Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Oblíbení a neoblíbení autoři

25. 12. 2004
0
0
10017
Autor
JiKo

Před nedávnem se tu diskutovalo o důvodech pro instituci Neoblíbených autorů. Celá věc přinesla pár nápadů na zlepšení ohledně dostupnosti informací. Jaký je tedy názor právě váš?

 

Jste pro aby jste mohli na autorské stránce zjistit:

 

  1. na své stránce - kdo vás má v Oblíbených
  2. na své stránce - kdo vás má v Neoblíbených
  3. na cizí autorské stránce - kdo má autora v Oblíbených
  4. na cizí autorské stránce - koho má autor v Neoblíbených

  5. jiná varianta

Diskutujme, ankeťme

Jo a abych nestál stranou, já jsem zejména pro první dvě možnosti a v rámci volnosti informací vlastně i ty ostatní dvě.
 


JiKo
06. 01. 2005
Dát tip
dis? a který autory čteš jinde a kde? Knihy nebo jiný servery?

dismorphia
06. 01. 2005
Dát tip
ech, o nějakých takových jsem mluvila? to jsme si asi nerozuměli..

JiKo
06. 01. 2005
Dát tip
tj mám chápat že už na netu moc nečteš? pak mě těší, že se u mě stavuješ :)

dismorphia
06. 01. 2005
Dát tip
ano, jak jsem řekla, na netu už čtu jen málo vůbec už se například nestává, že bych lezla do seznamu všech děl, žiju ze svých oblíbenců :)

JiKo
06. 01. 2005
Dát tip
dis: poslední dobou sleduju že já taky + semotamo náhodně klikám

dismorphia
06. 01. 2005
Dát tip
ano, přesně tak seznam posledních kritik je teď můj oblíbený :)

Já se tu chovám slušně, takže kategorie neoblíbení se mě doufám netýká...jinak jsem proti...když někoho zajímá, které autory čtu, může si to snadno zjistit v seznamu mých kritik (což se mi mimochodem taky moc nelíbí)..až vyjímky nevím, kdo mě má v oblíbených a ani to vědět nechci...jinam nemyslím, že by seznam oblíbených o něčem vypovídal...já třeba tam mám spíš autory, kteří nepíší tak často...

dismorphia
05. 01. 2005
Dát tip
taky si nemyslím, že by seznam oblíbených autorů až tak o něčem vypovídal já tam mám například haldu autorů, kteří už se smazali (z nostalgie, ech), pak tam mám spoustu těch, které už nečtu a avíza na jejich díla hromadně mažu (nevím proč si raději nesmažu jejich nic z oblíbených, to mi přijde složitější asi) no a ták v současný době už čtu jen velmi málo autorů odsud nějak pravidelně jako

Craerassy
30. 12. 2004
Dát tip
De...ano, je mírný...ještě tu nikoho nezavřeli

Craerassy
29. 12. 2004
Dát tip
De..měla jsem na mysli současný místní režim..zákazy, příkazy, blokování nežádoucích kritik a podobný věci...kdo nechce rozumět, nerozumí, to je mi teď jasné...

Delahaye
29. 12. 2004
Dát tip
Crae : to bylo na mě s tím schválně-nerozuměním ?? :-(( Mno, sem sice syčák, ale že až takovej .... Já se skutečně domníval, že kritizuješ diskuze jako takové. Vidíš, a já si naopak myslím, že "místní režim" je vcelku mírný - v porovnání s netem globálně.

Delahaye
28. 12. 2004
Dát tip
Crae : možná to zkus příště bez avíza - třeba na Tvé alibistické chujoviny není každý zvědav, co myslíš ? :-)

JiKo
28. 12. 2004
Dát tip
Jen se holky vypovídejte :)))

katugiro
28. 12. 2004
Dát tip
v půl sedmé je JiKo v dobré náladě však ono ho to přejde... :)

JiKo
28. 12. 2004
Dát tip
v této diskusi jde o prd, jó vedle tam se dějou věci :)

dismorphia
28. 12. 2004
Dát tip
jikouši, no, crae už je zřejmě někde s eskykámem, už tu bude klůd, víme? :)

dismorphia
28. 12. 2004
Dát tip
jů, ono to teď vypadá, jako že jsem se jí pohodlně zbavila, ale to néé, to jako že si už nemám s kým povídat, žejo :))))

JiKo
28. 12. 2004
Dát tip
nejlíp si čověk pokecá sám se sebou, myšlenky jsou mu jasné, netřeba výkladu, neva když sem tam slovo člověk neslyší a ták :-)

dismorphia
28. 12. 2004
Dát tip
to je pravda! ¨co já se toho se sebou namluvím, až mě to už někdy nebaví :) ale dobré je, že si se sebou můžu povídat, aniž bych cokoliv vyslovila, žejo :) aták

JiKo
28. 12. 2004
Dát tip
jo to znám, takový ty rozhovory v hlavě:) člověk ani nenamůže svalstvo obličeje, to je výhodný. Akorát se nesmíš hádat :)

dismorphia
28. 12. 2004
Dát tip
hádat se v hlavě? to mi jde ze všeho nejlíp :)

drfaust
28. 12. 2004
Dát tip
už jsem měl málem dojem, že by se mohlo stát, že by se písmáci na něčem dohodli! :))

checht.. :)

Craerassy
28. 12. 2004
Dát tip
Delahaye...co na to říci...velmi ubohé...

Delahaye
28. 12. 2004
Dát tip
Crae : ale no tak ... tady jde v zásadě o to, že jsi nám tu nastínila, že diskuze, ve kterých se TY angažuješ, jsou podnětné, brilantní a k něčemu .... no a pak jsou ty ostatní ... Cituji "jenže to ty diskuze ještě měly jakous úroveň...podívej na to teď...smutný pohled.. " Tohle není ubohé ? Shazovat něčí diskuze ze svého "nadhledu" jen proto, že s nimi nesouhlasíš ? Promiň, ale tady je mi zase smutno z Tebe ...

papouch
27. 12. 2004
Dát tip
plně souhlasím s Ewonne

Hm, první dvě možnosti aji jo.

drfaust
27. 12. 2004
Dát tip
No mně by se líbilo, kdybych na cizí autorské stránce viděl, koho má daný autor v oblíbených. Důvod to má jen jeden: Nezvládám číst všechno... navíc každý ví, že mám i povinnosti na jiném servru... ale přesto tu znám pár lidí, jejichž vkusu mohu důvěřovat... kdybych viděl, koho si přidávají do oblíbených, tak by mi to usnadnilo orientaci při hledání kvality na tomto servru... nezvládám totiž v tom přísunu nových autorů hledat tu kvalitu... to je jediný a myslím, že celkem racionální důvod ke zveřejnění této informace... sám se vůbec nebráním, aby někdo viděl můj seznam oblíbených autorů... pod jakýmkoliv mým nickem... Vidět, kdo mě mám v oblíbených? Tak tohle tlačítko se mi moc nelíbí, protože se mi zdá trochu namyšlené.

dismorphia
27. 12. 2004
Dát tip
já jen, že kdyby to tak bylo, potřebovala bych dostatek času na to některé oblíbené rychle vymazat :)))

drfaust
27. 12. 2004
Dát tip
dis: cože? :))

dismorphia
27. 12. 2004
Dát tip
fauste :) nó, ale vysvětlovat to nemůžu :)

Craerassy
27. 12. 2004
Dát tip
JiKo...já bych ještě chtěla číslo bot a spodního prádla... a taky by možná bylo dobré, kdyby komise postavená z autorů těchto diskuzí zkoumala důvody, proč který autor poslal do neoblíbených nežádoucí návštěvníky svých stránek a pokud to bude neprávem, měl by následovat trest ve formě veřejných prací na serveru:-)))) nezbláznili jste se tu náhodou???

Craerassy
27. 12. 2004
Dát tip
altečku...žije, ale nějak totalitně, koukám:-)

dismorphia
27. 12. 2004
Dát tip
crae, ?

dismorphia
27. 12. 2004
Dát tip
avi

Craerassy
27. 12. 2004
Dát tip
jejda, dis...nezlob se, já to avi odklikla všem..

Craerassy
27. 12. 2004
Dát tip
altečku...no moment...ty se ještě smíš zamykat??? :-)))

dismorphia
27. 12. 2004
Dát tip
v poho, mimochodem - nechtěj toho vědět tolik, mohlo by se ti udělat špatně, crae

Craerassy
27. 12. 2004
Dát tip
dis...mně už se dělá špatně teď...právě jsem se vrátila z diskuze o tom, že by měla slípink říct, proč se smazala..nerozdávalo se tu zkažené cukroví nebo tak něco???

dismorphia
27. 12. 2004
Dát tip
tak něco, už dávno

dismorphia
27. 12. 2004
Dát tip
pokud vím, tak slíp na srazy nechodí, budeš to muset odklečet za ní, alte

katugiro
27. 12. 2004
Dát tip
v reakci na drfausta mě napadá, že... Oblíbení autoři nevypovídají ani tak o tom, čí tvorba se mi hodně líbí, ale čí tvorbu sleduji ...dobré si uvědomit :)

dismorphia
27. 12. 2004
Dát tip
no nevim

dismorphia
27. 12. 2004
Dát tip
dismorphia?

Craerassy
27. 12. 2004
Dát tip
dis...nejsem ta pravá, co by tu cokoli měla posuzovat, ale tohle mi už připadá hodně hloupý

dismorphia
27. 12. 2004
Dát tip
crae, nikdo není ten pravý, ale všichni házej kamenem, všímáš si?

dismorphia
27. 12. 2004
Dát tip
ale to už je debata mimo mísu takže típ nout

dismorphia
27. 12. 2004
Dát tip
alte, nevíš?! co jsi to za čecha?

Craerassy
27. 12. 2004
Dát tip
dis..víš, nechala jsem se párkrát vtáhnout do diskuzí a říkala jsem si, jak jsem blbá...jenže to ty diskuze ještě měly jakous úroveň...podívej na to teď...smutný pohled..

dismorphia
27. 12. 2004
Dát tip
alte, vole! :))) crae, jo, podívej na tu naši, hnus hnus :)

Craerassy
27. 12. 2004
Dát tip
dis...a do prčic:-)))

dismorphia
27. 12. 2004
Dát tip
crae, :) tam taky a dál, na sever a ták, pojedeš se mnou?

dismorphia
27. 12. 2004
Dát tip
můžeme si tady tu cestu naplánovat, prostoru máme dost

dismorphia
27. 12. 2004
Dát tip
jiko mě sice možná přerazí, ale..

Craerassy
27. 12. 2004
Dát tip
dis...ale já na severu jsem přeci:-)))

dismorphia
27. 12. 2004
Dát tip
já myslím ještě víc, crae :) někam dál, víš?

Craerassy
27. 12. 2004
Dát tip
dis...víc do zimy?? to neee....co spíš na jih??:-))

Vesly
27. 12. 2004
Dát tip
Realizoval bych body 1až 4...dobrý nápad...mi by to vyhovovalo§ Ale obávám se, že to bude mít hodně odpůrců...

dismorphia
27. 12. 2004
Dát tip
já vím, crae, že tys spíš na ty odhalený svalouše, ale ale ale ale:)

Craerassy
27. 12. 2004
Dát tip
dis..jo taaaak....co je zahaleno, je víc sexy, že jooo....tak jo! letím s tebou na sever!.-)))

dismorphia
27. 12. 2004
Dát tip
crae :))) moment překvapení totiž! takový eskymák.. nebo takové eskymo :) výburný nanuky, víš co? vzmi si eskymáka já to eskymo :)

mozn a prvni dve ano... i kdyz nevim jestli to chci vedet, hloavne jestli chci vedet kdo si me neoblibil :-) jinak ne ne ne...¨

katugiro
26. 12. 2004
Dát tip
nejsem pro zatahovalo by se do písmáka ještě víc osobních věcí

sk8ergirl
26. 12. 2004
Dát tip
za 1. a za 2. joo, ostatní nee...

Viz. Dero.

mirek
26. 12. 2004
Dát tip
prvni dve ano a klidne i ty dalsi dve

Delahaye
26. 12. 2004
Dát tip
Jasná 4. - ANO ! Ostatek mi přijde nedůležitý. (Díky Jikovi za anketu)

dismorphia
25. 12. 2004
Dát tip
já nevím, proč by to někoho mělo zajímat

dismorphia
25. 12. 2004
Dát tip
zajímá tě to, jiko?:) jestli chceš, můžu ti říct, jestli tě mám v oblíbených :)

JiKo
25. 12. 2004
Dát tip
dis no mě to zajímá, a vono ptát se všech je dost zdlouhavý.

dismorphia
25. 12. 2004
Dát tip
jo jasně tak tu máš názor z druhé strany: mě to vlastně nezajímá

JiKo
25. 12. 2004
Dát tip
A4 ani sám pro sebe?

Dero
25. 12. 2004
Dát tip
anoanonenene - tak to cítím, odůvodnění neposkytnu. :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru