Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Krátká rezignace na milostnou lyriku

03. 01. 2005
4
0
3722
Autor
Makča

"nebýt ženou, byla bys básníkem" (J.Orten Věře v kterémsi dopise)

 nejsem básník, sem ženská

 

 

Poetika tvý kůže

inspiruje tu mou

k bezelstné explicitnosti

 

když máš rád, tak to neokecáš.


Pokusák
05. 01. 2005
Dát tip
:-)!!! *T

Movsar
04. 01. 2005
Dát tip
nekvalitní alkohol povzbuzuje k nekvalitní poezii.. příště vyzkoušej co s tebou udělá třeba hennessy. budeme se všichni těšit.

drfaust
04. 01. 2005
Dát tip
hlavně aby tys byl s hennessy v klidu :)

Jinovata
03. 01. 2005
Dát tip
a co slestná implicitnost? kdo ji (v) muži pochová? :o)

477
03. 01. 2005
Dát tip
dyž papoušci neví, co je to explicitnost -- ex -- podle exit -- východ -- plícitnost -- čili: "Holky, píce ven!" ? :-)

djPes
03. 01. 2005
Dát tip
když mám rád, nemusím okecávat....okecává se v opačném případě

Makča
03. 01. 2005
Dát tip
posílám polopatický polibek papouchovi :-)

Makča
03. 01. 2005
Dát tip
inspiraci hledej v jakýchsi milostných verších od mužů pro ženy, který jsem vyhrabala v jedný chatě na konci světa a mezi přívětivými rumy z nich občas četla.Posílena knihou Feminismus a literatura, zbytkovým alkoholem v krvi a přetékajícími nevyslyšenými city, zaplakala jsem v ten vánoční čas...zdar chlapci a všechno dobré:-)))

Jinovata
03. 01. 2005
Dát tip
city nemají cit

Makča
03. 01. 2005
Dát tip
jin: nekaž hru hrou na pravdu

Jinovata
03. 01. 2005
Dát tip
makča: neopravuj lež lží na neférhru

drfaust
03. 01. 2005
Dát tip
Feminizmus a literatura + zbytkový alkohol = jistě smrtelná kombinace :))) ani se z toho nevykecáš :))

Makča
03. 01. 2005
Dát tip
Jin: coby logicky nedůsledná mám právo veta pro všechny věty tohoto světa:-)

doute
03. 01. 2005
Dát tip
hahá....ženský hlas....hlas lidu....ubohý

Fouckault
03. 01. 2005
Dát tip
fajn.. .-)

No nevím...mě se to okecávání zatím celkem daří...v podstatě píšu jen milostnou lyriku a zatím si toho nikdo nevšiml...ale já jsem asi spíš voják než ženská...jak nemám v básni pár explicitních mrtvol, není to ono :o)* Můj poslední milostný dopis začínal tuším: Kiliáne, Ty stvůro...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru