) pěkný, se mi rozsypávaj zásadně tam kde je zrovna nejvíc lidí.

_Psyché_
01. 03. 2005
Dát tip
proto korálky nenosim :)) jenom jedny jojo .... seš džoukézní

Empty: To znamená že jsem plně originální :o)

Empty
01. 01. 2005
Dát tip
dobrá jako vždy. Ale! Kdž si změníš nick, je podle mě totálníkravina, vkládat dílka, která už tu jsou a lidé je četli, znova, sorry.... Spousta lidí změnila nick, ale nikdo taqkovou kravinu neudělal... Jinak t* Pěkná blbůstka...

Gonsales
30. 12. 2004
Dát tip
jj to zname;)

Ettelea
30. 12. 2004
Dát tip
to ja sem si to nedavno takhle šinula, na krku asi tak 150 korálkových náhrdelníků a doma jsem to pak rozvazovala asi půl dne....plně tě chápu

Dotek
28. 12. 2004
Dát tip
:-) papouch: Jestli náhodou nemáš na mysli ty korálky k dřezu nebo k myvadlu :-)

katugiro
28. 12. 2004
Dát tip
papouch: a co magnetický korálek? najde se železem...

papouch
28. 12. 2004
Dát tip
katu to néé, magnetický korálek nošený na krku hrozí nebezpečím, že jda kolem kandelábru tento se přimagnetí a nepustí, takže nositel zůstane zkrze korálek přimagnetěn ke kandelábru so smrťy smrťoucýý :-)

Unge
27. 12. 2004
Dát tip
abych si si nevypíchl pouhé oko, hledaje/hledajíc/hledajíce korálek, provádním hledání raději pouhým oknem. ((|:~»))

papouch
27. 12. 2004
Dát tip
mám zlepšovák - železný korálek - najde se magnetem .)

:-)))) sadistický nick.... :-)) a pravda k zákonům i když nejen s korálkama... :-))

Představ si, že si takhle skotačíš po louce, najednou zakopneš o brouka a padneš pravým okem přímo na kytku...

Přeno
26. 12. 2004
Dát tip
Jo jo, to by toho brouka sakra na-píp-lo...

Feanor
26. 12. 2004
Dát tip
nelze jinak~

Dík :o)

katugiro
26. 12. 2004
Dát tip
ztratí-li se korálek, je pouhým vypíchnutým okem neviditelný... :)

Přeno
25. 12. 2004
Dát tip
Nejvtipnější na tom ovšem je tvůj nick... :p

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru