Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pedofil

13. 01. 2005
1
0
4463
Autor
hadek

Pedofil

 

Pojď děvčátko, jen pojď blíž,

z blízka to líp uvidíš.

Stále roste moje touha,

na kalhotkách kapka pouhá.


Pedofil,odporné téma,ale existující.

TwinkLea
14. 01. 2005
Dát tip
To je odporné...

Noe1
13. 01. 2005
Dát tip
Hlubší kritiku, jo???????????? Forma: čtyřverší v klasickém aabb stylu, Rytmické, bez problémů se dá recitovat. Formálně příjemná říkanka. Obsah: nezaujal, nepřipadá mi nijak objevný ani vtipný. Dále mne zaujalo, že jsi měla tip ještě dřív než nějakou kritiku :-) Báseň by neměla uniknout říkanářům (avi), ani emnicím (avi)

Noe1
13. 01. 2005
Dát tip
zapoměl jsem na ta avi

Noe1
13. 01. 2005
Dát tip
a ještě jedno

Ta je taková varovná. Prdofyli by neměli takové věci dělat. Ale prý je to nemoc.

klipeto
13. 01. 2005
Dát tip
Noe1: ten tip byl můj... jsem někdy líný psát kritiku :) a emnice je tu vlastně i díky mojí lenosti :)) díky za avi :)

hadek
13. 01. 2005
Dát tip
co je to ta emnice?

klipeto
13. 01. 2005
Dát tip
to je, když první člověk, který píše kritiku, rovnou udělá tu žlutou, vážnou kritiku. V systému je někde chyba, která se jmenuje emnice. Když svoje dílo upravíš, tak zmizí a nahradí se tou první kritikou :))) tak na něj radši nesahej. Jinak víc informací v klubu emnic a citových ekzémků... tam todle sbíraj :)

Shellinka
13. 01. 2005
Dát tip
Já se nechci opičit, ale dneska mam podobné vnímání jako Noe01...

Klipeto má pravdu, princip emnice, a koneckonců i důvody pro zařazení do klubu jsou vysvětleny zde, v Etickém kodexu. A dále - Noe1 získává druhé dechberoucí napomenutí Klubu emnic a citových ekzémků za vědomé vatváření emnic!

Blbe skalní! :))))))

Jelikož se jedná pouze o drobné rozdíly v anatomii první třetiny kloaky, raději jsem střelil od boku.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru