Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Láska na jednu noc?

30. 10. 2000
1
0
2298
Autor
Vcela

Ani nevím,kde se to ve mně vzalo...

Ráno vstoupilo mezi čtyři stěny a slunce vrhlo paprsky na má víčka. Další hloupé probuzení do samoty, neboť ONA již byla opět pryč... Společně strávená noc byla z těch, na něž se do konce života nezapomíná. Má láska byla tajemná a nepoznaná a přece tak známá a blízká! S ní jsem zapomínal na vše ostatní a v její blízkosti se cítil klidný. Nic ale bohužel netrvá věčně. Ač mě na pár okamžiků dovolila, abych vstoupil do jejího života přesto si dokázala udržet odstup a díky tomu i zvítězila. Probudila se a odešla první! Jak prudce a vášnivě mě přijímala tak tvrdě a nekompromisně mě dokázala i opustit. Ale nevadí,počkám si do večera, protože vím,že zase přijde. Vždycky se tak zlehka a pomalu, rádoby nenápadně,připlíží a začne mě omluvně hladit. Tak dlouho až mě znovu dostane. Není mi pomoci,mám prostě tmu rád...
Hvezda1620
31. 10. 2000
Dát tip
Hezké, tma je přítel :-)

Vojtek
30. 10. 2000
Dát tip
To snad ani není blbůstka

alex
30. 10. 2000
Dát tip
jen tak dál s tou (ne)věrnou

Koom
30. 10. 2000
Dát tip
supr:-)))))) asi ti dam tip:-))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru