Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zasraná kurva

08. 01. 2005
10
0
5865
Autor
dahiba

Zasraná kurva

zas si mě odvádí další
otvírá dveře,
zouvá boty.
skoro automaticky
si stahuju kalhotky,
roztahuju nohy.
vidím ho aspoň dvakrát,
i když jednou je moc.
vypiju další 2 deci
červeného vína na ex.
tak už mi ho tam vraž,
ať se můžu zas vzbudit
s odřenou kundou
a s pocitem,
že jsem zasraná kurva.


kiksy
21. 04. 2005
Dát tip
to je hustý mne by isto 2 deci nestačili *

Kashmir
21. 01. 2005
Dát tip
i have like this shit

haidi
19. 01. 2005
Dát tip
toto ma k prekliatim basnikom moc daleko, toto je cisty beat inak dahiba uplne suhlasim

dahiba
17. 01. 2005
Dát tip
stanger-proklatí básníci jsou symbolisté,, tohle mi prijde dost jasně řečeno,, spíš beat bych řekla

dismorphia
17. 01. 2005
Dát tip
báseň s názvem zasraná kurva, kde se objevuje kdeco odřeného má úspěch takřka zaručen bohužel mi to nedělalo ani dobře ani špatně ani mě nemrazilo ani nic ani odvážné to není už jenom nuda

dismorphia
17. 01. 2005
Dát tip
ale já prostě jen žasnu, jak se tu kdekdo nechává omráčit tím, co se tu potkává za každým druhým rohem jenom kvůli tomu slovníku ale panebože, kurev tu můžu do kritiky naplácat libovolné množství, kurva!, kdybych chtěla, ale já nechci, že (klasický případ)

dahiba
17. 01. 2005
Dát tip
mě už zase nebaví to, kde je tisíce přirovnání k jakýmsi nesmyslům jako třeba "žhnocí jako kus kovu právě kovaném v plápolajícím ohni" (to je jen pro příklad), spousta zbytečných slov,, píšu tak, jak cítím a nehodlám se přetvařovat a vymýšlet nejakou omáčku,, jen abych ze sebe dělala něco, co nejsem..

Stanger
16. 01. 2005
Dát tip
dost šokující, ať žijou proklatý básníci

Empty
15. 01. 2005
Dát tip
Z toho mě mrazí :-( ale tip je jasnej*

tip pro Zasranou kurvu*

majina
10. 01. 2005
Dát tip
a taky: budeš kouřit , sát, semenem se cpát, to, co já mám rád, to ty mi musíš dát... fujtajbl!

dahiba
10. 01. 2005
Dát tip
škoda, že se někteří lidé pozastavují pouze nad "obludnou otazkou tečícího semene" (

Kakuloj
10. 01. 2005
Dát tip
jj, je to prokletý *t

nikkaela
09. 01. 2005
Dát tip
"konecne vim jaka ses cubka holka co mi na to reknes : ???asi nic, jenom si zas nakolena kleknes, ale, mam uz te prectenou, od hlavy az k pate, je konec tvejch blbejch dnu, srovnam te do late, proklate, tvoje kunda zazije 13.stoleti, jiny pero uz do tvi picky nevleti, bude to tvy prokleti, nesnaz se zdrhnout, nenecham se zblbnout, co takhle te rovnou vohnout, pekne pres postel, at je videt tvuj netopir, sup tam s nim, je mi jedno ze delam ti to s nim, nejsem zadnej kavalir, kdybych te vzal na kvartyr, zazijes peklo, nebude to vino co by tady proudem teklo, aby se to dlouho vleklo, znas to proste rychlovka.podrzis mi? ses proste tutovka! odpiskam doteky, bude v tvejch kalhotkach slipovka, to by misto sekretu, tady tekla malinovkaaaaaa" citace : diwokej zapad ...ode mne : " t " ;o)

Diwokej západ /Twoje vina je to twoje wina že vypadáš jako manekýna,uplně jsem ztratil hlavu,seš snad gilotina?jako předehra zapůsobí moje krátká forbína, cö ti teď řeknu pochopí i blondýna,tělem vlníš líp než prima balerína,možná rytmus chůze udává tamburína nevadí mi ani fakt že se nemenuješ Týna,důležitý je že nejsi namyšlené figurína,kdybyd byla Barbína,nebo pouliční špína z Karlína,pak by mi píchla jedině vakcína,ale když tě vidim,tak mizí věškerá disciplína,na moji nemoc,seš ta nejlepší medicína,pro mě te%d existuje jediná doktrína-jak se ti co nejrychleš dostat do klína,owliwnim twou mysl víc než shaalek kaputchina tim že si Tě vychutnám jako v efilmech Al Pacina,máš hezkej zadek Víš jak? žádná limuzína,vstoupim do Tebe stylově jako do kasína,wlastnim nabitou zbraň bratra machina,stačí dwě kulky budeš kántry jako Karolína,nejwíc mě vzrušuje wyholená vagína,když máš prales tak zalez zpátky do Boubína, úplně cejtim jak se ti chwěje turbína,eliminovat ty vibrace je pro mě rutina, budeš pro mě to co pro muslima -....--.....- když vyfoukneš moji flétnu stylem Jiřího Stivína...

...nebudem dodavat nic...zvlastne...iba tip...

dahiba
09. 01. 2005
Dát tip
tvoje vina- blaabol,, znam ho. ale vazne me nenapadlo, ze vás napadne tohle) každopádně děkuji

desetkrát vymáchaný pytlík od čaje, co desetkrát.....-)

zaki
09. 01. 2005
Dát tip
prislo mi to az prilis sugestivne...neviem, nieco v tebe urcite je, ale tato aj ked mam rada tvrdsie veci sa mi nepaci

Nicollette
09. 01. 2005
Dát tip
ne dobré, ale odvážné

Motyl85
08. 01. 2005
Dát tip
zasranej tobogan pocul si tu pesnicku spieva ju Indian Tat

bíláček
08. 01. 2005
Dát tip
je to na vkus můj moc tvrdé a i když básně ve volném rýmu nemusím tohle se mi moc líbí: vidím ho aspoň dvakrát, i když jednou je moc.

klipeto
08. 01. 2005
Dát tip
hmmm silný a dost prokletý - aviatip*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru