Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

7) Nedůvěryhodný příběh rytíře Prdníka z Prdníku, jeho věrného koně Kýblíka, neuvěřitelné hromadě marihuany a co z toho bylo…

15. 02. 2005
9
1
2511




Nikdo, ani rytíř Prdník s Kýblíkem neví, jak dlouho tam vlastně řádili a následně leželi. Vzbudilo je až vycházející slunce nad krajem světa.


„Proboha! Kýblík, podívej! My jsme na kraji světa!“, vykřikl zděšeně rytíř Prdník a opravdu byli. Na obě strany se táhnul kraj pevniny omývaný mořem.


„A měl jsem pravdu já!“, vykřiknul nadšeně Kýblík, „když jsem tvrdil že na kraji světa je moře a ne časoprostorová smyčka!“


„Ano, měl jsi, Kýblíku, pravdu.“, pravil pan král Rosťa přicházející k rytíři a Kýblíkovi.


„Jé, hele, pan král Rosťa!“, vykřikl rytíř Prdník.


„Kde se tu, pane král, berete?“, zeptal se ho Kýblík.


„Já sem chodím každý den na ranní procházku. Máme to tu kousek za hradem, podívejte, támhle nad těmi stromy je vidět věž našeho hradu. Mimochodem, seznamte se – tohle je můj dobrý přítel, pan král Helmut!“


„Eh, cože? Vy jste pan král sousedního království?“, zeptal se vyjeveně rytíř Prdník.


„Vy se znáte?“, připojil se s udivenou otázkou Kýblík.


„Ano, včera odpoledne jsme se tu seznámili poté, co jsem si omylem nasypal do oběda místo vegety marihuanu.“, vysvětlil pan král Helmut, „ Možná jste slyšeli ty výkřiky když jsme se potkali. Jistě si dokážete představit naše prvotní zděšení… ale pak jsme se pod vlivem pozitivních vibrací spřátelili.“


„A dohodli jsme se na věčném míru!“, pravil nadšeně pan král Rosťa.


„A taky jsme se domluvili na tom, že zruším všechny McDonaldy a udělám z nich rockové kluby.“, doplnil pan král Helmut.


„A… a co ten včerejší koncert?“, zeptal se pořád zmatený rytíř Prdník.


„Ten nápad vznikl právě tady. Zrovna jsem se odsud vracel když jsme se, Prdník, potkali u lesa a poslal jsem vás do Kyžlířova. Ten nepřátelský rytíř co jste ho potkali na cestě tam, byl přestrojený rytíř Honza, poslali jsme ho aby vás zdržel než se dostaneme do Kyžlířova. Domluvili jsme se s ním když jsme ho tu včera potkali.“, vysvětloval pan král Rosťa.


„Vidíte, pane rytíř! Já jsem vám to říkal, že šel sem a ne se vyčůrat!“, vykřikl vítězoslavně Kýblík.


„A proč jste se všichni potkali zrovna tady?“, vyzvídal dál rytíř Prdník.


„Všechny co jsou zhulení napadlo, že Zeměkoule je placatá a hledají kraj světa. Podívejte!“, vysvětli pan král Rosťa a ukázal za sebe. Na zemi se povalovala spousta rozjařených lidí a spousta jich přicházela. Neustále se ozývaly výkřiky typu „podívejte, jsme na kraji světa!“ a „já jsem to říkal“ a hlavně nepřetržitý smích.


„A jste si jistí, že je to opravdu kraj světa?“, vyptával se rytíř Prdník.


„Naprosto.“, odvětil rezolutně pan král Rosťa. „Několikrát jsem obešel celý okraj dokola.“


Pak rytíř Prdník roztáhl ruce jakoby chtěl všechny naráz obejmout a do širého okolí zařval: „A když už jsme všichni tu, co kdybychom si všichni zahulili!?“




A tak zavládl na celém ostrově Lopenice věčný klid a mír.


1 názor

Pecy
19. 05. 2009
Dát tip
?Ano, včera odpoledne jsme se tu seznámili poté, co jsem si omylem nasypal do oběda místo vegety marihuanu.? moc fajn*

Eidam
09. 02. 2006
Dát tip
jdu si dát prda a přečtu si to všecko od začátku :D *

Shammann
16. 01. 2006
Dát tip
jo jo joo

h_a_r_r_y
18. 07. 2005
Dát tip
Dobré, dobré. Cela sbirka je vynikajici.. Kde se nachází ostrov Lopenice, uz mam prichystanou armadu i se soundsystemama..:-)*

Alojs
25. 05. 2005
Dát tip
tohle byl můj poslední čoud... a když je ten konec, tak plně ***/***

Vespa
12. 03. 2005
Dát tip
nádhera :)))

_Psyché_
01. 03. 2005
Dát tip
jako fakt? :-))))))) hlavně, že sou všichni šťastní a vyhulení :-))) *

Empty
15. 02. 2005
Dát tip
Krásný konec! Škoda, že to čte tak málo lidí. Neví o co přichází:-(*t

pomíjivá
15. 02. 2005
Dát tip
Námět není špatný, i když já osobně huličský historky nemusím... Jen by sis mohl dílko po sobě přečíst a doplnit čárky a znovu nastudovat uvozování přímé řeči, páč v tom máš evidentně hokej :-) Co se mi hodně nelíbilo, byla tahle věta: Máme to tu kousek za hradem, podívejte, támhle nad těmi stromy je vidět věž našeho hradu. To dvojí použití slova "hrad" v jedné větě vážně není stylisticky nic moc.

Empty: Díky :o) Pomíjivá: Říká to pan král jen tak, v hovorové řeči určitě taky občas používáš v jedné větě dvě stejné slova :o) Ne, to je výmluva :o) Ale panovi královi by asi bylo jedno co by řekl, nehledě na to, že asi měl opici ze včerejšího koncertu :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru