Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sedmé nebe

02. 11. 2000
1
0
6776
Autor
suva

Na dřevěných stupíncích sedmého nebe schůdeček od schůdku trochu to zebe. Neumím vznášet se tak jako andělé přibití na stěnu nad hlavou postele. Vznáším se lehounce malinko nad zemí, šplhám se po stěně v sníženém přízemí. Nepadám z dalekých a strmých výšek, brání mě do studny ukrytý smíšek. Ze studny hluboké pramínek vyvěrá, jak listí podzimní opadne pověra. Pověra o tom, že v nebi je krásně, jenže tam anděly nutí psát básně…
Litochowitz
11. 07. 2001
Dát tip
Me se tibi cely....T-p.

Vio
08. 02. 2001
Dát tip
Neumím vznášet se tak jako andělé přibití na stěnu nad hlavou postele!!! Ještěže nejsou andělé...

Silly
24. 11. 2000
Dát tip
první tři sloky jsou nádherné, takové jemné vznášet se... a pomalu stoupat výš a výš... juj. a nebát se spadnutí, protože to přijde vždycky - tak ať to aspoň stojí za to :-))

PS
09. 11. 2000
Dát tip
No jo... :o)

suva
09. 11. 2000
Dát tip
Merle: Kotrmelec popředu i pozpátku, máš ho mít :c)

PS
08. 11. 2000
Dát tip
Básnička se mi líbí a atmosféra je velmi, velmi příjemná, jen z hlediska rytmu je škoda, že ten smíšek musel být i tajemný (jako by mu nestačilo být ukrytý :o).

suva
08. 11. 2000
Dát tip
PS - to jsou zase moje kotrmelce, viď Merlíku :c))))

Merle
08. 11. 2000
Dát tip
sův: na příštím setkání budu požadovat takovej kotrmelec shlédnout v přímém přenosu... tak si neber sukni :-))

Merle
07. 11. 2000
Dát tip
sůvi: stejně si ji podám (MUHAHAHA) o kajce mi sůvička tvrdila, že prý je to nějaká její kamarádka z Prahy... tak buď (ne)hezky kecá, a je to tvoje sovomládě nejmladší, nebo už jsem z toho kotrmelec

JiKo
06. 11. 2000
Dát tip
já už v tom suvinci mám jasno (krom toho kde sou schody) :-))

Merle
06. 11. 2000
Dát tip
takže i vasů, sakra (žemitonedošlo!)... hned se do ní pustím, až bude peří lítat (tedy raději i s celým opeřencem) :-))) jinak tohle je dost dobrý (hlavně konec)

suva
06. 11. 2000
Dát tip
Merlíku, vasů je kámoška - Lenka z Kladna, docela mi svým nickem vyrazila soví dech :c) Pro jistotu zopakuju složení rodu: sůvička je moje starší dcera, Kajka ??? na to snad časem přijdeš ??? a já jsem sůva, už v tom mám ale díky všemu skoro taky binec

suva
05. 11. 2000
Dát tip
Všici co berou sůvinec jako jednu osobu, mají v hlavě blbinec, že to nemá obdobu... Chichtíky chicht od ucha k uchu qicht :c)))

Adelan
03. 11. 2000
Dát tip
Pěkný a s andílkama

suvicka
03. 11. 2000
Dát tip
Proto: Sůvička a vasů jsou dvě další na mne nezávislé osoby, tedy jedna ještě dva roky závislá, ale to sem nebudu míchat :c)

suvicka
03. 11. 2000
Dát tip
Sakriš, teď jsem zapomněla, že jsem se nalogovala jako céra :c(. To je asi proto, že se mi z toho sedmého nebe malinko zatočila hlava :c)

mis
03. 11. 2000
Dát tip
V hlavě z toho mám binec před nebeským vchodem pivo chladí sovinec hned pod sedmým schodem

Jákob
03. 11. 2000
Dát tip
Suvi líbí

alina
03. 11. 2000
Dát tip
Sice mi nejspíše uniká nějaký kontext - soudě dle kritik - ale i tak mi to nějak výrazně vylepšilo náladu. Já chci taky smíška! :O))))

proto
02. 11. 2000
Dát tip
suvicka vasů, nestalo se ti při pádu něco se jménem ? to ten smíšek ? :-) jinak se mi to četlo dobře, ale pořádně bych to zkrátil a přepracoval ;-)

JiKo
02. 11. 2000
Dát tip
:-))) škoda že těch slok není sedm :-)) Jinak hezké ale stejně mi rqaději napiš do pošty jaký to tam bylo:))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru