Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Noci

01. 01. 2005
0
0
3407
Autor
MAJKL65

 

                 Jít nocí když země vydechuje ze spánku své horké sny a mlčí tichem v němž vlaky vydávají řev molocha, nad osudem svých kolejnic, které poutají svobodnou zemi do obručí narýsovaných linek jako podle pravítka se všemi zastávkami od začátku až do konce.Jít nocí a nohama rozetřít mateřídoušku spolu se zavřenými květy do vůní věčného jihu a něhy ženské ruky, která rozepíná si knoflíčky před milováním.Potom sedět uprostřed louky a slyšet trávu růst, slyšet jak vzdychá země když stébla proráží si cestu ke světlu, které zatím spí a malí svatojánkové nesou jeho pochodeň na svých zadečcích, když chystají se, že rozsvítí za hodinu nebo dvě obzor v jedné noci ze tří, které jsou důležité, v té první jsme se narodili, v té třetí zemřeme a ta jenom jedna jediná patří tobě a mě a když ji umíš rozpoznat, tvůj život nebyl úplně prázdný a už nikdy nebude stejný.Zatím ještě víly tančí, oděny jenom do své nahé krásy a jejich klíny mají barvu měsíce když chtějí se milovat a křičet do nebes jako ptáci ze spaní, společně s vánkem být do větru a roznášet jména milenců aby ostatní nezapomněli milovat, aby věděli, že ještě stále žijí, aby věděli…
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru