Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Setkání

02. 01. 2005
1
0
1170
Autor
mumon2

Potkáš-li na silnici mistra šermu,

      můžeš mu dát svůj meč.

Potkáš-li básníka,

      můžeš mu nabídnout svou báseň.

Potkáš-li však někoho jiného,

      řekni mu vždy jen část toho, co zamýšlíš.

      Nikdy nedávej vše najednou

 


Sunmoon
04. 01. 2005
Dát tip
ne, s tímhle nemohu souhlasit...ne že bych nerozuměla, co tím chceš říci...jen už mám jiný názor... a k tomu zařazení...přimlouvala bych se, abys tyhle filozofické rozpravy nedával do kategorií veršů, zcela evidentně je to nějaké sdělení, volné verše to určitě nejsou...

honzzik
02. 01. 2005
Dát tip
něco na tom pravdy bude..

Nicollette
02. 01. 2005
Dát tip
nedávej mu nic - cizím lidem nedůvěřuj

mumon2
02. 01. 2005
Dát tip
Nico: snad něco přece jen.. až člověk víc pozná s kým má tu čest..

Jeheheman
02. 01. 2005
Dát tip
provedu!:)

Big_Brother
02. 01. 2005
Dát tip
V logice tohoto dílka potkáš -li na silnici neurochirurga, nabídni mu svůj mozek..

mumon2
02. 01. 2005
Dát tip
Ty vole ty mě od začátku až do konce nechápeš. Ani slovo...

Big_Brother
02. 01. 2005
Dát tip
Ale myslím si, že chápu. Jnomže si myslím, žes to sem plácl dost lacino. ta myšlenka sama o sobě je docela zajímavá, jenomže uchopit ji, pohrát si s ní a zasnažit se....to je, oč tu běží....:-)))

mumon2
02. 01. 2005
Dát tip
možná, asi jsem to zrovna tak chtěl, ale jistě, máš pravdu, nesnažím se své myšlenky za ničím schovávat

Nika141888
02. 01. 2005
Dát tip
ja s tim koncem naopak souhlasim!Kdyz das vsechno hned...potom uz neni co nabidnout!

safien
02. 01. 2005
Dát tip
celý to je hrozná blbost a nepomohlo by ti ani kdyby ti bylo patnáct.......

mumon2
02. 01. 2005
Dát tip
Nika: Super! jsem rád že alespoň někdo chápe mé myšlenkové pochody :-) safien: ne, není mi patnáct, a pokud jde o mě, myslím si že patnáctiletý člověk může psát stejně dobré věci jako padesátiletý, a také stejně špatné, proto se za svůj věk nemůže schovávat. Jinak k tvé kritice, asi tak: "I pravil Zarathustra k srdci svému: Nechápou mne. Nejsem ústy pro tyto uši." (F. Nietsche, Tak pravil Zarathustra)

safien
02. 01. 2005
Dát tip
já nevím ,zkus si nějaký básně přečíst-j.topol,ch.bukowski,e.bondy atd......v každém případě to nedává smysl a je to bez náboje,taková suchota se dá těžko najít i tady na písmáku a že tu je nesprávně zařazených hloupostí kupa......jinak mám dvanáctiletou dceru,která píše líp......

safien
02. 01. 2005
Dát tip
..

Big_Brother
02. 01. 2005
Dát tip
Safien, přesně tak!

mumon2
02. 01. 2005
Dát tip
ehm, tak od topola i bukowského jsem něco četl, od egona bondyho nic. Tos mi jako vypsal autory, kteří podle tebe píší nejlíp, nebo je to průřez nejlepšími autory světa? jestli ano, pak teda máš poměrně malý rozhled. pokud jde o mne, jsem velmi inspirován čínskou a japonskou poezií: Bašó, jako japonský "mistr haiku", čínský klasik Li-Po, ale nejen ti. Jinak jak můžeš viděti z mé předzdívky, jeden z mých nej je také zenový mistr Ekai Mumon. Snad by to vypadalo, že se omezuji jen na dálný východ, takže ještě: j.kerouac, g. snyder, a. rimbaud, w. shakespeare, f. halas, a také b. reynek. Ehm, to byla jenom poezie. Takže pokud se ti mé verše nelíbí, asi to nebude proto, že bych málo četl. No a verše tvé dvanáctileté dcery sem klidně můžeš dát, pokud jsou opravdu tak dobré..

safien
02. 01. 2005
Dát tip
mumoň2-tak jo...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru