Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zkus opít zítřek rohlíkem...

01. 11. 2000
2
2
2677
Autor
suvicka

Co děje se dnes, to líbí se moc, ach, to je děs, kouzelná noc. Dnešek a zítřek na věky rozdělí, co bylo v sobotu, už není v neděli. Přežívat ze snů, jsem naivní dítě, v létě zvát vesnu, zašeptat: chci Tě. Jsem snílek maličký, ve vláskách hvězdičky. Však hodná za mák ani jsem nebyla, jen aby zůstal, včerejšek opila...

2 názory

bobotic
12. 03. 2008
Dát tip
Něco mi to připomíná? Rohlík? Opít? Včerejšek dneška :)

bobotic
12. 03. 2008
Dát tip
Něco mi to připomíná? Rohlík? Opít? Včerejšek dneška :)

Dostal jsem na Tebe avízo od fronty na banán. A určitě nejsem zklamán. No. A co má podle Tvého názoru nárok na tip?

suvicka
15. 02. 2003
Dát tip
Věk je přesně podle rodnýho listu,takže jo,v šestnácti. Teďbych asi na téma zkus opít zítřek rohlíkem dneška napsala něco jinýho. Ale třeba taky ne. Pročítáš autory popořadě? Dílo po díle? Nebo náhodně vybíráš? A moc dík za tip,nemá to na něj ani způlky.

Je to romanticky. Na Tvuj věk, jestli neni lživej, to sedí. Když to jako odečtu. Psala si to v šestnácti? A tip.

nemuzu si pomoct, ale prijde mi to tuctovy... ovsem nic proti, to je jasny...:-))

Vojtek
28. 03. 2001
Dát tip
Mně osobně se nejvíc líbí 2. sloka...ta mi mluví ze srdce :-))) a jínak básnička je to pěkná......

hermit
15. 03. 2001
Dát tip
****- tohle si mi moc líbí !! je to prosťoučké, ale věřím tomu, není to levné opisování, ale stojí za tím ostré konkrétní nevymyšlené pocity, fakt dobré!

clovrdik
08. 12. 2000
Dát tip
hmm, pochopitelný

Hopeless
14. 11. 2000
Dát tip
Dobrý, výstižný, pochopený.

Merle
02. 11. 2000
Dát tip
obsah dobrej, na formě je co pilovat... (píli píli pílí) :-))

PetrViP
02. 11. 2000
Dát tip
neutrál (no doufám, že mi po mejch kritikách neomlátíš Smp o hlavu...)

Hmmm...

Carodej
01. 11. 2000
Dát tip
Ten konec ti trochu ujel, ty první dva verše poslední sloky... to je jak z jedné nejmenované ukolébavky..... ale jinak dobrý:o)

Dobré.

Katerina
01. 11. 2000
Dát tip
Treti sloka je krasna!!

JiKo
01. 11. 2000
Dát tip
Musím do pekárny .... moment :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru