Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

sen

06. 01. 2005
0
0
1697
Autor
seznam_mih

Obloha nikdy nepocestuje

měsíc krásně svítí

Tělo mé zde neexistuje

ale má duše zde kvítí

Dyť zde smím létat, skákat i plavat

a zde v realitě zde nemohu

to radši pujdu klovat

po cestě za snem za horu


zdjr1976
08. 01. 2005
Dát tip
to už je lepší nápad,ale ....piluj

No jistě. V "Půlnoční ptákovině", nebo jak jsi to nazvala, užíváš slovo "sklamání", pročež jsme s altem složitým etymologickým rozborem došli k tomu, že to nemůže být nic jiného, než "lámání skla", které tě patrně vzrušuje, a naplňuje láskou. Jinak bys to nenapsala, že... .)

Silvita
06. 01. 2005
Dát tip
Obloha nikdy nepocestuje měsíc krásně svítí snad tohle jedině ....

Zbora
06. 01. 2005
Dát tip
úha...geniální...všechny tři. Souklubovníci, zřejmě se Vám to nebude zdát dostatečně blboučké, nicméně chci to zkusit. Návrh na X. Pokud bych neuspěl zde, vězte, že toto dílo leží v obležení dvou podobně skvostných. Přeji hluboký umělecký zážitek.

Zbora
06. 01. 2005
Dát tip
Avi Pišta.

No na X to fakt není, Zboro, ale příšerné je to velmi. Sezname, jak si proboha vůbec troufneš prezentovat větu "ale má duše zde kvítí"? Co to je???

Zbora
06. 01. 2005
Dát tip
Mám za to, že si z nás seznam tropí žert :o)

Neználek by řekl: "Slunce - žblunce"

seznam_mih
06. 01. 2005
Dát tip
člověk by nevěřil. co za tu chvilku, co sem to sem dala, se nahromadí kritik..

Zbora
06. 01. 2005
Dát tip
Viď, to je co?

dismorphia
06. 01. 2005
Dát tip
alte, padej se učit!

seznam_mih
06. 01. 2005
Dát tip
Sklolamačka??

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru