Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prostitutka

30. 12. 2004
0
0
5698
Autor
tibbaR_etihW

Jednou semnou v metru jela,

rozsekanou držku mněla,

jenom prachy, za sex chtěla,

milovat jen drogy měla,

doktorům vše pověděla,

na konec však uletěla...


Petr_Pan
01. 01. 2005
Dát tip
Ne - tak ne - já jen že by se mi víc líbilo, kdybys jí jako že otevřeně litoval pokud je tohle to správný slovo ..

Já jí lituji - jen mi to v tuchvíli moc krásné nepřišlo - páč plivala kref i kousek odemne - snad mi něco chtěla říct, ale pohled na ni se mi f tuchvíli, i když mi jí bylo líto, hnusil...

Petr_Pan
01. 01. 2005
Dát tip
Hm - to chápu .. V Praze je podobný inspirace asi hafo - co ? Možná, že je to takhle lepší, že to píšeš jak je to vidět navenek a na zbytečný fňukavý kecy kašleš ..

hm to mne nenapdlo - hele nebydlíš náhodou na písmákovi? páč kdykolif ti cokolif napishu hned se fozfecz

Petr_Pan
01. 01. 2005
Dát tip
Mno .. Nebydlím .. :-) Dneska jsem tady spíš kvůli formalitkám a vložení dílka - na skok na Novej rok .. :-)

aha a cos mi to psal že nemůžeš - NO TO MI UDĚLAT NEMŮŽEŠ!!!

Petr_Pan
01. 01. 2005
Dát tip
Ono - nevím - asi to fakt nepůjde - ale - na druhou stranu bych Tě rád poznal a účastnil se tý švihlý akce .. ;-))

no pak tam si budu jen já modrá růže - co už nevoní - je zima a ona nemůže, vadne

Petr_Pan
01. 01. 2005
Dát tip
chjo ..

ne chjo ale ano pane

Petr_Pan
01. 01. 2005
Dát tip
Třeba to ještě dopadne - ono záleží fakt na anetce, jak to s ní bude a tak ..

hm tak mi prosím napiš na zpráva

Petr_Pan
01. 01. 2005
Dát tip
V úterý to budu vědět, tak Ti písnu

ou kej a co to povídání si o tom KDE?

Petr_Pan
01. 01. 2005
Dát tip
ech - co kde ? Teď jsem nějako mimo .. :-)

proč, za to že zemřela přeci nemohu, taky nemohu za to že byla prostitutka a že brala drogy a měla problémy s mafií, i když se to v té báfni nepraví asi něco provést musela - myslíš že by ji takto zřídil zákazník?

Petr_Pan
31. 12. 2004
Dát tip
To doufám, že takový hovada nejsou - ale - mířil jsem jinam -> jenom prachy, za sex chtěla - se mi zdá že se s tim charakterem moc nepářeš - já jen jako že by mohla bejt jako že trochu "hodnější" :-)

Voloďa
31. 12. 2004
Dát tip
tady se to zase vůbec nezlepšuje! (po žádný stránce teda)

ne taxi přečti 30 nebo hlídače nebe nebo se koukni do klubu swan a pak něco povídej ty popopopopopotvůrko popopopodivná

no jako třeba že - si za pohlavní styk žádala keš-?

Jirka_FM
30. 12. 2004
Dát tip
Moderní

Petr_Pan
30. 12. 2004
Dát tip
a nejseš na ní trochu zlej ?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru