Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tak čekáme večer

02. 11. 2000
4
0
2866
Autor
hermit

Na tomhle textíčku je zajímavé snad jen to, že vznikl po půlnoci na Silvestra cca roku 1998, když jsem byl už sťatý jak motyka, takže jsem to po sobě ani nemohl přečíst. Už jsem si myslel že jsem to vyhodil, až včera jsem to náhodou našel. Pro mě z tý příhody plyne poučení, ze chlast psaní nesvědčí...:-)

X X X Tak čekáme večer co nepřichází a ticho se rozprostírá Ty a já díváme se díváme se a čas se chýlí Snad až se nachýlí tak možná nastane mír Zatím jen čekáme a vůně přicházejících roků a dní tak jako malé dětské zvonky zpovzdálí tiše zní
Krel
21. 09. 2003
Dát tip
:-) mno ve střízlivém stavu to je lepší...:-)

Janis
01. 03. 2001
Dát tip
Víš .že jsem dnes místo obvyklého spánku..půlku noci tančila po pokoji...a hrál mi k tomu jeden kluk morrisnovic a bylo to úžasný..... (cítím to podobně jako print...ale zatím mattonkuju a čajuju...) :))

hermit
08. 11. 2000
Dát tip
Ještě si vzpomínám, že ten večer ale moc dobře nedopadl - chtěl jsem jezdit nalitej jako bomba po městě na mopedu. Do garáže jsem jakž takž došel, ale už jsem naštěstí nenašel klíče, pak mě dostihla má dobrá žena a rázně mi to rozmluvila. Nebýt jí, možná bych tu teď nepísmákoval. :))

Print
08. 11. 2000
Dát tip
:-))))

Yeziiinka
06. 11. 2000
Dát tip
Od někoho tu múzu prostě neodlepíte ani litrama alkoholu...ach jo!

Miroslawek
03. 11. 2000
Dát tip
nic pro mne ... zvonky štěstí, já slyším zvonit, spr to ďas

Print
02. 11. 2000
Dát tip
Eh... Asi začnu pít!:-) *!

Katerina
02. 11. 2000
Dát tip
mila silvestrovska nostalgie za navzdy a definitivne uplynulym rokem...

Ber
02. 11. 2000
Dát tip
je to fajn ...a tip

zámek
02. 11. 2000
Dát tip
.. a zvoní, kdesi tam cinkají. Krásné !!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru