Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Našel jsem Vaše pero

03. 11. 2000
6
0
3601
Autor
hermit

Sedm. V potoce studny. A věříš k nedýchání. V krajině s klíčem je právě taková cesta. Trochu je slyšet a trochu je zapřená. Trochu ji tlačíš před sebou. Starou a zbořenou lásku.
Krel
21. 09. 2003
Dát tip
kdybys měl zájem tak moje dílko klíč...je přesně o tom samém...

Armand
29. 08. 2002
Dát tip
"Sedm. V potoce studny. A věříš k nedýchání." vůbec - krása! ***

hermit
29. 08. 2002
Dát tip
Armande, nikoli, je to strašlivě okopírovaný od Skácela. Čili nic. Je to jen variace, odvozenina, nepůvodnost.

Armand
29. 08. 2002
Dát tip
to je okopírovaný?? máš originál?

hermit
29. 08. 2002
Dát tip
není to doslovně myšleno okopírovaný, ale je to silně inspirovaný Skácelem obecně, chápeš.

Armand
29. 08. 2002
Dát tip
no A? :))) Já to nečetl v originále a nezajímá mě originál pokud to není stejné. Co když to někdo napsal ve starém Egyptě před Skácelem? A čímpak se on vůbec inspiroval? No ...a mohli bychom pokračovat. Prostě je to moc hezká a dobrá věc, originál neznám, a tak mě nezajímá kde jsi vzal inspiraci ... ze všeho co jsem zažil, přečetl, slyšel, viděl, cítil a jánevímco beru inspiraci, nechávám se inspirovat. A je to v pořádku, pokud to dělám s čistým srdcem a upřímně. Pokud ne, tak to je pak jiná. .-)

hermit
29. 08. 2002
Dát tip
a to zase čistý to bylo, to zase jó...:-)) ale poctivou brázdu odvozováním svejma prstama nevyvoráš, to zase ne.

Armand
29. 08. 2002
Dát tip
zajímá mě slovo "čistý" .. brázdy jsou dobré pro racky a prstama dělám jinčí věci než (v)ořu .-))))

hermit
29. 08. 2002
Dát tip
já prstama i píšu .-)))) čístý, že to nebyl kalkul, ale upřímná fascinace ;-)

Armand
29. 08. 2002
Dát tip
Dobrá, přiznání je polehčující okolnost. Ráno vstaneš a opaříš se čajem... Amen .-)

Janis
27. 05. 2001
Dát tip
...k nedýchání...dýchání....červenej nos a oteklý oči... (těšimsenanebeskývobčanství) *

A věříš k nedýchání... !

hermit
08. 11. 2000
Dát tip
Miroslawek: Někdy mám zkušenost, že když nechám běco moc uležet, tak se dostanu z nálady, ze které to vycházelo a už k té básni nikdy nenajdu zbylý slova. Ten klíč se mi ztratí navždycky.

Miroslawek
08. 11. 2000
Dát tip
hermitt: já vím

Ber
07. 11. 2000
Dát tip
no zase až tak násilná není ..taky líbí

Print
03. 11. 2000
Dát tip
...čtu v nedýchání... *!

Miroslawek
03. 11. 2000
Dát tip
Sakra, vrať mi ho, jinak mám po lásce ;o))) ... trošku moc násilně chtěná ... asi jsi měl nechat nápad trochu uležet.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru