Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

EX-SISTENCE

01. 11. 2000
7
0
6037
Autor
Vio

"Jsme v tom!" (J. P. Sartre)

Zaprášené trosky bezobsažných archetypů Strnulé pózy zoufalých individuí Hledím vstříc absurdnosti času Netuše významu a smyslu budoucnosti Troufám si pokračovat v žití Doufaje v hrstku důvodů Proč žil jsem předešlou vteřinu? Pro pocit tušeného štěstí Pro prchavý nádech radosti Pro úsměv, který mohu vrátit Pro vše, co vlastně ani nemám a přesto mám pocit, že mohu něco ztratit Zrcadlo nastavené úzkosti

Cyndi
11. 12. 2002
Dát tip
eh... z rubriky "kdo.jsme.a.kam.jdeme" si šťastnej los nevytáhnu... a tady jsem jak selka na summitu... nebudu si hrát na inťoušku, dyž nejsem...

pro nic a za nic... ! zrcadlům nastavené úzkosti... !!

Tady už jsem dlouho nebyl. Jen jsem si potvrzoval oprávněnost zařazení do nejoblíbenějších:-). Patří tam. Rozhodně.

Lasy
15. 01. 2001
Dát tip
Vice nez poklona - tohle je opravdu "basen lyricky neversovana" - blahopreji basnice s tipem tvuj Lasy

Janis
28. 12. 2000
Dát tip
*!

Print
08. 12. 2000
Dát tip
Hmmm! Poklona, pane!:-) *!

Líbí se mi to čím dál víc- zařazení mezi mé nejoblíbenější. Opravdu skvost.

Bříza
30. 11. 2000
Dát tip
jo - jo to má úroveň ! ¨ (až na ty přechoné íky...)

JiKo
22. 11. 2000
Dát tip
Konec mi nením moc... vlastně vůbec jasný

PuPPet
02. 11. 2000
Dát tip
Uuufff přechodníky... já věděl, že je tam nemám dávat ;-)

Merle
02. 11. 2000
Dát tip
ne'e soury... pořád nic

Rivka
01. 11. 2000
Dát tip
Když aréna, tak aréna: drobná jazyková poznámka - píšeš-li to v mužském rodě ("žil jsem"), máš v první sloce špatně přechodníky (pokud mé znalosti sahají, mělo by to být "netuše" a "doufaje")

Tynic
01. 11. 2000
Dát tip
Doufám že ne semnou... ;)

Bambulka
01. 11. 2000
Dát tip
můžeš... tu úzkost! Ex-(ante)-sistence se neohlíží... žije pro SEBE... a ex-post už není, tedy vlastně ano, tím, co jsi vyjádřil v první sloce... téma dost dobrý a mě blízký, ale do básničky mi to moc nejde... takže dneska bez hvězdičky:-)

JDqH
01. 11. 2000
Dát tip
Vio - Filozof... Nejdřív mě zarazila ta prvoplánová schematičnost první sloky, než mi došlo, že je to záměr takřka existencialistický... ;-)) A následuje antiteze v podobě druhé sloky a po ní skvělá tečka. Pochopil jsem, co jsi chtěl říct, i když to není to, co bych řekl já. Navíc jsi to řekl originální formou. *! PS. Já raději Camuse... ;-))

JDqH
01. 11. 2000
Dát tip
... skleróza... *! noch einmal...

Merle
01. 11. 2000
Dát tip
hoši, dneska to vzdávám, sem totálně někde jinde...

hermit
01. 11. 2000
Dát tip
Docela líbí, hodně filosofie, vcelku souhlasím s Bambulkou.

PuPPet
01. 11. 2000
Dát tip
Hmmm... nechtěl jsem to dávat pod úvahy, protože formou je to spíš báseň. Těžko říct...

fox
01. 11. 2000
Dát tip
nevím kde jinde merle dneska je, já jsem tady i když bych tu neměl být,....no a je to zajímavé, hluboce tomu(Tobě) rozumím...co dodat, o takových věcech radši ani nepúřemýšlet neb se tím stejně nic nevyřeší, dávám (*)

Miroslawek
01. 11. 2000
Dát tip
Už jsem to četl, že jo? Dva předposlední verše, jsou dost povedené, ovšem dílko se mi ani nezdá býti poezií (aspoň jak ji chápu), ale spíš úvahou ve verších.

fox
01. 11. 2000
Dát tip
ted sem to četl znovu a libi se mi to čim dal tim vic

Tak počtvrté.

Tak počtvrté.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru