Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Věrný

11. 01. 2005
6
0
2257
Autor
hadek

Věrný

 

Na stole kytice rudých růží

a dárek balený vlastní kůží.

Rozlitá sklenka čerstvé krve

a ty se mi dáváš jako prve...


Zvláštní a tajemná..Tip!

supizmus
17. 01. 2005
Dát tip
fajn počtení

Yasmina
13. 01. 2005
Dát tip
Moc pěkná..:-)t

solomon
11. 01. 2005
Dát tip
hádku, dárkem baleným vlastní kůží myslíš svýho hada-hádka?no jestli krve jako prve ....tak asi hada. pletu se? já solomon?

vesuvanka
11. 01. 2005
Dát tip
Tip

hadek
11. 01. 2005
Dát tip
ja to myslela trochu jinak... nema to moc spolecneho s prvni noci, ale spis ze je muz zene oddany i po delsi dobe vztahu a ze je ochoten pro ni udelat skoro cokoliv...

Noe1
11. 01. 2005
Dát tip
pěkná *t nechceš do klubu hadů?????

hadek
11. 01. 2005
Dát tip
no, jsem tu pomerne nova a zatim jsem nejak nepochopila, o cem ty kluby jsou.... :)))

Noe1
11. 01. 2005
Dát tip
kluby jsou takový party šílenců, které něco spojuje ... jedni rádi štou o andělech, jiní o tramvajích, jiní jsou z Vysočiny, něktří jsou romantici, jiní maj rádi blbůstky ... a my holt hledáme díla kde se nějak mihne had ... a uznej, že s tvou přezdívkou mezi nás patříš. Neplyne z toho nic, kromě toho, že budeš dostávat avíza na díla zařazená do klubu, a budeš-li chtít, tak je tam i sama zařazovat. Tvá by tam vlastně měla přijít všechna, když je psal malý had :-)))))))

hadek
11. 01. 2005
Dát tip
ok, to zni dobre... a jak se tam muzu dostat?

Noe1
11. 01. 2005
Dát tip
klikni na to Noe1 v támečku téhle "kritiky". Otevře se ti má stránka a je na ní téměř nahoře přehled klubů, kterých jsem členem. Klikni na "Hadí plémě" a v pravo nahoře takové tabulky najdeš odkaz "stát se členem" ... to je vše, já ti jen pak potvrdím členství :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru