Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Poznání

10. 01. 2005
1
0
7194
Autor
beze_jmenná

Tak dnes, vážení,

je mi 16 let.

Moc na to,

abych ještě věřila pohádkám

a myslela si,

že přijede princ na bílém koni,

odveze mě na zámek

a budeme spolu šťastně žít až do smrti.

Já už totiž vím,

že princové jezdí autem.


Bean
09. 02. 2005
Dát tip
sem rát, že tu o mje tak hesky mluvíte kočky :))

ramachandran: no tak to s tebou souhlasím:-)) Bean: o tobě??fakt??:-))

Bean
09. 02. 2005
Dát tip
no yavor :))

:-))

morasten nejlepší! blbůstku naprosto zastínila

Bean
09. 02. 2005
Dát tip
no řek bych, že sme všichni králové a královny... otázka je esli s tím a tak umíme žít...

jaj.......jak víš že jsme kočky?.......my se známe i osobně?

Bean
09. 02. 2005
Dát tip
sem METRIX sem fšude :)

ach...matrix.... ... ... ...

Bean
08. 02. 2005
Dát tip
koukám, že si rozumíme... :o) díky za to..

jojo:-))sranda musí být:-)

=)))))))) moc líbí jsem ráda, že jezděj autama, páč co dneska s koněm, ne?

náhodou kůň je krásné zvíře, ale je pravda, že auto je praktičtější:-)

no to jo.....krásný zvíře.....ale některý auta taky krásný......=) a hlavně mezi námi...ať má třeba krávu zaparkovanou za parkem, když je jinak éňo ňéňo..ne?

Bean
07. 02. 2005
Dát tip
jejku a jaxe to vezme dyz by se to jako to..víš co né? :))

:-)))no jejda..to nevím:-)))

Bean
07. 02. 2005
Dát tip
ehmm...no tak to mám zasejc smůlu .))

:-)

Bean
07. 02. 2005
Dát tip
:o) (o: :o)

;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-).........

Bean
07. 02. 2005
Dát tip
to je lepčí než gymnastika :o))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

no to jo:-)) :o))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))no myslím, že to stačí:-))

Bean
06. 02. 2005
Dát tip
helejd nejsi ty naaahodou bezejmenná pretty woman ? .)) T

:-)))ne to vážně nejsem:-))))

Bean
06. 02. 2005
Dát tip
no to ye vážně škoda :))

:-))no podle toho jak se to vezme:-))

Noe1
01. 02. 2005
Dát tip
Jejda, až ted jsem si uvědomil, že jsi kozoroh :-))))))

jsem no:-))a někdy to jde hodně poznat:-))

Mikimys
19. 01. 2005
Dát tip
:-)))

podezdívka
17. 01. 2005
Dát tip
A máš recht! ;-)

podezdívka
14. 01. 2005
Dát tip
Aha, já myslel, že znáš zpěváka Prince. No, on už není moc v kurzu :-)

aha:-)no to jsem trošku nepochopila...no toho fakt neposlouchám:-)

Kastel
13. 01. 2005
Dát tip
prima, i když si myslím, že ještě nějakej pátek to čekání na prince není od věci:o)

podezdívka
13. 01. 2005
Dát tip
Prince nechtěj, už jsi ho někdy slyšela zpívat? ;-))

Noe1: díky za zařazení v klubu:-)

no prince jsem zpívat neslyšela, proč??

Morasten
12. 01. 2005
Dát tip
Tak to já, prince nepotřebuju, vlastními silami se stanu královnou!

Noe1
12. 01. 2005
Dát tip
:-) klub

chaImin
10. 01. 2005
Dát tip
však bílé rollsy mívají pod kapotou slušná stáda 8^) _________________________ mám těsně před smrtí a jsou jenom pohádky

Dotek
10. 01. 2005
Dát tip
Upozornění všem princům: jede po vás beze_jmenná 16ka :-) Dobrá blbůstka :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru