Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nedůvěryhodný příběh rytíře Prdníka z Prdníku, jeho věrného koně Kýblíka, neuvěřitelné hromadě marihuany a co z toho bylo…

04. 01. 2005
9
1
7362

Zhuleně a ppoommaalluu ;o)=~




Byla sobota ráno a bylo pěkně, tak si řekl, že si udělá menší výlet. Vstal z postele, oblékl si rytířskou uniformu a vešel do stáje, kde zrovna potkal podkoního.


„Osedlej mi koně, jedu na výlet.“


„Nemůžu, váš kůň ještě spí, pane.“


„Tak ho vzbuď. Za pět minut ať je všechno hotovo.“


„Ale… víte že váš kůň nemá rád když musí vstávat takhle brzo ráno…“, oponoval podkoní.


„Za pět minut jsem zpátky.“, vynesl poslední slovo rytíř a šel do kuchyně, kde snědl misku kukuřičných lupínků. Podkoní mezitím, ač nerad, protože měl koně moc rád a nechtěl je trápit, vzbudil rytířova modrého hřebce Kýblíka. Kýblík zívnul, zaklel a s nechutí vstal ze svého kavalce.


„Promiň že tě budím, ale musím. Rytíř Prdník si chce vyjet…“


„To je dobrý, mám docela rád tyhle ranní projížďky.“


„Můžeš se prosím postavit tady doprostřed, ať tě můžu osedlat?“


„Půjdu se vyčůrat, za chvilku se vrátím, pak mě můžeš osedlat, jo?“


„Jo, dobře, ale tlač, za chvilku chce vyrazit…“


Kýblík vyšel ze stáje, postavil se ke stromu a začal močit. Rytíř se zatím vrátil ze snídaně.


„Už je všechno hotovo?“


„Ještě ne, Kýblík se šel vyčůrat, za chvilku je zpátky.“


„Chytrý koník. Půjdu udělat to samé. Až se vrátí tak mě zavolej.“, a odešel na toaletu. Když byl v nejlepším, zapípal mu mobilní telefon. „Vse je pripraveno, muzete vyrazit :) Podkoni“, přečetl si rytíř SMS a usmál se. Toaletním pergamenem udělal to, co ho učila maminka, spláchnul, umyl si ruce a sešel do stáje, kde už na něj čekal jeho věrný Kýblík v plné parádě.


„Dobré ráno, Kýblíku! Jakpak jsi se vyspal?“


„Docela dobře. Jenom mi pořád kolem hlavy bzučely mouchy. Měl byste říct panu králi ať nechá dát do oken sítě.“


„Dobře, pak mu to vyřídím. Můžeme vyrazit?“ Nasedl na koně a vyrazili. Zajeli až za hranice území krále Rosti, k sousedům, ale nevšimli si toho.


„Jé, louka, pane rytíři, zaskotačíme si?“, zeptal se prosebně Kýblík.


„Ale beze všeho!“, odvětil mu radostně rytíř Prdník. Slezl z koně a jali se skotačit. Poté si oba udýcháni lehli do trávy. Kýblík si utrhnul kytičku a začal ji cucat, zatímco rytíř vytáhl pytlík marihuany a ubalil jointa. Zahulili a oba se začali obrovsky smát. Hlavně Kýblík, ten se vyloženě řehtal.


„Kýblíku, přišel jsem na zajímavou teorii.“, svěřil se rytíř. „Zjistil jsem, že Zeměkoule vlastně vůbec není kulatá a Gagarin si může tvrdit jak chce, že viděl na vlastní oči že je. Je placatá. Z horní strany je naše království a vůbec všechno, z druhé strany je časoprostorová zkratka na opačný konec světa.“








„S vaší teorií si dovoluji souhlasit pouze částečně, pane rytíři. Myslím si, že Zeměkoule je opravdu deska, jenže plave na moři a kdo si nedá pozor a spadne do něj, se může úplně klidně utopit.“, vyložil se smíchem svoji teorii Kýblík.


„Víš co, Kýblíku? Pojedeme se tam podívat!“, vznesl odvážný návrh rytíř.


„To je, pane rytíři, moc dobrý nápad!“, odvětil rozjařeně Kýblík. „Ale až za chvilku. Vždyť já jsem tak skouřenej, že se nemůžu hnout, natož chodit!“, a oba propukli v téměř hysterický záchvat smíchu a leželi dál.




Pokračování...




1 názor

jH
07. 02. 2011
Dát tip
asi sem nechodíš a možná už nikdá nepřídeš, ale... je to vtipný, jenže našel sem v tom barvu kouzel - cesta na okraj zeměplochy z barvy kouzel.. sere pes *

Shammann
12. 01. 2006
Dát tip
pupiteli to bys nesměl bejt takej suchar:-)

Laura_L
08. 10. 2005
Dát tip
Mě se to moc líbíí

pozorovatel
08. 10. 2005
Dát tip
Zahulili a oba se začali obrovsky smát. Hlavně Kýblík, ten se vyloženě řehtal. :))) dobrý momenty nic než momenty

Pozo: Si to přečti celé :o)

Ve stavu maximálně znuděném, tehda ještě na intru Do stavu zkouřeného jsem si jenom chodil pro inspiraci :o) Jinak dík za zájem :o)

Rabb
21. 05. 2005
Dát tip
O tom hulení se tady nezmiňuj nahlas... Někdo to může slyšet, chceš slyšet i mé další teorie?:) Tak založ klub...

Není to pod tímto "dílkem" už vcelku irelevantní? :o)) Se klidně pochlub, takových teorií má každý správný feťák plné rukávy :o)) Klub jaký?

Rabb
21. 05. 2005
Dát tip
Klub Zhuleneckých konspiračních (NElogických) teorií, kde o nich může člověk kecat a debatovat o nich... Dnes (Takhle pozdě) už ti nic nepovím, jdu spát... Měj se krásně, skládej básně a přečti si PROSÍM mou povídku "Tak už to odpískej", na tvůj názor jsem speciálně zvědav...

Alojs
21. 05. 2005
Dát tip
je to správně šáhnuté a... že jsi to psal ve stavu "zkouřeném"? máš tam zase takový ty chybky, jako že chybí čárky, špatné uvozovky v přímé řeči, ale mě to prostě u tebe nevadí. čtivost, lehkost a těžká nadsázka... Tohle všechno tady hraje prim. Je to fajn, určitě si přečtu i další díly

Díky, díky :o) Rabb - hej, chlape, o tom už sem ale taky mockrát přemýšlel, ale když se na to podívám důkladněji tak to bez zjevnějšího důvodu dělám taky :o) Jinak zvláštní (ne)logické teorie (někdo tomu "odborně" říká konstrukční konspirační teorie) jsou ve většině případů výplodem přespříliš prohulených mozků ;o)=~

Rabb
17. 05. 2005
Dát tip
Myslím, že Empty není jedinej co Wí, myslím, že Wím taky... A teorie časoprostorové zkratky se mi zdá skvělá. Takové zvláštní (NE)logické teorie mám často. Například: Proč se lidé(alespoň vetšina), kteří nastoupí do autobusu a nemají si kam sednou automaticky drží buď sedadla nebo jiné opory, když autobus ještě stojí na zastávce a nikam nejede. Hoši (Empty, Kytkou vypíchnutý voko) já Wás chápu...

sidonia
17. 05. 2005
Dát tip
ty vole to je nářez:) *t jali se skotačit.... to mě poser:)))))

hastrman
07. 05. 2005
Dát tip
magor :-))) toaletní pergamen!!

příliš málo tipů za tak ekscelentní projížťku

Vespa
12. 03. 2005
Dát tip
Málem jsem se utopila čajem.... v momentu "teorie země", ani nevim proč, dyk to ani neni vtipný..... myslim... :o))) *

Copak je Kyblík nějaké jméno pro koně? To je přece obyčejný sprostý kýbl... :o))

_Psyché_
04. 03. 2005
Dát tip
la pardón :)))

_Psyché_
01. 03. 2005
Dát tip
a víš co vůbec teda nechápu? proč je to Kýblík a ne Kyblík? Mě tam to dlouhý ypsilon dráždí .-) tak jo, zase teda, *

johanne
19. 01. 2005
Dát tip
pobavilo :), myslím si, že je to vtipné i dobré :o)

Vim Miro :o)))

Error
10. 01. 2005
Dát tip
ma to v sebe nesporne viac ako zdravu ruku a dve zdrave hlavy

Error
10. 01. 2005
Dát tip
*

Empty
09. 01. 2005
Dát tip
Ioannes: Tvůj humor je fekálnější, tohle je skvělé dílko a ty nikdy psát takhle nebudeš*** Tahle se mi od tebe líbí nejvíc Zdendo, vždyť víš...

Dero
04. 01. 2005
Dát tip
Proč znovu, Zdendo? Příběh to je bezesporu dobrý, ale znovu ho číst nebudu,. nezlob se. :o)

wazzup
04. 01. 2005
Dát tip
tak tak... já už ho taky četla

Aika
04. 01. 2005
Dát tip
pobavilo, nápad bezesporu dobrý, jen mě osobně ta marihuana odpuzuje... :-( škoda...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru