Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Spolu

12. 01. 2005
5
0
9004
Autor
Jooky

Se stopořeným pyjem
močím na dospívající dívku
a přitom se opíjím roztočeným pivem

oba po chvíli blijem

já pivo
ona semeno.
pozorovatel
26. 01. 2005
Dát tip
:)))))

Zbora
24. 01. 2005
Dát tip
Ne, nezapomínkoval jsem. Nejak jsem to nestihl...ale už jdu na to :o)

jej, takže už tam je? jo? :-)) jdu kouk a pak Ti napíšu smrtící kritiku... :-))

ech, nechci bejt rýpavá, ale kam jsi mi to poslal? Si asi zapomínkoval adresu ne? :-)) no jo, no chlap....:_)

Zbora
21. 01. 2005
Dát tip
Mám několik nových věcí, ale vyčkávám na vhodnou příležitost...teď nemám moc času je zkorigovat...dokonce jsem napsal jednu verčovanou báfeň, o které si zatím myslím, že se mi povedla...tak jsem zvědavej na reakce...příjde Ti avi, neb jich asi pár rozešlu...u ní mi doopravdy bude záležet na názoru, protože je to směr, kterým bych se chtěl do budoucna ubírat....teď mě napadlo, nechceš si jí přečíst s předstihem...můžu Ti jí poslat... :o)))

chci, chci chci... bratříčku převlečenej za taťku, pošliii..... :-)) a já budu hodná sestřička, starší a nebudu do Tebe dloubat klacíkem... :-))

Zbora
21. 01. 2005
Dát tip
Tak zhruba za dvě hoďky jí máš ve zprávách :o)

hech, budeš bezočička.... :-)) prstíčkem ožužlám... :-))

Zbora
20. 01. 2005
Dát tip
Už zase chceš strkat prsty kam nemáš?

jak nemám? si musím pomoct, ne? Bo chceš mít očičko vypíchnutý klacíkem? :-))


Zbora
20. 01. 2005
Dát tip
Prtíčky, klacíčky a jejich zastrkávání je koukám Tvůj ohromný koníček :o)

U Tebe anooo.... ach.... i Ti to docela rýmuje.... co Tvá tvorba? Nějak pokulhává, ne? :-))

Kytí: Tak alespoň coby hňahňavé žužu! To já rád!

Pišto: chjo, co mám s Tebou dělat.... budu tedy dělat žužužu.... :-))) hňah hňah... :-))

Umřu blahem! :)) (a Zborouch mi bude závidět, cháchá!!! :))) )

Už jsi umřel? :-)) ale fuj, si myslím, že závidět nebude.... :-)) taťkové maximálně žárlijou.... :-))

Zbora
19. 01. 2005
Dát tip
Já budu žárlit, závidět, a prosit, abys mě taky hňahňavě ožužlala :o))

Slyšet vás vaše polovičky!!! :-)) Jasněže Tě vožužlám...... natáhnu masožravej pařátek.... ech.... a vožužlám Tě na kost.. .:-))

Zbora
19. 01. 2005
Dát tip
Tam kde bych chtěl ožužlat žádná kost neni, třetinko :o))))))))))

tak to mě napadá... ucho? :-))) pětinko? :-))

Zbora
19. 01. 2005
Dát tip
Ne, je to oční víčko.

Hnusec hnusec.... Ty se snažíš zavděčit, že jo?

Pišta, pišta: Já jsem tak hnusnej, že musím podlízat kde se dá. Sobí je na tom líp, ale taky to žádná Pamela Anderson není. Neboj, už ti taky píšu říkanku.

No nevím, hnusec. Na mě tohle neplatí...

To nevadí, Pišta. Já ju stejně napíču. Jen tak, pro radost.

Napič, napič.

Zbora
18. 01. 2005
Dát tip
Pišta tvrdí, jak hróóóóóóóóóózně pracuje a přitom se tady vybavuje s Hnuskou Sobicí...počkej!!! Ty si s těma zvířatama nedáš pokoj. Pošlu na Tě veterinární komisi...ta už zjedná pořádek! Ne! Mám lepčí nápad...sešlu na Tebe kouzelnou květinku :o)

Zbora: Tak v tom případě si poprosím, jestli by mohla sestoupit v podobě zlatého děště, příp. labutě. Býka bych nerad...

Zbora
18. 01. 2005
Dát tip
Zkusím to s ní projednat...myslím, že nebude mít problém sestoupit ve všech jmenovaných podobách najednou...býka jsi psát neměl...do toho se převtěluje nejraději :o)

chlapci...chlapci.....udělám vám radost a nebudu sestupovat v žádné vámi podaném návrhu... hawgh.....:-)))

Zbora
17. 01. 2005
Dát tip
Kapesný nedostáváš, protože moc dobře vím, že ho vždycky utratíš v barech za kořalku, jukebox a gigolly...a drahý dárky dostáváš, bys nevypadala před lidma jako chudinka...a navíc, co mám dělat s tolika penězma z prodeje drog, zbraní a orgánů?

Koukám, že tu emnice plkaj velice Asi vám věnuju říkanku 8-) TIP pro souklubníka.

Zbora
17. 01. 2005
Dát tip
Takovou poctu si nezasloužíme. Jsme jen řadoví plkači :o))

Kytí: Nebyvše erotickým, nikoho by nezajímal....:)

erotika? Kde ju vidíš? :-)) A stejně, vono by to určitě vyznělo dost nepřijatelně.... to chápem jenom my dva....:-)) hech, uran na Zboru... :-))

jojo...:)

super, čili Zbora si může oddechnout.... ty jo, já su dobrá v překecávání.....:-))

Zbora
14. 01. 2005
Dát tip
Já si oddechnu? To snad Ty ne? Že mi nebudeš muset nosit pomeranče v síťovce :o))

hech, kdo říká, že bych nosila? :-)) ješito ješitnej... :-))

Zbora
14. 01. 2005
Dát tip
Pišta.

Pišta je kecka ukecaná... ten toho navykládá.... by to vydalo na román... :-))

Zbora
14. 01. 2005
Dát tip
Ty nevíš, že Pišta je Indická dívka s rudou tečkou na čele? Ty nikdy nelžou!!!

Zbora
14. 01. 2005
Dát tip
Kytko, Kakuloj je ošklivý chlapec...vůbec se mi nelíbí jeho počínání. Sešleme naň nějakou pohromu? Pokračování: Ty: jo, Zbora je v rozpuku... už začíná pukat... :-))) ale houby, já náhodou nejsu, enem někdy, ale je fakt, že včera jsme pálili slivovici.... švestkovou... a je fakt dobrá... :-)) sadistooo...... nechcu být takhle oškrabána!!!! bobečku nakousnutý... :-)) priorita... kdo usne nejdřív vyhraje.. :-)) Já: A to se doma nesmííí...se řéknéé Pozdě...už jsem koupil škrabku...přece jí teď nevyhodim pěšinko zarostlá Tak tenhle souboj prohraju, většinou vydržim až do svítání.

bodl ho komár? ee.. vlastně moskyt? :-)) ježkovy zraky.... sem neřekla, že lžou.... jen toho napovídaj a pak stejně na to zapomenou... :-))

my to taky nedělali doma, ale v pálenici, kiš, kiš... :-)) tak ju skov na brambory.-... se nezkazí, neboj... :-)) bobříku ježatý... jééé já budu vítěz.... bych dostala cenu ve spaní... btw, nejsou nějaké soutěže ve spaní? :-)) jo, od kaka to nebylo vůbec hezké, ani trochu, a bude toho litovat!!! tak

Kakuloj
14. 01. 2005
Dát tip
CHA CHA CHÁ (opět ten dunivý smích)

NECHÁPU, ŽE TĚ TO TAK BAVÍ!!

Kakuloj
14. 01. 2005
Dát tip
Promiň

neomlouvej se... jsme fakt rozlezlí, bysme se měli krotit a to fakt a su naštvaná na sebe!!

Zbora
14. 01. 2005
Dát tip
Když to vezmu zpětně...bylo to od něj docela vtipný...už jsem si přejel na svůj alternick...bych mu k jeho dílům nalil do kritiky Babičku od Boženy Němcové v digitální podobě...by se pak asi uklikal, kdyby si chtěl přečíst, co mu přibylo nového pod dílem...ale naštěstí jsem se nemusel prozrazovat :o))

tatííí a mně se prozradíš?? .-))

Kakuloj
14. 01. 2005
Dát tip
:)))) Zboro! škoda mohl jsem se vzdělat. Pod každé dílo bys mi dal jednoho digitálního velikána ;) na tvém počínání je vidět, že neoblíbení autoři jsou k ničemu :)) to si člověk pak musí založit alternick a pod ním začít pěkně od píky

Zbora
14. 01. 2005
Dát tip
Kaku, chtěl bys Vojnu a mír?...to je tak na 50 000 kliknutí :o) Možná až vyrosteš dcero, některé věci se malým dětem neříkají :o)

Kakuloj
14. 01. 2005
Dát tip
Zboro, jasně a jako bombónek Hledání ztraceného času :)))

Tatí, Ti uniklo, že už mi není pět!!! su dospělá, rozumná a vůbec.....akorát nechápu, proč mi nechceš dávat kapesný a zahrnuješ mě samýma drahýma dárečkama... :-))) Kaku...hech....si srandista..... :-)) se stydím!!!

alte.... :-))) bude prskat, ale co už, že? :-)) hech, pouč mě, proč to nejde... :-)) Zboro.... :-))) radši nic, by ses naštval... :-)) aaa... pohnojíš mě... :-)) řadím do klubu X-krementy a Doplňuji, že důvody pro zařazení jsou vysvětleny zde, v Etickém kodexu klubu.

:-)))

Zbora
13. 01. 2005
Dát tip
Kytka: to už zavání nějakou ouchylkou, či co...ale proč ne...jsem pro každou švandu :o)

hech, jak to chceš udělat? Nejsem ouchylka... !! :-))

A jsem poslední! :(

Jo, si Blažena... :-)) No, nějak nám tu pokulháváš... :-)) ale já za to nemůžu, nicméně jsem na Tebe nezapomínkovala, narozdíl vod Tebeee... :-))

Jsem blažen, když už. Z čeho, to si domysli sama... :))))))

Zbora
13. 01. 2005
Dát tip
Kytka: Co počít si...zajdu tedy do kravína...nakupím něco hnoje...a večer Tě s ním obložím :ö)

Z Kateřinyyy... víííím... tralala se těším až ju v Pze poznám... :-)) Zborouškuuu.... fuj, bych smrděla, něco voňavějšího tam nemáš? :-)

Kytí: Téda...! Já myslel, že máme rande na tajňačku...:))

Zbora
13. 01. 2005
Dát tip
Už jsi slyšela o nějakém voňavém hnojivu? Ho snad mám pro tebe vyrobit?

Sem byla varována, takže doufám, že přijdete voba!! :-)) Neslyšela, jo, vyrob ho pro mě! :-))

No dobře, dobře..... :))

Super.... :-)) se těším... :-)) Ale pro jistotu, kdyby jsi na to náááhodou zapomněl, tak jí písnu... :-))

Zbora
13. 01. 2005
Dát tip
Se tady z ní neto né, kluci, kruci? No dobře, dobře.....vyrobim :)) Kytko: před Pištou Tě neuchrání ani stádo Kateřin...jak jednou chytne, už nepustí, buď ostražitá :o)))

:-))) hech, tak já si k tomu vezmu radši eště další osoby.....ale furt přemýšlím, jestli vůbec mám tu odvahu... :-)) Dohání mě k šílenství... :-)) a vostatní taky.... křepelko kropenatá... :-))

Kytí: Zbora se tě právě rafinovaně snaží získat pro sebe, a troufne si to jedině proto, že ta jeho křepelka na písmáku není! Srrrabík!

Zbora
13. 01. 2005
Dát tip
A to je Pišta ještě v pohodě...počkej až poznáš jeho vlka...ten se nezastaví před ničím (mohu doložit z vlastních zkušeností)...budeš si připadat jak srnečka v hluboké závěji...ale to už bude pozdě volat Zboru...žabko kuňkavá :o))

Zbora
13. 01. 2005
Dát tip
néni, néni, kyš, kyš :o)))

Pišto: já vás mám ráda voba... hech.... získat? Zboro, no právě, Pišta mě zastřelí, ale sem se rozhodla, že zůstanu v anonymitě a ani pes po mě neštěkne až budu v Pze... :-))

Zbora
13. 01. 2005
Dát tip
To nedělej...Pišta se na tebe Těší...je to hodný hoch...a má krásnýho vlka...bys pak litovala, žes ho neviděla...fakt...ježiš to zní zas hrozně ironicky...ale myslim to vážně...hlavně z toho důvodu...že mě z toho jistě bude vinit...a připraví pak na mě nějakou lest...na příštím promítání se jistě bude, namísto básní, předčítat má skorosoukromá korespondence s Tebou...což nebude zcela příjemné...to už zase vážně nemyslim...i když...byl by to slušnej podraz...radši tam Křepelku nevemu, nebo ji připravim na to, že mám na netu imaginární idol :o)))

No, Zbora se vpravdě trefil. Příště totiž bude promítáno Poslední tango v Paříži - a k tomu se vaše korespondence výtečně hodí :)))

Zbora
13. 01. 2005
Dát tip
Hade!

Dobře, neudělám mu to... no.... vlka bych ráda viděla... :-))) si ironickovatej.... hech.... :-)) ježišmarjá.... idol!!! já fakt budu muset sem dát fotku... by vás šecky přešla chuť!! :-)) Pištoooo... a to jako myslíš vážně? :-)) no, já se picnu.....a Pištu taky!!! Heleď, ale to nemůžeš, když k tomu nedám souhlas, ne???!!

Zbora
13. 01. 2005
Dát tip
Kytko...může (jediné, co by možná nemohl je použít naše nicky) ale jak už jsem řekl, Pišta je slušný hoch a neudělá to...viď Pištíčku, že to neuděláš :o)))

Jak može?? tsch....Pištoooo.... slyšíš ty hromy a blesky??? Zboro: no, i když, mi je to jedno,že? Nikdo mě nezná, nikdo o mně neví, takže Pištooo do toho... :-))

Zbora
13. 01. 2005
Dát tip
Odporná zlá jedovatá kytka: nastěhuju se k Tobě, až mě moje milá odkopne! Pak budeš do konce života proklínat den, kdy si toto napsala!!!

hehehe....si sladkej.... mlask... :-))

Jistěže nepoužiju vaše nicky. Jednoznačně řeknu, že to VŮŮŮŮŮBEC není písání mezi Kytkou a Zborou.... :))

Zbora
13. 01. 2005
Dát tip
Aby se Ti milý Pišto nepřihodila nějaká těžká autonehoda, případně Tě v ordinaci hrubě nepokousal blíže nespecifikovaný zlý pes... :o) Kytka: nechval dne před večerem! :o)

Noe1
13. 01. 2005
Dát tip
kytí: fotku sem nedávej ... já to klukům osvětlím

Milý Zboro, po ulicích chodívám pěšky a opatrně, a poradit si umím i s většími rafany, než máš k dispozici.... :)) Noe: Povídej, přeháněj, vymýšlej si! Pravda mě stejně nezajímá! :)

Zbora
13. 01. 2005
Dát tip
Čekal jsem, že budeš náramně sebevědomý...jsou i jiné způsoby...máš doma plyn? :o)

Inu, mám, ale že by mě kousnul.....Nevím nevím. :)

Zbora
13. 01. 2005
Dát tip
Bereš vše na lehkou váhu, drahý příteli, přecijen asi zůstanu u té autonehody...dokáži si Tě živě představit jak se vracíš po osmi dvanáctkách opatrně z hospody a na každém přechodu se způsobně zastavíš, napřímíš...a absolutně bystrým zrakem se dvakrát rozhlédneš vlevo a poté vpravo, než rychle a tiše jako myška přeběhneš přes silnici :o)

Je vidět, žes mě již z restaurace odcházejícího zažil, jinak bys tak přesný popis dohromady nedal... Jaká náhoda, že jediná restaurace, kterou aktivně navštěvuji (U Zlý báby), je přímo naproti policejní stanici.... Kytí by ti pak mohla do cely nosit pomeranče v síťovce. A pilník zapečenej do chleba....

Pištoooo!!! Pravda je tam venku... :-))) Noe: lič, ale prosím v těch nejhorších barvách... děkuju... :-)) Zboro: hech...večer už je a ho nechválím... .čili? :-)) btw: připomínáte mi mladý vášnivý pár... :-)) Vás asik myluju... :-)) a se bavím, čili jen tak dááál... :-)) a pak můžeš přidat eště rozhovor Tebe se Zborovicí... :-))

iwan
12. 01. 2005
Dát tip
to je vize! nejses normalni!:) t*

blink

Jeheheman
12. 01. 2005
Dát tip
kategorie jedličkárna

Acheron
12. 01. 2005
Dát tip
...ach, kdepak jsi, ty naše stará dobrá cenzuro :-))) Halt někdo hovoří a jinej topoří.

klipeto
12. 01. 2005
Dát tip
můžeš mi říct, jaktože to ještě není v klubu? * avi

cubka
12. 01. 2005
Dát tip
avi

Kakuloj
12. 01. 2005
Dát tip
ble! to je mela!*t

Silvita
12. 01. 2005
Dát tip
stopořený - ztopořený (nemělo by tam být "z-" jakože změna stavu?..)

Jooky
12. 01. 2005
Dát tip
Ale on mi stoji furt, takze zadna zmena zadne Z .)

on_linka
12. 01. 2005
Dát tip
pobavilo:))

Noe1
12. 01. 2005
Dát tip
:-) není to na X-files? (avi)

Noe, sem o tom uvažovala.... díky, návrh beru a svolávám ostatní.....hynku, viléme, blaženo.... :-)) avééé

eště jedno avééé

a poslední avi

Zbora
12. 01. 2005
Dát tip
Já přirozeně souhlasim, neb dle mého názoru, není díla, jež se nehodí do našeho klubu.

Zboro.... :-))) hech... jasně, si prostě .... musím vymyslet co... tajtrlajlík..??

Zbora
12. 01. 2005
Dát tip
Lepčí tajtrlajlík než hromada seschlejch listů, orvanejch květů a zahnívajících stonků ...a beztak nevim co to je ten Tvůj tajtrlajlík, ale uráží mě to :o)

no, hezky ses pojmenoval.... eště jsi zapomínkoval na zaschlé semeno... :-)) konečně něco, co Tě uráží... uááá... jupííí, teď můžu s klidným srdcem jít spát... :-)) uraženej tajtrlajlík... :-))

Zbora
12. 01. 2005
Dát tip
Pleveli slizkej, nepohnojenej!

klipeto
12. 01. 2005
Dát tip
Ale on mi stoji furt, takze zadna zmena zadne Z .) loooooooooool avi

Jooky
12. 01. 2005
Dát tip
Sem se předklonil, si vubec neumis nic predstavit, jak muzes psat basne :)) He?

Zbora
12. 01. 2005
Dát tip
Alt: příhodný postřeh :o) ...ne že bych to teda musel vidět...a já pořád proč je po těch hospodských hajzlech tak nasviněno.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru