Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Výtah

12. 01. 2005
1
0
2083
Autor
Jooky

Nastupuji do výtahu

5

ukazuje mi přez dráty zpevněné sklo obrazy jednotlivých pater
v jednom z nich vidím nahou ženu

nahou ženu?

STOP
3

Otevírám dveře a nevím

Mám se přidat k těm dvěma?

Nicollette
12. 01. 2005
Dát tip
když mi bylo deset tak sem viděla na nově erotický film a tam si to rozdávali u výtahu, ona se opírala o ty mřížky a tlačilo jí to do zad............zanechalo to na mě následky jinak teda jako.... chtěl si vyvolat úsměv?..

Jo ten film jsem viděl taky... A taky to ve mě zanechalo následky...

Nicollette
12. 01. 2005
Dát tip
ty seš kecka :-)

Fakt!!! Já nelžu, já si nepamatuju ten výtah, ale jak se to lidské maso (její zadek a tak...) lýsuje přez to pletení... Bylo to hnusné... Ty jsi mi to připoměla!

Nicollette
12. 01. 2005
Dát tip
jo tak to sme viděli stejnej film :-))))) a tušim že tam bylo ještě nějaký šmírování nějaký ženy oknem :-))) tak to je hustý :)

Jsou to né příliž pěkné vzpomínky? :-)

Nicollette
12. 01. 2005
Dát tip
já nevm, mě bylo tehdá asi ..... 11 možná 12.... mně se to dost líbilo

No já nevím kolik bylo mi...... asi též tak nějak... Ale ta gigantická prdel v tom pletivu mi naháněla hrůzu... Pak jsem viděl i hezčí filmy podobného ražení :-)

přezdrát? přes rát drát!

Nicollette
12. 01. 2005
Dát tip
mně přišel ten zadek hezkej, dyk byl normální.... na... to už je mimo :)

Já si to už nepamatuju, jen vím, že tenkrát v mých 10,11 letech mi normální nepřišel, ale za to mohlo to pletivo... Ale obdivuju tvoji paměť... No fakt je to jedno... :-)

:-))) hech, hlavněže něco zanechalo... :-))

klipeto
12. 01. 2005
Dát tip
mně se líbí cesta výtahem :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru